М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Grooshka
Grooshka
24.08.2022 06:35 •  Математика

Выразить в секундах: 38 мин; 1ч.25мин; 7ч.25мин.16сек.

👇
Ответ:
ideliya2006
ideliya2006
24.08.2022
38*60= 2280
1ч.25=5100
7ч.25м.16с=26716
4,4(64 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:

кожна з великих класичних культур сходу унікальна. своєрідність, унікальність китайської традиційної культури зводиться насамперед до  того  добре відомому феномену, який на рівні буденної свідомості давно вже отримав досить точну назву - «китайські церемонії». звичайно, в будь-якому суспільстві і тим більше там, де існують висхідні до глибокої старовини традиції, чимале місце займають жорстко сформульованістереотипи  поведінки та мови, історично сформовані норми взаємовідносин, принципи соціальної структури і адміністративно-політичного устрою. але якщо  мова  йде про китайських церемоніях, то все відступає в тінь.

і не тільки тому, що в китаї  мережа  обов'язкових та загальноприйнятих норм поведінки була найбільш густою. у общинно-кастової індії аналогічних регламентів та заборон було, мабуть, не менше, однак тільки в китаї етико-ритуальні принципи  відповідні  їм форми поведінки вже в давнину були рішуче висунуті на перший план і так гіпертрофовані, що з часом замінили ідеї релігійно-міфологічного сприйняття світу, такіхарактерні  майже для всіх ранніх суспільств. деміфологізація і навіть в чималому ступені десакралізація етики та ритуалу в стародавньому китаї мали наслідком формування унікального соціокультурного «генотипу», колишнього протягом тисячоліть основним для відтворення й автономного регулювання суспільства, держави та всієї культури стародавнього китаю. це мало для китаю далекосяжні наслідки, зокрема, місце міфічних  культурних  героїв зайняли  майстерно  демі-фологізованние легендарні правителі старовини, чия велич і мудрість були найтіснішим чином пов'язані з їх чеснотами. місце культу великих богів, перш за все обожненого першопредка шанди, посів культ реальних кланових та сімейних предків, а «живі боги» були витіснені небагатьма абстрактними божествами - символами, першим і головним серед яких стало безособово-натуралістичне небо. словом,  міфологія  і  релігія  за всіма пунктами відступали під натиском десакралізованних і десакралізує етико-ритуали-них норм на задній план. цей  процес  знайшов своє найбільш повне і яскраве завершення у вченні конфуція.

4,4(11 оценок)
Ответ:
sarinasergeeva
sarinasergeeva
24.08.2022

кожна з великих класичних культур сходу унікальна. своєрідність, унікальність китайської традиційної культури зводиться насамперед до  того  добре відомому феномену, який на рівні буденної свідомості давно вже отримав досить точну назву - «китайські церемонії». звичайно, в будь-якому суспільстві і тим більше там, де існують висхідні до глибокої старовини традиції, чимале місце займають жорстко сформульованістереотипи  поведінки та мови, історично сформовані норми взаємовідносин, принципи соціальної структури і адміністративно-політичного устрою. але якщо  мова  йде про китайських церемоніях, то все відступає в тінь.

і не тільки тому, що в китаї  мережа  обов'язкових та загальноприйнятих норм поведінки була найбільш густою. у общинно-кастової індії аналогічних регламентів та заборон було, мабуть, не менше, однак тільки в китаї етико-ритуальні принципи  відповідні  їм форми поведінки вже в давнину були рішуче висунуті на перший план і так гіпертрофовані, що з часом замінили ідеї релігійно-міфологічного сприйняття світу, такіхарактерні  майже для всіх ранніх суспільств. деміфологізація і навіть в чималому ступені десакралізація етики та ритуалу в стародавньому китаї мали наслідком формування унікального соціокультурного «генотипу», колишнього протягом тисячоліть основним для відтворення й автономного регулювання суспільства, держави та всієї культури стародавнього китаю. це мало для китаю далекосяжні наслідки, зокрема, місце міфічних  культурних  героїв зайняли  майстерно  демі-фологізованние легендарні правителі старовини, чия велич і мудрість були найтіснішим чином пов'язані з їх чеснотами. місце культу великих богів, перш за все обожненого першопредка шанди, посів культ реальних кланових та сімейних предків, а «живі боги» були витіснені небагатьма абстрактними божествами - символами, першим і головним серед яких стало безособово-натуралістичне небо. словом,  міфологія  і  релігія  за всіма пунктами відступали під натиском десакралізованних і десакралізує етико-ритуали-них норм на задній план. цей  процес  знайшов своє найбільш повне і яскраве завершення у вченні конфуція.

4,4(86 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Математика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ