А)до яких жанрів фортепіанної музики звертався шуберт? б)які жанри ці галузі він утворив вперше.? в) які риси характерні творам шуберта? г)на яке виконання концерти або домашнє своїх фортепіанних мініатюри розраховував композитор?
Найважливіше місце в творчості Шуберта зайняли мистецькі пісні для голосу і фортепіано (близький до романсу жанр, який називається німецькою мовою Kunstlied). У цьому жанрі Шубертові вдалося досягти втілення глибокого змісту внаслідок тіснішого поєднання слова і музики, зростання значущості та індивідуалізації музичних образів. Вокальна мелодія в піснях Шуберта (що нерідко містить речитативні елементи) переважно має в собі цілісне музичне узагальнення. Партія фортепіано відіграє важливе виразне, а часто й музично-зображувальне значення. Шуберт розвинув і збагатив колишні типи пісень, створив новий тип пісні наскрізного розвитку з об'єднавчим варійованим мотивом в партії фортепіано, а також перші зрілі зразки пісенного циклу.
Сила музыки очень разная, слушая грустные песни можно вспомнить очень дорогих тебе людей, или даже чуть чуть поплакать о Слушая веселую и ритмичную музыку можно дать себе мотивацию на весь день. Если же после трудного рабочего дня послушать спокойную музыку можно набраться сил, опустить свои нервы и спокойно провести свой ветер. Как расказывал мне дедушка, один парент хотел уже умереть и покончить с жизнью потому что ему на войне отрезало ноги, но медсестра приносила ему слушать музыку и он перестал так горевать собрался с силами и встал на протезы. Музыка очень сильно влияет на чувства человека
ВокализКонцерт для фортепиано с оркестром № 2 (Рахманинов)Алеко,Симфонические танцыКолокола,Остров мёртвых,Симфония № 2,Симфония № 3,Франческа да Римини Концерт для фортепиано с оркестром № 3 (Рахманинов),Соната для виолончели и фортепиано,Симфония № 1,Пьесы-фантазии для фортепиано,Prelude in G minor (Rachmaninoff)Prelude in C-sharp minor (Rachmaninoff),Соната для фортепиано № 1, Всенощное бдение Russian Rhapsody, TN ii/23Ten Preludes, Op. 23Variations on a Theme of Chopin, op. 22. Это все его песенности) Если, что-то не понятно пишите в комментарии)
Найважливіше місце в творчості Шуберта зайняли мистецькі пісні для голосу і фортепіано (близький до романсу жанр, який називається німецькою мовою Kunstlied). У цьому жанрі Шубертові вдалося досягти втілення глибокого змісту внаслідок тіснішого поєднання слова і музики, зростання значущості та індивідуалізації музичних образів. Вокальна мелодія в піснях Шуберта (що нерідко містить речитативні елементи) переважно має в собі цілісне музичне узагальнення. Партія фортепіано відіграє важливе виразне, а часто й музично-зображувальне значення. Шуберт розвинув і збагатив колишні типи пісень, створив новий тип пісні наскрізного розвитку з об'єднавчим варійованим мотивом в партії фортепіано, а також перші зрілі зразки пісенного циклу.
Объяснение: