Объяснение:
звучание грустное
Музичний розмір сарабанди — 3/4 або 3/2. При цьому друга і третя доля часто лігуються, утворюючи специфічний малюнок — чвертка + половинка.
У бароковій музиці сарабанда стала невід'ємною частиною інструментальних сюїт, слідуючи, як правило, після куранти і бувши найповільнішою частиною циклу. Написані у двочастинній формі, сарабанади зустрічаються у сюїтах Й. С. Баха, Й. Гайдна. Відродження інтересу до сарабанди галося у XX столітті, зокрема у творчості К. Дебюссі та Е. Саті.
4.Джига вид швидкого народного танцю у складного метру та супровідна мелодія. Він виник у 16 столітті в Англії, і швидко прижився на континенті, де згодом став останнім штрихом танцювальної сюїти зрілого бароко (французьке gigue; італійське та Іспанське giga)
От "фа"
Бмаж7: фа-ля-до-ми
Бмин7: фа-ля♭-до-ми
Ммаж7: фа-ля-до-ми♭
Ммин7: фа-ля♭-до-ми♭
Мум7: фа-ля♭-до♭-ми♭
Ум7: фа-ля♭-до♭-ми♭♭
Ув7: фа-ля-до#-ми
1.Си бемоль мажор : соль минор, Ми бемоль мажор-до минор, Фа мажор-ре минор, ми бемоль минор.
2. соль минор : Си бемоль мажор, Ми бемоль мажор-до минор, Фа мажор-ре минор, Ре мажор.
3. Ре мажор : си минор, Соль мажор-ми минор, Ля мажор-фа диез минор, соль минор.
4. си минор : Ре мажор, Соль мажор-ми минор, Ля мажор-фа диез минор, Фа диез мажор.
ответ: звучание становится трагическим
Объяснение: