Протягом другої половини XVII століття німецькі композитори почали писати подвійні твори, об'єднуючи прелюдію (або токату) з фугою в тій же тональності. Одним з перших таких композиторів був Йоганн Пахельбель, хоча прелюдії і фуги І. С. Баха більш численні і користуються більшою популярністю сьогодні. Органні прелюдії Баха вкрай різноманітні, в них простежується як північно німецьке, так і южнонемецький вплив.
Відомі цикли прелюдій[ред. | ред. код]
Й. К. Ф. Фішер — Ariadne musica, 1702 , 20 прелюдій і фуг у 19 тональностях.
Йо́ганн Себастья́н Бах — два тома «Добре темперованого клавіра», 1722 и 1744. Кажен том містить по 24 прелюдії і фуги в 12 основних мажорних та 12 мінорних тональностях.
Л. ван Бетховен — 2 прелюдії, Op. 39; кожна проходить через усі мажорні тональності.
Ф. Шопен — 24 прелюдії Op. 28, по одній на кожну мажорну і мінорну тональності, що вживаються.
Клод Дебюссі — два томи по 12 прелюдій, 1910 и 1913 . В кінці кожної прелюдії є її назва, у той час як попереду тільки римське число, що вказує її номер.
С. В. Рахманінов — прелюдія Op. 3 № 2, 10 прелюдій Op. 23 і 13 прелюдій Op. 32: всього 24 прелюдії.
О. М. Скрябін — 24 прелюдії, Op. 11 та багаточисельні більш короткі цикли прелюдій.
П. Гіндемит — Ludus Tonalis, 1940 : прелюдія, 11 інтерлюдій и 1 постлюдія, що перемежовуються 12 фугами.
А. Гінастера — цикл з 12 «Американских прелюдій» (Doce Preludios Americanos), 1946.
Задерацький, Всеволод Петрович — цикл з 24 прелюдій та фуг, 1937
Д. Д. Шостакович — цикл з 24 прелюдій и фуг, 1951, і більш ранній цикл з 24 прелюдій для фортепіано.
Объяснение:
ответ: Форелей-квинтет
Не менее зримая, живописная музыка и в песнях Франца Шуберта. Австрийский композитор — автор более 600 песен. Этот жанр благодаря Шуберту стал столь же значительным и серьёзным, как, например, соната и симфония. В своей инструментальной музыке, по словам современников, он «выражал нотами то, для чего другие использовали слова».
Одно из самых грациозных и нежных произведений композитора — песня «Форель». Она имела такой успех, что композитор сочинил инструментальный квинтет «Форель» — его красиво называют «Форелей-квинтет». В вариациях пяти инструментов: скрипки, альта, виолончели, контрабаса и фортепиано — песня «Форель» обрела вторую жизнь.
Объяснение:
ответ:1)Мете́ль» — повесть Александра Сергеевича Пушкина из цикла «Повестей покойного Ивана Петровича Белкина», написанная в 1830 в Болдине и изданная в 1831 году. Повесть написана последней в цикле; она была закончена 20 октября 1830 года. Экранизирована в 1964 году.
2)«Военный марш» «Вальс» «Пастораль» «Время, вперёд!»
3)хз
4)хз
5)Пастораль – музыкальное произведение, связанное с идиллическим изображением сельской жизни, природы.
6)Оркестровая сюита «Метель» появилась в 1974 году. Она состоит из девяти пьес: «Тройка», «Вальс», «Весна и осень», «Романс», «Пастораль», «Военный марш», «Венчание», «Отзвуки вальса», «Зимняя дорога». Композитор назвал сюиту музыкальными иллюстрациями к повести Пушкина «Метель»
7)Жанр произведения «Метель» Г. Свиридова- музыкальные иллюстрации. Это произведение прежде всего цикл посвещённый повести А.С.Пушкина "Метель".снение
8)хз
9)хз
Объяснение: