2. от вет А) запятая поставлена не в том месте - 14,112 (420 = 100%, х = 28%, х = 420*28:100 = 117,6; далее 117,6 = 100%, х = 12%, х = 117,6*12:100 = 14,112);
5. ответ Г) 7 (В букете число красных цветов составляет 1/6 от числа жёлтых, т.е. 1 красный + 6 желтых. Когда из букета убрали 1 жёлтый цветок, число красных цветов составило 20% от числа жёлтых: 1 красный + 5 желтых, а 1/5 = 20%).
На відміну від нового європейського, старогрецький театр не був місцем, куди можна було піти в будь-який день і, заплативши за квиток, подивитися обрану з репертуару п'єсу. В театрі Діоніса грали два рази на рік – на Діонісії і на Линнеи. Трагедії ставилися на святкування Великих Діонісій у формі драматичного змагання. Три поета пропонували три трилогії, як правило, міфологічні сюжети, по закінченні яких – на десерт – гралася легка і забавна «сатировская» драма. Журі обирало і нагороджувало кращу трилогію. Перемога була великою честю не тільки для драматурга і для головного актора, але і для хорега – спонсора постановки, найчастіше одного з міських багатіїв. Нагородою був бронзовий триніжок. Спонсор – переможець раскошеливался вдруге і ставив за такої нагоди пам'ятник – зазвичай мармуровий постамент для виграного триніжка з різними гордими написами. (Дві колони над Театром під стіною Акрополя, монумент Трасила перед гротом Діоніса і монумент Лисикрата і є такі пам'ятники. ) Трагедії і комедії писалися завжди у віршах, а їх постановки були прикладом синтетичного мистецтва, поєднуючи поетичне слово, музику, танець і живопис. У п'єсі завжди брав участь хор. Всі ролі грали тільки чоловіки і лише в масках. Спектакль йшов на круглій «орхестре» і на «проскении» , за якими було будівля скени» (сцени) , що служило декорацією. Відвідування театру вважалося виконанням важливого громадянського обов'язку. У період розквіту грецької демократії держава платила йде в театр простому народу мінімальну денну платню, щоб він не шкодував про пропущеної роботі. Керівники держав і філософи вважали, що відвідування театру очищає і гармонізує душі, робить громадян краще і навіть здоровіше. Три великих класика – Есхіл, Софокл та Евріпід – написали кожен приблизно по сто трагедій. Есхіл і Софокл майже завжди вигравали у драматичному змаганні, а Евріпід майже завжди програвав. Зате Еврипід виграв у майбутньому. Від Есхіла і Софокла до наших днів дійшло за сім трагедій, а від Евріпіда - сімнадцять. Сучасний театр не терпить глухоти. Нові режисерські рішення. Нові ідеї, що виникають у чиїйсь свідомості і миттєво приймають сценічні форми. Деякі готові дотримуватися класики, інші бажають текстової свіжості. Але навіть люди, що не працюють над новими п'єсами і тим більше не пишуть їх, привносять в старе щось своє, по можливості роблячи його оригінальним. Звідси деякі тенденції сучасного російського театру. В даний час глядач може гати в театрі безмежність і різноманіття, множинність. Театр постійно новий і свіжий. Режисери бажають увійти в історію і тому намагаються створити щось цікаве, оригінальне
сделаю часть:
1. ответ Б) 4/9 (8 - 7 5/9 = 4/9);
2. от вет А) запятая поставлена не в том месте - 14,112 (420 = 100%, х = 28%, х = 420*28:100 = 117,6; далее 117,6 = 100%, х = 12%, х = 117,6*12:100 = 14,112);
5. ответ Г) 7 (В букете число красных цветов составляет 1/6 от числа жёлтых, т.е. 1 красный + 6 желтых. Когда из букета убрали 1 жёлтый цветок, число красных цветов составило 20% от числа жёлтых: 1 красный + 5 желтых, а 1/5 = 20%).
7. ответ В) 3 (4(1,5 - 3х) - 1,2(2,5 - 15х) = 3 + 6х).
9. ответ Г) -13 (-7-6-5-4-3-2-1+1+2+3+4+5 = -28 + 15 = -13).
дальше не знаю