Она чувствует тоску и унылость и такой же была её речь и выражение лица. Но после получения любви её чувства, речь и выражение лица полностью преобразовались.
2.В этом эпизоде показывают настоящие чувства Снегурочки, ведь без love нету и чувств. Благодоря весне и её венку Снегурочка хоть что-то почувствовала, перед своей гибели.
3.Без этого эпизода мы бы не узнали как тоскут Снегурка. "Родимая в слезах тоски и горя"
Не узнали бы, что весна ей "(Садятся на скамейку, Весна надевает венок)"
И не узнали настоящих чувств Снегурочки
"Выходит девицой с душой счастливой
Объяснение:
***Если я тебе отметь мой ответ лучшим
1) Какие два мира представлены в произведении А.С.Грина?
В произведении А. Грина представлены два мира – реальный и романтический.
2) Кто является воплощением реального мира в произведении?
Воплощением реального мира являются жители маленького рыбацкого городка.
3) Что вы можете сказать о жителях Каперны? Что это были за люди?
Нежизнерадостные люди. Они не пели песен и не рассказывали сказок. Для них мечта о корабле с алыми парусами является сумасшедней выдумкой.
4) Почему они не любили Лонгрена и Ассоль?
Ассоль за то, что она постоянно мечтала о том, что за ней приплывёт принц на корабле с алыми парусами.
Лонгрена не любили из-за того, что он не Меннерса, который был причастен к смерти жены Лонгрена.
5) Что было в поступке Лонгрена такого, чего не поняли рыбаки?
«молчал, стоял строго и тихо, как судья». Этим поставил себя выше других.
6) Найдите описание толпы на берегу, какие словосочетания наиболее ярко характеризуют жителей Каперны?
Вопили, с нервной и угрюмой тревогой, с злобным испугом, говорили сдавленно, змеиным шипением.
7) Как вы думаете, сбываются ли мечты в реальной жизни?
Они сбываются тогда, когда человек стремится к ней.
Антон Павлович Чехов ввійшов до літератури в пору її блискучого розквіту. У своїй ранній творчості він широко використовує форми оповідання-сценки, оповідання-анекдоту. У маленьких оповіданнях Чехов навчився передавати все життя людини.
До золотого фонду літератури ввійшли такі твори Чехова, як "Хамелеон", "Товстий і тонкий", "Смерть чиновника", "Унтер Пришибеєв", "Хірургія" і багато інших. У них він викриває добровільне холопство, рабське приниження, дурість, тупість, обмеженість, бездарність, неуцтво. Чехову ненависні вульгарність, деспотизм, обивательщина, неправда, байдужість, паразитизм, добровільне рабство людей. Саме ці вади висміює письменник.
Антон Павлович переконаний, що кожна людина несе відповідальність за свою долю і ніякі життєві обставини не повинні впливати на її вибір. Письменник був упевнений, що людина стане кращою, коли їй покажуть, яка вона.
Світ чеховських героїв сьогодні вчить нас думати, відчувати, дивитися на себе з боку, жити з людьми і для людей, робити добро, бути корисним, уміти захистити себе, бачити в кожній людині гарне, радіти і сміятися так, як це робив сам Чехов. От вони, герої Чехова. Та чи можна назвати їх героями? Чиновник на прізвище Черв'яков — людина, що звикла плазувати перед вищими чиновниками, готова виконати будь-які примхи хазяїна. У театрі він ненавмисно чхнув на лисину генерала Бризжалова, що сидів попереду, і ледве не помер від страху.
Поліцейський наглядач Очумєлов з оповідання "Хамелеон", як флюгер, змінює свої рішення в залежності від того, хто є хазяїном собачки, що вкусила за палець Хрюкіна. Чехов висміює в цих героях догідництво, підлабузництво, лакейство, страх перед сильними світу цього.
Герой "Листи до ученого сусіда" Василь Семи-Булатів із села Млинці-З'їде-ні — зразок вульгарності і печерного неуцтва. Людина не може походити від "невежественной обезьяны", вважає він, інакше "у него был бы хвост и дикий голос"; на сонце не може бути "пятнушек", тому що на сонце "нельзя смотреть простыми человеческими глазами".
Унтер Пришибеєв — породження системи загального утиску і наруги, де все залежить від того, де ти знаходишся: унизу — тебе пригноблюють і над тобою глумляться; угорі — ти над усіма, хто нижче. Отут тільки раби і кати, і кожний може перетворитися з раба в ката.
Герої Чехова живі, вони прийшли до нас зі століття дев'ятнадцятого в століття двадцять перше. Так, у них інші посади, по-іншому влаштований їхній побут, але з того, як вони розмовляють, поводяться, як трудяться, спілкуються, ми впізнаємо їх, вони поруч з нами.
З чого б сьогодні сміявся Чехов?
З того, що в залі глядачі під час спектаклю або концерту перемовляються по мобільному телефону; над засиллям іноземної реклами на вулицях наших міст; над лексикою і словниковим запасом "нових українців".
Антон Павлович сміявся б із хамелеонів й унтерпришибеєвих, які прагнуть зайняти або вже зайняли керівні посади. Він побачив би ще багато такого, що стало б темою його гумористичних розповідей.
Як свого часу Чехов, так і ми сьогодні мріємо про те, що світ буде вільний від усяких пороків і житимуть люди, у яких буде все прекрасно: і обличчя, і одяг, і душа, і думки.