«Cквозь приоткрытый занавес Мария с Младенцем на руках сходит нам навстречу по облакам, в которых угадываются херувимы. Мадонна смотрит прямо на зрителя, и мы встречается с ней взглядом. Ощущение движения передается складками платья, которые колышутся от ветра. Внизу холста изображен мраморный парапет, из-за которого задумчиво выглядывают два ангела – самый тиражированный и известный образ эпохи Возрождения. Считается, что Рафаэль на улице увидел двух этих мальчиков, мечтательно застывших у витрины булочной, и перенес на свое полотно. В фигуре Святого Сикста (слева) можно узнать папу Юлия II, а в Святой Варваре (справа) – его племянницу Джулию Орсини.
Cand suntem tineri nu ne dam seama cat de importanta e sanatatea. Daca ni se spune „sanatate” cand stranutam ne-am dori sa ni se ureze mai degraba ‘noroc’ sau ‘opa… faci cinste!’. Nu ne gandim ca e vital sa fii sanatos si ca daca esti sanatos le ai pe toate.Alergam dupa joburi bune, dupa masini puternice, dupa distractii cu prietenii… Ignoram cu desavarsire semnele pe care organismul ni le da si nu ne imaginam ca o sa patim ceva; ne credem invicibili in fata bolilor.Suntem incapatanati, luam in deradere sfaturile parintilor si facem cum ne taie capul. Cand auzim cazuri de tineri bolnavi incercam sa gasim motive pentru care se gasesc in situatia acea si refuzam sa credem ca ni se poate intampla si noua.Cand suntem tineri prioritatile sunt altele si de abia cand ne lovim de probleme de sanatate realizam ca cel mai important lucru este sanatatea, si nu masina pe care-o conducem, nu apartamentul in care stam, nu ceasul de firma pe care-l purtam si in niciun caz nu hainele pe care le purtam!
«МЫ ВСТУПАЕМ В ДИАЛОГ С БОЖЕСТВЕННЫМ»
Пошаговое объяснение:
«Cквозь приоткрытый занавес Мария с Младенцем на руках сходит нам навстречу по облакам, в которых угадываются херувимы. Мадонна смотрит прямо на зрителя, и мы встречается с ней взглядом. Ощущение движения передается складками платья, которые колышутся от ветра. Внизу холста изображен мраморный парапет, из-за которого задумчиво выглядывают два ангела – самый тиражированный и известный образ эпохи Возрождения. Считается, что Рафаэль на улице увидел двух этих мальчиков, мечтательно застывших у витрины булочной, и перенес на свое полотно. В фигуре Святого Сикста (слева) можно узнать папу Юлия II, а в Святой Варваре (справа) – его племянницу Джулию Орсини.