În goana vieţii moderne, în cazul în care toată lumea îi pasă în primul rând despre pâinea lui de zi cu zi, problemele de sănătate sunt adesea depăşite. Şi ne aducem aminte despre noi înşine, dar atunci când aceasta devine foarte rău. Asta e atunci când majoritatea dintre noi nu mai facem fara interventia unui specialist. Şi cât de des membrii acestei profesii greu pentru a salva vieţi şi toate depindeau de abilităţile lor, capacitatea de a lua decizia corectă şi la timp, şi, prin urmare, trebuie să fie hotarit. Şi nu poţi face o greşeală, deoarece costul de esec - o viaţă umană, arată cât de calm kachectve. Acest specialist trebuie să fie intelegator orb, şi un bun psiholog - pentru a putea asculta un om pentru a penetra sufletul său, pentru a putea calma, inspira speranţă, încredere, credinţă, să poată convinge de corectitudinea şi de necesitatea de tratament. Pentru acest job trebuie să aveţi un temperament special, atenţie, răbdare, linişte, bunătate, şi în momentul Yasa - Dur, abilitatea de a lua decizii rapid, un mare sentiment de responsabilitate. Este cu siguranţă ar trebui să fie cineva cu toată inima mea un dedicat, competent. În opinia mea, medicii în fiecare zi, comit fapte eroice.
1. Тайна личности была бы нарушена, а вместе с ней нарушена и свобода самоопределения личности. Между тем «всё духовное и великое возникает в жизни - таинственным образом из себя самого и через самого себя... Так воспламеняется любовь; так человек молится; так творится искусство; так строится наука; так преодолеваются духовные кризисы; так крепнет духовный характер человека; так совершаются героические поступки».
2. Акцент на любви рассматривается в этой связи как фактор установления тоталитаризма и авторитаризма. Именно так рассуждает автор, который, в частности, пишет: «Любить человека – значит желать сделать его счастливым. Однако из всех политических идеалов те, которыми вдохновляются стремления сделать человека счастливым наиболее опасны».
3. Вл. Соловьев, определяя достоинство личности, пишет, что «никакой человек ни при каких условиях и ни по какой причине не может рассматриваться как только средство... – он не может быть только средством или орудием ни для блага другого лица, ни для блага целого класса, ни, наконец, для так называемого общего блага».