ответ: Русский
Откровение Иоанна Богослова”,часто упоминающееся как “Апокалипсис” – это название последней книги Нового Завета. Ее авторство приписывается апостолу Иоанну Богослову. В книге описываются события, предшествующие Второму пришествию Иисуса Христа на землю, которые, согласно ранее записанным пророчествам Библии, будут сопровождаться многочисленными катаклизмами и бедствиями. Книга описывает, как последовательно трубят семь Ангелов.
Объяснение: Казахский
"Апокалипсис" – бұл Жаңа өсиеттің соңғы кітабының атауы. Оның авторы апостол Иоанна Богословаға беріледі. Кітапта Иса Мәсіхтің жерге екінші келуінің алдындағы оқиғалар баяндалады, олар бұрын жазылған киелі кітап пайғамбарларына сәйкес көптеген катаклизмдермен және апаттармен сүйемелденеді. Кітап жеті періштенің қалай тұратынын сипаттайды.
1) Оскільки нонконформізм - незгода, неприйняття або критичне сприйняття норм, цінностей, цілей, панівних у конкретній групі в конкретному суспільстві. В деяких випадках нонконформізмом називають просто готовність індивіда відстоювати свою особисту позицію в тих випадках, коли вона суперечить позиції більшості.
Тому можна сказати що у книзі є нонконформизм. Бо Ліна відстоює свою позицію у родині, намагається розкрити таємницю та сперечається з бабусею, вітчимом, матір’ю, другом
2) 1. Розгадування таємниці.
2. Виконання Лінкою функції сищика-любителя.
3. Наявність напарника сищика – образ Адріана- перші спокуси;
4. «Лінка-сищик» методично здійснює пошуки розгадки сімейної таємниці в Інтернеті та на місцях пов’язаних з минулим матері: в лікарні, де народилася Кася, в будинку
бабусі, дитячому будинку
3 - 4) Повість «Алхімік» насправді є притчею. По-перше, описана П. Коельо звичайна життєва історія повчальна, вчить читача добиватися своєї мети. По-друге, в «Алхімік» події явно віддалені від сучасності, але віднести їх до певної епохи непросто, що властиво притч. По-третє, і притчі, і повість мають кільцеву композицію — фінал твору повертає читача до його початку (в «Алхімік» дія починається і завершується в напівзруйнованій церкві). По-четверте, образ Сантьяго, як і героїв притч, вельми схематичний. Це, скоріше, людина взагалі, стоїть перед моральним вибором.