М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Cat2081
Cat2081
12.01.2023 01:59 •  Литература

Представьте себя в поле в закатный час. передайте возникшие ощущение усно или опишите их в жанре эссе под названием ,,звуки и краски поля".

👇
Ответ:
Updatek
Updatek
12.01.2023
Я стою по пояс в золотистой, шелестящей, как будто шепчущей мне что-то на ухо,мягкой пшенице. Легкий, теплый, вобравший в себя тысячи ароматов, обливает меня летний ветерок. Солнце катится по небу и потихоньку начинает прятаться за небосклон. Кажется в этот час все краски становятся насыщеннее, оживают за спиной леса, луга, слышатся отовсюду невообразимые звуки, будто само небо, поле, река за холмами, все говорит с тобой, хочет рассказать милую сказку. Облака прихорашиваются, надевают свои самые лучшие наряды. Смотришь на небо, и дивишься всему этому разнообразию цветов: от темно-фиолетового до лимонно-желтого расплескались краски, будто неосторожный художник опрокинул палитру. Оглядываешься, видишь бескрайние просторы, бесконечно тянущиеся поля, за которыми узкими полосами чернеют леса, и на душе становится так свободно, так хочется сорваться с места и убежать далеко-далеко, лечь в густую траву и долго-долго наслаждаться уходящими, обнимающими тебя, лучами солнца.
4,6(98 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Rogonova
Rogonova
12.01.2023
Великая отечественная война началась 22 июня 1941 года. Германия без объявления войны напала на нашу страну. На этой войне погибло множество людей, многие были ранены. Нашастрана не была готова к войне. У наших солдат не хватало оружия, танков, пулеметов, гранат, но не смотря на это наши войска не сдавались и шли вперед.
Воевали не только мужчины. Но и женщины отправлялись добровольцами на фронт. Все кто мог держать в руках оружие, встали на защиту своей Родины. Те кто остались в тылу, день и ночь трудились на заводах, изготавливая боеприпасы для наших солдат. Даже дети и старики трудились на полях, собирая урожай. Женщины шили теплую одежду. Все это отправлялось на фронт.
Во многих городах от голода умирали люди. Фашисты сжигали целые деревни. Расстреливали беззащитных детей, женщин, стариков или забирали их в плен. Многое пришлось пережить людям в те годы, но не смотря на это мы все же одержали победу.
4,8(87 оценок)
Ответ:
satana2020
satana2020
12.01.2023

Билини — епічні речитативні пісні, які в княжі часи виконували в Україні народні співці-музики.

Билини поділяються на героїчні (більшість з яких і входить у київський цикл), соціально-побутові та новелістичні. Найдавніші відрізняються деталізованою епічною розповіддю обсягом близько 300 і більше віршових рядків. Епічна розповідь під гру на гуслях або без інструментального супроводу розгортається реченнєвими колонами, які є самостійними структурами чи сполучаються в більші віршові сегменти (нерідко - дворядкові) згідно із завершенням думки. Характерним для билин є тонічний вірш зі складочисловою основою 5+5, зі семискладовими групами, без чітко визначених акцентів.

Внаслідок монгольської навали в XIII—XIV ст. билини були занесені скоморохами в далекі, окраїнні землі княжої держави, поширилися на Уралі й у Сибіру. В Україні на зміну цьому старовинному епосу прийшли козацькі думи, пісні, легенди про боротьбу з турками, татарами та польськими загарбниками в XVI—XVII ст. У билинах виділяють кілька циклів: багатий міфологічними мотивами дохристиянський (про богатирів Микулу Селяниновича, Святогора, Вольгу Всеславича, які відображають мотиви переказів про київських князів Олега й Ольгу); київський (з центральним образом князя Володимира, в якому поєднано риси Володимира Великого і Володимира Мономаха; про Іллю Муромця, який названий ще Муровцем, чернігівського богатиря, могила якого зберігалася в Києво-Печерській лаврі ще в XVII ст., про Олешка, який відомий у думі як Олексій Попович, Добриню тощо); волинсько-галицький (про князя Романа, Дюка (Дуку) Степановича, Чурила Пленковича, Михайла Козарина, Дуная та ін.); новгородський (про Василя Буслаєва, Садка та ін.); казково-новелістичний (про Гліба Володієвича, Соловія Будимировича (Гудимировича), Хотіня Блудовича, Івана Годиновича та ін.). У билинах фігурують Київ, Чернігів, Галич, Новгород та ін. міста Київської Русі, відображена боротьба з кочівниками — «невірною силою»[3].

Історія жанру

Билинні наспіви дуже подібні до плавної, співучої народної мови. Основа їх музичної побудови — короткі поспівки, що повторюються багато разів. Билини виконували спокійно й наспівно один або кілька співців у супроводі гуслів або інших інструментів[5].

Фольклористика минулого, зокрема післяреволюційного періоду, розглядала билини як виключно російський народний епос. Але ж насправді в найдавнішому тематичному циклі билин розповідається про події, що відбувалися в стольному граді Києві, центральною постаттю яких був Володимир Красне Сонечко (звідси й назва «Володимирський цикл»). У билинах, оповитих міфологічними домислами, гіперболізацією величі й сили героїв, ідеться про київських богатирів, захисників Києва від ворожих нападників на Русь (Калина, Батоги (Батия), Кудреванка, Мамая) і просто від поган. Серед головних персонажів виділяються київські богатирі: Ілля Муромець, тіло якого, за згадкою оршанського старости Филона Кміти Чорнобильського, начебто поховане в Софії Київській; Добриня - дядько Володимира Святославовича, мудрий порадник князя, його мажордом; богатир-хлібороб, орач Микула Селянинович; Олешко Попович, який перемагає поганина Тугарина-Змія; галицький князь Чурило Пленкович, Іван Годинович, Михайло Потик та Дунай. У билинах розповідається про їхні родові справи та державні діяння. Виникнення перших билин пов’язують не лише з Києвом, але й із Черніговом, Володимиром (на Волині), Галичем. Південну традицію билин зафіксовано і серед донських та кубанських козаків. До них вона перейшла внаслідок пізніших переселенських міграцій.

Термін билина у 30-40-х роках XIX століття запровадив російський фольклорист Іван Сахаров. Він запозичив його зі «Слова о полку Ігоревім». Слово былина у цій поемі означає «билиця», «бувальщина».

Маючи зв’язок з давніми літописними творами, билини перекидають місток до героїчних дум. В Україні билини побутували до початку XVII ст., після чого, як вважає більшість учених, їх було витіснено думами. В Україні залишки билинних сюжетів збереглися в українських героїчних казках про Добриню, Іллю Муромця, шелудивого Буняка, Котигорошка, Тугарина-Змія, а також у колядках. На цьому наголошували також О. Потебня, М. Драгоманов, Ф. Колесса, М. Плісецький. У другій половині ХІХ ст. в Суразькому повіті Чернігівської губернії записано билину «Севрюк». Майже ідентичну за текстом билину зафіксовано в Полтавській губернії. Билину «Голубина книга» (про створення світу) з пережитками язичницьких вірувань було записано ще в 1834 році в с. Осташки (тепер – Хмельницької обл.). Початок рецитації на таку саму тему зафіксовано в 1968 році в Карпатах, у с. Космач Івано-Франківської області від літньої жінки Гафії Костюк (1902 року народження).

4,6(13 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ