М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
zalehorosaj
zalehorosaj
20.05.2023 01:34 •  Музыка

Вспомни музвкальные и произведения, сочинённые в жанре . напиши фамилии их авторов и названия.

👇
Ответ:
998974452408
998974452408
20.05.2023
Вересковый мед. есть в отличном исполнении гр. Мельница.,«Бесы» и «Утопленник», Лермонтову — «Воздушный корабль» (из Зейдлица); Полонскому — «Солнце и месяц», «Лес»
4,6(79 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
inna75
inna75
20.05.2023


1

5 - 9 классы

Музыка



Подумай, чем ноктюрн отличается от , романса, пасторали и чем они похожи.

Реклама

Попроси больше объяснений 

Следить

Отметить нарушение

Belosludtseva 2 недели назад

ответы и объяснения



aiiyl

хорошист

Ноктюрн лирическоего характера,а легендарного.
Похожи тем,что у ноктюрна поэтическое содержание и у похожее,стихотворное.
---
С романсем схожи тем,что они лирические.
В романсе человек выражает свои мысли и чувства,а в ноктюрне показывает что-то красивое.
---
Пастораль отображала жизнь пастухов,а ноктюрн что-то вечерное,нежное.
Не думаю,что они чем-то похожи.
4,6(58 оценок)
Ответ:
KREZZOR
KREZZOR
20.05.2023

Пригадайте, що вам відомо про музичний жанр концерту. Чи пам'ятаєте, що цей термін перекладається з латинської мови як «змагання»? А хто з ким змагається?

Твори, які називаються «концертами», уперше з'явилися в Італії як вокальні, а не інструментальні. Однак у їх виконанні могли брати участь й інструменти. Згодом концертом почали називати твори для голосу в супроводі інструментального акомпанементу; виникли хорові концерти.

Концерт — жанр симфонічної музики; музичний твір, що зазвичай складається з трьох частин і призначений для виконання одним або кількома інструментами та оркестром.

Принцип «змагання» поступово проникав і в суто інструментальну музику. Зіставлення звучання всього ансамблю (тутті) з декількома інструментами (соло) стало основою кончерто гроссо — жанру, що отримав поширення у творчості А. Вівальді, Й.-С. Баха та інших.

Згодом склався також тип сольного тричастинного концерту для клавіру, скрипки та інших інструментів у супроводі оркестру. Яскравого втілення він набув у творчості В.-А. Моцарта, Л. ван Бетховена.

Темп першої частини концерту, як правило, рухливий, другої — повільний. Музика другої частини виражає піднесені роздуми — споглядання. Третя частина — фінал — швидка, життєрадісна, нерідко пов’язана з народно-жанровими джерелами. Так будується концертний цикл, який утвердився у творчості композиторів-класиків. Пізніше з'явилися одночастинні концерти (Ф. Ліст, Д. Бортнянський).

Але термін «концерт» має й інше значення. Неважко здогадатися, що слово «концерт» позначає й особливу форму презентації музики: це публічне виконання музичних творів за заздалегідь оголошеною програмою, яке відбувається в спеціально обладнаному для цього приміщенні — у концертних залах або філармоніях.

Я у світі музики: сприймаю, розумію

Алессандро Марчелло, Концерт ре мінор для гобою і струнних. Дмитро Бортнянський, Концерт ре мажор для чембало (фортепіано) з оркестром.

Порівняйте прослухані твори, тембри солюючих інструментів, характер музики.

МУЗИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП

У 2012 р. у філармонії Санкт-Петербурга пройшов незвичний концерт, присвячений 100-річчю з дня народження Джона Кейджа —американського композитора, письменника, філософа і художника-авангардиста.

Концерт тривав понад три з половиною години. До нього увійшли п’єса «Кінець» для восьми черевиків, «Мелодія» для двох целофанових пакетів у супроводі ансамблю звичних предметів побуту (фаянсових склянок, порожньої кавової банки, ситечка для чаю…) і фрагменти «Лекції про ніщо».

А почалося все в 1952 p., коли світ почув славнозвісну п’єсу «4’33», що являє собою 4 хвилини і 33 секунди тиші. Однак тиша в цьому творі не рівнозначна повній відсутності звуку, оскільки Кейдж прагнув привернути увагу слухачів до природних звуків того середовища, у якому виконується композиція.

Твір «Без назви», виконаний за участю художника Р. Раушенберга, танцюриста і хореографа М. Каннінгема та інших, став прототипом жанру «хеппенніг», у якому видовищні й музичні елементи поєднуються із спонтанними рухами танцівників.

Объяснение:

4,8(14 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Музыка
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ