М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
revenko816mailru
revenko816mailru
10.08.2020 12:43 •  Математика

Мысли по теме: "каждая брошенная в кружку монета — это отчасти поощрение нищенства."

👇
Ответ:
БелыйЯд
БелыйЯд
10.08.2020

На мой взгляд, данный тезис имеет место быть. И вот почему. Люди, сидящие на паперти, зачастую богаче тех, кто им подает. Это весьма прискорбно, так как наш народ, сам по себе нищий, но готов отдать последнее, успокаивая себя мыслью, что кому-то сейчас ещё хуже. Но есть и другие, которые действительно нуждаются в Подавая им, мы не думаем, что с этим человеком будет дальше. А будет вот что. Он, заработав сегодня, выйдет на паперть и завтра. И послезавтра. И через неделю. И от этого их станет больше.Поэтому, подавая, мы тем самым поощряем их. Я не думаю, что не нужно. Я хочу, лишь, сказать о том, что может быть иной. Зачастую этим людям просто не с кем поговорить. От этого они становятся озлобленными. Мы настолько погрязли в  своих собственных проблемах, что не замечаем никого и ничего вокруг. Конечно, очень просто бросить медяк в кружку и считать себя людских душ. А, на самом деле, ничто не страшно так, как страшно одиночество. Наша должна заключаться в излечении души, а не желудка и кармана. Вспомните себя, вспомните окружающих себя людей, и , подумайте, насколько часто теперь мы видим на улице улыбку. Просто улыбку человека, который не одинок. Разруха в головах...

Что думаю, то и ответил...

4,8(71 оценок)
Ответ:
Лёва9898
Лёва9898
10.08.2020

Это еще смотря с какой стороны подойти к вопросу. Я считаю, что наша милостыня не будет являться поощрением человеку который действительно в этом сильно нуждаеться. Так как много пожилых дедушек и бабушек просто остаются забытыми и никому не нужними. Это же самое можно сказать про людей которые стали калеками в последствии каких-то жизненых испытаний. Кто им как ни проходящий мимо человек, с открытым сердцем? Что было бы с ними, отвергнутыми и навеки забытыми? Что они не заслуживают на счастье, раз судьба решила сыграть с ними злую шутку? Подумайте над этим. И запомнте, что мимо проходят люди те, у которых искалечено сердце и душа.

4,7(28 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Kiosshi
Kiosshi
10.08.2020

василь острозький був молодшим сином князя  костянтина острозького  (старший  —  ілля) від другого шлюбу з князівною олександрою  семенівною слуцькою. походив з роду  острозьких  — найбагатшого і найвпливовішого князівського роду тодішніх білорусі та україни  xvi  — початку  xvii століття. серед його предків генеалогічна традиція кінця  xvi  — початку  xvii століття  називає  руса  і давньоруських князів  —  рюрика,  володимира святославича,  ярослава мудрого  та  данила галицького.

після смерті батька в  1530  році виховувався матір'ю в  турові. молодим дістав гарну  освіту, про що свідчить його листування та промови в сенаті. після смерті в  1539  році старшого брата  іллі  вступив у багаторічну боротьбу за батьківську спадщину, що тривала аж до  1574  року.

з середини  1540-х років в офіційних документах василь острозький починає іменуватися батьковим ім'ям  — костянтин. залишившись фактично єдиним спадкоємцем свого багатого батька, отримав у володіння величезні маєтності на  волині, київщині,  поділлі  та  галичині, які давали щорічно прибуток понад 1  мільйон злотих. костянтин василь острозький володів також значними земельними маєтками в  угорщині  та  чехії.

у 18 років (1543—1544) розпочав військову службу під керівництвом  маршалка  волинської землі князя  федора санґушка. політичну кар'єру почав  1550  року, отримавши від великого князя литовського посаду старости володимирського і маршалка волинського. найкращий захисник від татарських нападів після смерті батька[3].

в  1559  році к. в. острозький став  воєводою київським, що значно сприяло посиленню його впливу на політичне життя україни. не прагнучи військової слави, проводив енергійну колонізаторську політику в порубіжних землях київщини та  брацлавщини, засновуючи нові  міста,  замки  та  слободи. економічна потужність маєтностей княжого роду та його неабиякий політичний вплив швидко робить к. в. острозького «некоронованим королем русі»[4], що проводить відносно незалежну політику в руських землях. у  1560-х роках к. в. острозький виступав за рівноправне входження русі до складу державного утворення  речі посполитої.

1569  року став сенатором. був фактичним провідником русі-україни під час  люблінської унії  1569  року, підписав її[3].

1572  року згасла  династія  ягеллонів  — к. в. острозький в  1573—1574  роках був одним з можливих кандидатів на польський престол, чию кандидатуру підтримувала і  османська імперія  (цьому завадило те, що вважався «вождем схизматиків»), згодом і на московський  — після смерті останнього рюриковича царя  федора i івановича, в  1598  через спорідненість з московськими  рюриковичами.

в  1574  році переніс князівську резиденцію з  дубна  до  острога, де розпочалася перебудова  острозького замку  під керівництвом італійського архітектора  п'єтро сперендіо.

у  вересні  1574  року мав суперечку з  юрієм язловецьким[5].

1579  року замок і місто  чернігів  намагались здобути частини війська короля  стефана баторія  під командуванням князів к. в. острозького та  михайла вишневецького. взяти не змогли, тому підпалили[6].

15  (18) жовтня  1592  року отримав свідоцтво сейму щодо попередження ним урядників речі посполитої про упадок та руйнування укріплень  києва,  білої церкви, зокрема, що замки в містах знаходяться «у вкрай незадовільному стані»[7].

1594  року зять  христофор перун радзивілл  подав позов на нього від імені дружини та свого старшого сина через різні погляди на спадок, який задовільнив земський суд у  слонімі. перед її розглядом в  коронному трибуналі  24 серпня  1594  року уклав з тестем угоду, за якою радзивілли отримували, зокрема,  глуськ,  тернопіль, права на  копись[8].

у  латинській катедрі  тарнува  коштом князя к. в. острозького було встановлено наприкінці xvi  ст. виготовлений скульптором паллавіні надгробок батьку  янові-аморові  (верхній ярус) та сину  янові криштофові  (нижній) тарновським[9].

4,4(8 оценок)
Ответ:
Арнэлла1
Арнэлла1
10.08.2020
Самое прямое во всех сферах искусства. в архитектуре парфенон - храм зевса, строился, чтобы прославить зевса, но оказался эталоном гармоничной постройки и в наши дни. фасад его используют и в современном строительстве. в скульптуре тоже знаменитая венера из лувра копируется везде и воспринимается как образец совершенства. в живописи тоже, в основном начиная с эпохи возрождения. рождение венеры ботичели.. венера с этого полотна цитируется во многих произведениях искусства и не только искусства, олицетворяя собой идеал женской грации и красоты
4,8(96 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Математика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ