М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
sndzhychayana
sndzhychayana
24.09.2020 21:11 •  Математика

Раскрой скобки и найди значение выражения: −(9,73−5 7/9)−(0,27−1 2/9)


математика 6 класс

👇
Ответ:
arisha70
arisha70
24.09.2020

−(9,73−5 7/9)−(0,27−3 2/9)=−9,73+5 7/9−0,27+3 2/9= -10+9= -1

Пошаговое объяснение:

4,8(93 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
evaIA24102003
evaIA24102003
24.09.2020
Термін «комп’ютерна залежність» вперше був використаний в 1990 році. Психологи її класифікують, як форму емоційної «наркоманії». Для залежного підлітка стає важливим не результат гри, а її процес, у якому він втрачає контроль над часом.
Факти свідчать, що більшість 16-18 літніх юнаків, які мають доступ до Інтернету та грають у он-лайн ігри, місяцями, а то й роками не виходять з дому! Один хлопець звернувся до психіатрів з проханням надати йому інвалідність через агорафобію (страх перед відкритим простором). Ніяких відхилень у нього не знайшли, але дізналися, що він просто не міг відірватися від улюбленої гри.

Психологи виділяють такі стадії залежності:
Стадія легкого захоплення. Коли людина один чи кілька разів пограла у рольову комп’ютерну гру, вона входить у смак, їй починає подобатися комп’ютерна графіка, звук, сам факт імітації реального життя чи якихось фантастичних сюжетів.
Стадія захоплення. Фактором, що свідчить про перехід людини на цю стадію формування залежності, є поява в ієрархії потреб нової потреби — грати в комп’ютерні ігри. Гра в комп’ютерні ігри на цьому етапі має систематичний характер. Якщо людина немає постійного доступу до комп’ютера, можливі досить активні дії з усунення цієї перешкоди.
Стадія залежності. Залежність може оформлятися в одній з двох форм: соціалізованій та індивідуалізованій. Соціалізована форма ігрової залежності відрізняється підтримкою соціальних контактів із соціумом (хоча переважно з такими ж ігровими фанатами). Ці гравці люблять грати за до комп’ютерної мережі один з одним. Ця форма залежності менш згубна для психіки, ніж індивідуалізована форма. Людина не відривається від соціуму, не усамітнюється в собі.
Чи може підліток, для якого гра стала самоціллю та сенсом буття, розвиватися, як гармонійна особистість, реалізувати свої здібності? Треба розуміти, що залежність у будь-якій формі – це рух по замкнутому колу, де немає розвитку.

Виділяють досить чіткі симптоми залежності від комп’ютерних ігор:
Психологічні симптоми:
• Відчуття ейфорії чи піднесеності під час роботи за комп’ютером;
• Нездатність зупинити роботу за комп’ютером;
• Дедалі більше часу затрачується на комп’ютерні ігри;
• Ігнорування друзів та сім’ї;
• Відчуття порожнечі, депресії та роздратованості поза комп’ютером;
• Перекладання повсякденних турбот на плечі членів сім’ї;

Фізичні симптоми:
• Зап’ястний тунельний синдром — оніміння та зниження чутливості пальців;
• Сухі очі;
• Головні болі (схожі на мігрень);
• Болі у спині;
• Нерегулярне харчування — відсутність апетиту;
• Недотримання гігієни;
• Розлади сну.

Більшість гравців – дуже одинокі люди. Навіщо, коли живе спілкування замінюють ігри! Окрім того, приваблюють складні системи завдань та досягнень.
Головною причиною виникнення комп’ютерної залежності у дітей психологи вважають недостатнє спілкування і взаєморозуміння з батьками і однолітками. Ігри для них - це шлях самоствердитися, бо у віртуальному світі, все залежить тільки від твого уміння грати, а не від особистих якостей та умінь. Виникає ілюзія, що ти чогось досягаєш, а в житті може бути навпаки.

Не хочеш стати ігроманом, пам’ятай:
Не можна грати під час депресії, при серйозних змінах у житті.
Не варто грати, коли гостро відчуваєш самотність. Гравці погані співрозмовники.
Набагато зменшують ризик пристрасті до гри цікаве життя, знання, розуміння того, що алкоголь, наркотики та надмір ігор – це все один ланцюжок, кінцевий пункт якого - повна самоліквідація особистості. Імунітетом тут мають бути чуття міри та відповідальності. Згадай народну мудрість: «Що занадто, то нездорово».
4,5(32 оценок)
Ответ:
DevilingKeks
DevilingKeks
24.09.2020
В году  в среднем 365 дней. В среднем 52-53 понедельника.
Пусть все числа  в году будут под номерами от 1 до 365.  
Тогда 13 число месяца ( начиная с января) встречается в следующие по счету дни:
 13 ,
 13+31= 44 ,
 44+28= 72 ,
 72+31=103,
103+30=133, 
133+31= 164,  
164+30= 194,
194+31= 225,
225+30 = 255,
255+31= 286,
286+30 = 316,
316+31 = 347 
Теперь сколько раз повторяются дни недели  (разделим на 7, посмотрим остатки)
13:7= 1 ост.6
72 :7 = 10 ост.2
103: 7 = 14 ост. 5
133: 7= 19 ост.0
164:7 = 23 ост. 3
194:7= 27 ост.5
225 : 7=32 ост.1
255 :7 =36 ост.3
286 :7=40 ост. 6
316 : 7= 45 ост.1
347:7=49 ост.4
Если мыслить логически , то все остатки от  0 до 6 ( пн.-воскр.) присутствуют , т.е.  на 13 число может выпасть любой день недели.
Остаток  0 - выпадает один раз  , значит наименьшее  количество понедельников с 13 числом - 1 день в году.
Остаток 3 - выпадает больше раз, чем все остальные числа  - 3 раза , значит наибольшее количество  понедельников с 13 числом  -  3 раза в год .
ответ:  3 раза в год - наибольшее количество понедельников с 13 числом. 
Может и можно решить как-то проще, но .. я не знаю как.
4,8(47 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Математика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ