Объяснение:Образ России в поэме «Мертвые души» просматривается через события, предшествующие странствованию Чичикова.
У России большая история. Автор любовно описывает то, что создано русским человеком. Красивые города, дома и дворцы. Молодежь стремится в Петербург за знаниями, за службой, за новой жизнью.
Дерзкая дивная природа России схожа с творениями искусства, она обвивает здания, поднимается в вышину и теряется в облаках. Природа скрывает бедные домишки, разбросанные по огромной стране. В России все противоречиво.
Народ так долго был угнетаем, что не умеет провести обычную сходку. У него получается «препорядочная путаница». Мужики не знают, кому верить. Они погружаются в свое ремесло, заливают горе водкой, гибнут по кабакам.
Патриотизм знати заменяется постройкой избы на русский манер. Огромное количество благотворительных обществ появляется и сразу пропадает.
Страна держится за видя в нем пример для процветания. Но автор верит, связь с сильна только у богатых с «мертвой душой».
Відповідь:
Відповіді та пояснення
DakamshiyХорошист
Старий, не дуже вдалий, художник Берман мав мрію - створити шедевр.
Він малював картини, які не мали успіху.
Берман опікувався двома молодими дівчатами Сью та Джонсі.
Він дізнався від Сью, що Джонсі майже невиліковно хвора. Вона ж постійно дивилася у вікно, за яким стояло дерево. Вітер колихав гілля і з нього опадало листя. Сью вирішила, що помре, коли з нього впаде останній листок.
Берман, дізнавшись про це, намалював листок таким чином, що з вікна здавалося, ніби він тримається на дереві.
Він малював його, коли на дворі була жахлива погода. Берман занедужав.
Проте, коли Джонсі побачила, що листок не падає, вона повірила, що може і має видужати - і дійсно почала видужувати. А от Бермана забрали до лікарні, де він врешті помер від запалення легенів.
Автор цієї надзвичайно людяної новели майстерно показав відданість заради порятунку життя іншої людини.
Отже, Берман реально створив шедевр, кращий за будь-які свої попередні роботи. Його мрія здійснилася.
Пояснення:
Горячий камень.
Друг детства.