М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
ilyamilovanov1
ilyamilovanov1
11.10.2020 18:32 •  Математика

Сочинение на тему "кукую роль тренер играет в твоей жизни"

👇
Ответ:
ксюшка485456
ксюшка485456
11.10.2020
Тренер мужчина или женщина
4,8(40 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
PEWALWIK
PEWALWIK
11.10.2020

1. Числа, используемые при счёте.

2. Часть отрезка, ограниченная двумя точками.

4. Переместительный (коммутативный) закон сложения: m + n = n + m . Сумма не меняется от перестановки её слагаемых.
Переместительный (коммутативный) закон умножения: m · n = n · m . Произведение не меняется от перестановки его сомножителей.
Сочетательный (ассоциативный) закон сложения: ( m + n ) + k = m + ( n + k ) = m + n + k . Сумма не зависит от группировки её слагаемых.
Сочетательный (ассоциативный) закон умножения: ( m · n ) · k = m · ( n · k ) = m · n · k . Произведение не зависит от группировки его сомножителей.

Распределительный (дистрибутивный) закон умножения относительно сложения: ( m + n ) · k = m · k + n · k .

5. (a+b)*c=a*c+b*c

6. Уравнение – это равенство, содержащее одну или несколько переменных.

7. Вычислить значение перемннной.

11. Приводим к одному знаменателю. У какой дроби числитель больше числителя другой дроби, та и больше.

15. Работаем с числителями.

4,6(61 оценок)
Ответ:
lydavika755
lydavika755
11.10.2020
На відміну від нового європейського, старогрецький театр не був місцем, куди можна було піти в будь-який день і, заплативши за квиток, подивитися обрану з репертуару п'єсу. В театрі Діоніса грали два рази на рік – на Діонісії і на Линнеи. Трагедії ставилися на святкування Великих Діонісій у формі драматичного змагання. Три поета пропонували три трилогії, як правило, міфологічні сюжети, по закінченні яких – на десерт – гралася легка і забавна «сатировская» драма. Журі обирало і нагороджувало кращу трилогію. Перемога була великою честю не тільки для драматурга і для головного актора, але і для хорега – спонсора постановки, найчастіше одного з міських багатіїв. Нагородою був бронзовий триніжок. Спонсор – переможець раскошеливался вдруге і ставив за такої нагоди пам'ятник – зазвичай мармуровий постамент для виграного триніжка з різними гордими написами. (Дві колони над Театром під стіною Акрополя, монумент Трасила перед гротом Діоніса і монумент Лисикрата і є такі пам'ятники. ) 
 Трагедії і комедії писалися завжди у віршах, а їх постановки були прикладом синтетичного мистецтва, поєднуючи поетичне слово, музику, танець і живопис. У п'єсі завжди брав участь хор. Всі ролі грали тільки чоловіки і лише в масках. Спектакль йшов на круглій «орхестре» і на «проскении» , за якими було будівля скени» (сцени) , що служило декорацією. 
Відвідування театру вважалося виконанням важливого громадянського обов'язку. У період розквіту грецької демократії держава платила йде в театр простому народу мінімальну денну платню, щоб він не шкодував про пропущеної роботі. Керівники держав і філософи вважали, що відвідування театру очищає і гармонізує душі, робить громадян краще і навіть здоровіше. 
Три великих класика – Есхіл, Софокл та Евріпід – написали кожен приблизно по сто трагедій. Есхіл і Софокл майже завжди вигравали у драматичному змаганні, а Евріпід майже завжди програвав. Зате Еврипід виграв у майбутньому. Від Есхіла і Софокла до наших днів дійшло за сім трагедій, а від Евріпіда - сімнадцять. Сучасний театр не терпить глухоти. Нові режисерські рішення. Нові ідеї, що виникають у чиїйсь свідомості і миттєво приймають сценічні форми. Деякі готові дотримуватися класики, інші бажають текстової свіжості. Але навіть люди, що не працюють над новими п'єсами і тим більше не пишуть їх, привносять в старе щось своє, по можливості роблячи його оригінальним. Звідси деякі тенденції сучасного російського театру. В даний час глядач може гати в театрі безмежність і різноманіття, множинність. Театр постійно новий і свіжий. Режисери бажають увійти в історію і тому намагаються створити щось цікаве, оригінальне
4,6(92 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Математика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ