М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
vlados546712
vlados546712
13.10.2020 09:19 •  Окружающий мир

Как изменения в неживой природе влияют на живую природу. 2 примера

👇
Ответ:
Beknazarova02
Beknazarova02
13.10.2020
Деревья, изменяя освещенность, влажность, температуру воздуха под пологом леса, создают определенные условия, благоприятные для одних растений нижних ярусов и неблагоприятные для других. Так называемые сорняки в поле или огороде, поглощают значительную часть влаги, питательных веществ из почвы, затеняя культурные растения, влияя на их рост и развитие, угнетая их. 
4,7(62 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
ktoto215
ktoto215
13.10.2020
Крестьяне в первой половине XIX в. делились на две основные сословные категории — помещичьи и государственные. Помещичьи крестьяне составляли самую большую по численности категорию крестьянства. Помещик полностью распоряжался жизнью крестьян. Их покупали и продавали, били и наказывали. Крепостное право подрывало производительные силы крестьянского хозяйства. Крепостные не были заинтересованы в том, чтобы хорошо работать. Поэтому промышленность и сельское хозяйство в стране не развивалось.

Досуг крестьян
Крестьяне не имели свободного
времени даже в религиозные праздники
и в воскресные дни. Когда оно
появлялось –
ходили в церковь, на ярмарки.

Пища крестьян
Обычной пищей крестьянской семьи была каша, хлеб, овощи, сыр и бобы. Реже ели рыбу, а мясо на столе появлялось только по праздникам. Пили виноградное вино собственного изготовления и домашнее пиво.

Одежда крестьян
Крестьяне в качестве и повседневной, и
выходной одежды носили рубахи и штаны. Поверх одевались сермяги и зипуны. Главной обувью были лыковые лапти.
Зимой носили овчинные шубы и полушубки,
длинные тулупы, подпоясанные яркими кушаками.
Шапки были в основном из валяной шерсти.
4,8(38 оценок)
Ответ:
maria2005dp
maria2005dp
13.10.2020
Побут, звичаї, обставини, зображені в його п'єсах, часом далекі від наших, і тим не менш в тому, що він зобразив, відчувається та вища правда, яка доступна тільки самому великому мистецтву. Шекспір ​​розширює наш духовний горизонт. Ми пізнаємо життя більш драматично напружену, ніж наше повсякденне буття, виходимо за рамки свого маленького світу і потрапляємо у великий світ.

В трагедіях Шекспіра завжди сильні соціальні мотиви: громадська несправедливість, нерівність станів. Разом з іншими гуманістами він бачив в людині «вінець природи», богоподібної істота. Чим більше Шекспір ​​пізнавав життя, тим очевидніше ставало для нього, що людина далека від досконалості. Звідки береться зло в людині, як проникає воно в душі людей?

Ромео і Джульєта - герої, що стали символом прекрасної, але трагічної любові двох юних істот, розділених вікової ворожнечею сімейних кланів, до яких вони належать: Монтеккі (Ромео) і Капулетті (Джульєтта). Цей сюжет неодноразово зустрічався в італійській літературі і використовувався для проповіді покірності і смиренності перед ворожими обставинами;

смерть героїв зображувалася як заслужена кара за оману. Шекспір ​​підійшов до цієї історії інакше. Його ренесансний ідеал - велика любов, що виявляється вище сімейних забобонів і вікової ненависті.

Всі події трагедії укладаються в п'ять днів, починаючи від зустрічі на балу в будинку Капулет-ти. Шекспірівські герої дуже юні, проте глибина який влучив у їх почуття робить їх не по роках дорослими. Ромео на початку п'єси наївний, він закоханий в якусь Розалінду. Весь свій час він проводить без праці хитаючись, томно зітхаючи і нічого не роблячи. Джульєтта ж з самого початку вражає не тільки чистотою і чарівністю квітучої юності, але і недитячою глибиною, трагічним відчуттям буття. Вона дорослішими Ромео. Він же, полюбивши Джульєтту, поступово усвідомлює, наскільки все, що відбувається між ними серйозно і непросто і скільки перешкод на їхньому шляху, і як би доростає до неї.

Любов Ромео і Джульєтти - не просто порушення сімейних заборон. Це відкритий виклик, кинутий ними вікової традиції ненависті, з якою протягом багатьох поколінь народжувалися і вмирали численні Монтеккі і Ка-пулетті, на якій мало не грунтувалися державні підвалини Верони. Тому так лякає всіх безоглядність і глибина охопила Ромео і Джульєтту почуття, тому так намагаються з розлучити. Бо їх любов, їх союз підриває основи, порушує те, чого порушувати не можна. Ромео і Джульєтта з самого початку знають, що їх чекає. «Душа моя сповнена передчуттів похмурих!» - говорить Джульєтта. Міць і безмежність їх пристрасті, остаточність ухваленого ними рішення і безоглядна рішучість на все, в тому числі і на смерть, приголомшує навіть того, хто. здавалося б, їх розуміє і їм співчуває, - батька Лоренцо: «Таких пристрастей кінець буває страшний. / І смерть їх чекає в розпалі урочистості».

XIV-XVI століття - епоха Відродження. Це розквіт антифеодальної в своїй основі культури: її світський характер, гуманістичний світогляд, звернення до античної культурної спадщини. Її відрізняють віра в творчі можливості і силу розуму, твердження краси і гармонії дійсності, звернення до людини як до вищої початку буття. Характерною є фігура Лоренцо, якому духовний сан не заважає бути натуралістом, мислителем-гуманістом, котрі вважають, що люди повинні підкорятися потягу серця, а не розрахунку.

У трагедії порушені такі суттєві проблеми Відродження, як свобода особистості і свобода почуттів, право вибору, яке доводиться завойовувати в жорстокій боротьбі проти відсталих поглядів феодального суспільства. Завершується трагедія смертю закоханих. Герої гинуть, бо світ свавілля, забобонів і розрахунку ворожий справжнього почуття.

Оптимістичне звучання п'єсі надають прославляння в ній сили і краси земного кохання, віра в майбутнє.
4,7(19 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Окружающий мир
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ