An: [email protected]
Betreff: Der Versuch, einen Pudding an die Wand zu nageln
Lieber Ralf,
ich habe mich sehr über deinen Brief gefreut!
Es tut mir natürlich Leid, dass du jetzt in so eine komische Situation geraten bist. Leider Stress in der Schule ist nichts neues heutzutage, deshalb kann ich dich sehr gut verstehen. Und auch das Benehmen von deinen Eltern kann ich nachvollziehen. Eltern sind ja immer so. Aber sie wünschen nur Gutes für dich.
Also.. An deiner Stelle würde ich mir etwas Zeit lassen, alles gut überlegen. Vielleicht ist es alles nicht so schlimm wie du denkst. Wenn du dir ein bisschen mehr Mühe gibst, dann kannst du bestimmt alles wieder in Griff bekommen und in der Schule alles nachholen.
Die Schule so früh abbrechen und gleich mit der Ausbildung anfangen, denke ich, wäre ein Versuch, einen Pudding an die Wand zu nageln. Es ist nicht 100 %, dass du sofort einen Ausbildungsplatzt als Programierer kriegst. Es ist leider nicht immer so einfach wie es man sich wünscht. In dem Fall verlierst du nur deine Zeit und die Beziehung zwischen dir und deinen Eltern kann sich nur dadurch verschlechtern!
Ich empfehle dir das ganze durchzuziehen und schon nach dem Abschluss mit der Ausbildung anzufangen. Meine Meinung nach, das wäre das richtigste.
Aber das ist dein Leben und das letzte Wort bleibt bei dir. Und egal wie deine Entscheidung ist, werde ich dich trotzdem dabei unterstützen.
Ich wünsche dir viel Erfolg!
Liebe Grüße,
Peter (Vasilij, Fedor, Nikolaj)
Примечание: В немецком языке поговорка "einen Pudding an die Wand zu nageln" значит попытаться сделать то, что наверняка не получиться.
Damit will man ausdrücken, dass etwas ganz unmöglich ist, und der Versuch reine Zeitverschwendung wäre. Denn Hand aufs Herz: Einen Pudding an die Wand zu nageln, wäre in der Tat nicht nur schwierig, sondern nicht zu schaffen.
Потушить костёр или даже загоревшееся полотенце на кухне может любой из нас. Но когда случается беда – настоящий пожар, кто Конечно же, пожарные. Только они могут быстро и правильно потушить пожар!
Люди работающие в этой професии каждый день рискуют собой жизни совершенно незнакомых им людей.В отличие от врачей и полиции,пожарным надо не только участвовать в операциях, но и сдавать экзамены по нормативам. От оценки,зависит зарплата пожарного.
У пожарных тяжелые,сложные костюмы, машины, техника которой они обязаны уметь пользоваться.
Молодіжні забави влаштовували в лісі чи в полі
Зелені свята – дуже давнє народне дохристиянське свято, яке символізує остаточний прихід літа. Це завершення весняного і початок літнього календарного циклу. В основі Зелених свят тисячі років лежали культ рослинності і магія заклинання майбутнього урожаю.
З прийняттям християнства Зелені свята почали називатися ще й Трійцею, яка відзначалася на 50-й день після Паски і співпадала з Зеленою неділею. Проте впродовж багатьох століть традиційно залишалася давня народна ритуально-обрядова складова Зелених свят.
Деякі тисячолітні традиції і обряди наших пращурів, звичайно, були втрачені і призабуті, деякі були змінені або спрощені, але народна пам’ять все ж таки зберегла бодай елементи і головні атрибути Зелених свят.
Напередодні Зеленої неділі, у суботу, що називалася клечаною, хату, подвір’я та господарські будівлі прикрашали клечанням – зеленими гілками дерев. Гілки встромляли в стріху, на воротах, біля вікон, за ікони. Підлогу або долівку в хаті встеляли запашними травами: осокою, любистком, м’ятою, пижмою, ласкавцями, лепехою.
Як всі інші свята наших пращурів, Зелені свята базувалися на хліборобських традиціях сонячного циклу. Але окрім культу Сонця і культу померлих предків, в основі Зелених свят лежав культ дерева і квітів. Можливо, тисячолітня традиція прикрашати житло на Зелені свята зеленим віттям і була пов’язана з давнім культом і святом дерев.
До останнього століття в Україні окремі дерева вирізнялись від інших особливою шаною до них. Це дуб, ясень, явір, тополя, береза, липа. В окремих місцевостях навіть не можна було ламати гілля з дуба на клечання.
Культ дерева і лісу яскраво відбивався у підготовці до Зелених свят. По клечання до лісу їхав старший родини (у давнину, звичайно, старший роду). Клечання забирали в хату, на обори, стайні, хліви, несли в комори, клуні, на пасіку. На думку наших пращурів, в деревах оселялися душі рідних – померлих дідів-прадідів. Дід-Ладо – добрий дух предків – опікунів роду – разом з гіллям-клечанням приходив до господи.
Між іншим, серби і греки у дні Зелених свят збирали квіти, плели вінки й несли їх додому, а інші народи, як і українці, оздоблювали свої домівки зеленими гілками дерев, які несли з лісу або «священного гаю».
У Зелені свята в деяких місцевостях України були звичаї, пов’язані зі священними деревами. Наприклад, на Лівобережжі був обряд водити тополю. Дівчата вибирали поміж себе дівчину на тополю, прикрашали її намистом, стрічками та квітами, обличчя зав’язували хусткою, руки прив’язували до палиці і так водили по селу з гучними піснями. Кожний господар радо зустрічав процесію і, приймаючи від неї добрі побажання (головним чином, приплоду худобі і гарного врожаю), щедро обдаровував учасників обряду.
На Поліссі побутував близький за значенням обряд Троїцького куста, роль якого теж виконувала дівчина. А ще відома така молодіжна забава, як завивання берези.
Вранці у Зелену неділю дівчата беруть харчі, закликаюь хлопців і з піснями-веснянками та гаївками йдуть у ліс чи в гай. Там грають, співають, хороводять, а потім сідають і разом їдять все, що принесли. Після цього шукають в лісі молоді берізки, що мають тонкі і довгі гілля-пруття – і з того тонкого гілля на самій березі завивають вінки, співаючи відповідни писни.