Каждый день он видел как в глазах друзей на месте, искор надежды зажигалось пламя ненависти.
С чистого листа новыми кистями эскизы, дрожащими руками рисовали свою жизнь
Робкими мазками призрак одиночества не оставлял его в покое длинными ночами,
Его проблемы казались кому-то мелочами, но не каждому стерпеть это по плечам.
Мама! и среди шести миллиардов где-то. Мама! ты у меня всего одна на планете.
Мама! какой бы не была, пусть не будет стыдно. Только забери меня назад, я простил.
Мама! и среди шести миллиардов где-то. Мама! ты у меня всего одна на планете.
Мама! какой бы не была, пусть не будет стыдно.
Когда за спиной вместо семьи холодные стены, тяжелым грузом тянутся к земле колени.
Ищешь родную душу над каждой чужой тенью и каждый день сулит новую чашу сомнений.
И не стерпеть эту боль и не понять ни за что, что чувствует дворняга водиночку под дождем.
Того и ждет, что заберет назад к себе пьяный, каким бы не был он плохим, все таки хозяин.
Дети матерей, которым нет оправданья, дети отцов-тряпок, что мужчинами не стали.
Глазами полными печали сопровождают, как родители ведут за ручки свои чада.
Они не виноваты, что были им не рады, их родители не люди, а исчадья ада.
И каждый вечер без колыбельной засыпая, мечтают что однажды поцелует тоже на ночь мама.
Мама! и среди шести миллиардов где-то. Мама! ты у меня всего одна на планете.
Мама! какой бы не была, пусть не будет стыдно. Только забери меня назад, я простил.
Только забери меня назад, я простил.
Мама! и среди шести миллиардов где-то. Мама! ты у меня всего одна на планете.
Мама! какой бы не была, пусть не будет стыдно. Только забери меня назад, я простил.
Мама! и среди шести миллиардов где-то. Мама! ты у меня всего одна на планете.
Мама! какой бы не была, пусть не будет стыдно. Только забери меня назад, я простил.
Я простил, мама, я простил.
Відповідь:Пам'ятки мистецтва Північного Причорномор'я і Скіфії Розгляньте зразки скіфського мистецтва. Що вас дивує чи вражає? Увесь світ захоплюється скарбами південноукраїнських степових «пірамід», сповнених загадок стародавньої цивілізації — Скіфського царства. Хто ж такі скіфи? Упродовж століть ці войовничі кочові племена, які прийшли з Азії, панували на просторах нашої країни. Столицею скіфської держави був Неаполь Скіфський (розташований на околиці сучасного м. Сімферополя). Майже одночасно зі скіфами в Північному Причорномор'ї з'явилися колонізатори з Греції (з VІ ст. до н. е.). Вони засновували на узбережжі Чорного та Азовського морів поліси, а саме: Ольвію (на Бузькому лимані, Миколаївська обл.), Тіру (нині м. Білгород-Дністровський), Херсонес (на території сучасного м. Севастополя), Пантікапей (нині м. Керч). Колонії швидко розвивалися і ставали носіями культури Еллади в нашому краї. Скіфи налагодили з греками-переселенцями продуктивне творче партнерство, у результаті якого виникло оригінальне поєднання витонченої античної майстерності й неповторного колориту культури давніх кочовиків. Отже, скіфська культура формувалася на перехресті Заходу і Сходу. Про високорозвинену цивілізацію скіфів згадував історик античності Геродот. Збереглися залишки архітектурних споруд, кам'яні статуї воїнів, які в народі прозвали «скіфськими бабами», зброя та обладунки, посуд, золоті ювелірні вироби. Нікопольська срібна амфора Скіфи вважали, що золото має магічні властивості, тому предмети із цього металу слугували оберегами. Головні убори, пояси, одяг, взуття скіфи прикрашали пластинками-аплікаціями із золота. На них надзвичайно реалістично зображені тварини: коні, олені, лосі, гірські козли, пантери тощо. Фантазія митців яскраво виявилася в анімалістичних образах крилатих левів, грифонів з орлиними головами, сирен, сфінксів та інших міфологічних істот. Такі стилізовані вироби — взірці так званого скіфського «звіриного стилю». Оригінальні зображення виконували в техніці невисокого рельєфу за до лиття, кування, тиснення, карбування. У багатофігурних композиціях також можна ігати сюжети з життя скіфів (полювання, повсякденна праця, епізоди битв, ритуали). Зразки «скіфського золотарства»: гребінь із кургану Солоха (Запорізька обл.); перстень із Тіри; пластина із зображенням оленя Які образи й сюжети зображено? Зверніть увагу на художні й технічні особливості виробів, виразність постатей людей, поз і рухів тварин. З історії шедевра До шедеврів скіфського ювелірного мистецтва світового значення належить золота пектораль із кургану «Товста Могила» (Дніпропетровська обл.). Форма цієї нашийної прикраси скіфського царя нагадує серп. Вага виробу становить 1140 г, а діаметр — понад 30 см. Композиція пекторалі складається з трьох ярусів, два з яких сюжетні, розділені орнаментальною середньою частиною з рослинними мотивами. Унизу зображено динамічну сцену боротьби міфологічних і реальних звірів. Угорі — побутові сцени з життя скіфів за участі домашніх тварин. Одна з версій-інтерпретацій трактує пектораль як візуальне відображення скіфської легенди про золоте руно та двох братів, які вирушили на його пошуки. Ювелір, який виготовляв пектораль, досяг художньої виразності, використовуючи різні технічні прийоми: лиття, гравірування, паяння, інкрустацію.