Софі – найстарша з трьох сестер, вона надзвичайно багато читала, доглядала сестричок і готувала Марту до пошуків щасливої долі. Вона дуже спритно вправлялася з голкою і шила одяг для сестер.Головна героїня зображується надзвичайно працьовитою, але самотньою. Коли сестри полишили батьківський будинок, Софі не мала друзів, довіряючи свої думки й почуття лише капелюшкам, передаючи їх майбутнім власницям гарну долю, пророкуючи вдале заміжжя. За цей дивовижний дар на дівчину розгнівалася Відьма Пустирищ, перетворивши її на стару жінку. Не знаючи, як зняти прокляття злої чаклунки, Софі вирушає до Мандрівного Замку Хаула, маючи надію на диво.
Вона вважає себе простачкою і непривабливою «сірою мишкою». Її жвава молодша сестра Летт працює в Чезарі, кращої пекарні-кафе в місті, де привертає багато клієнтів своєю чарівністю. Всі зміни відбуваються, коли Софі зустрічає загадкового чарівника Хаула, після чого Відьма пустки накладає на неї прокляття і перетворює таким чином в старезну бабусю. Перебування на борту рухається замку Хаула відкриває перед нею абсолютно нове життя і нові пригоди. Часом поводиться нерозумно. Софі — типовий персонаж пізніх фільмів Міядзакі: чи не вона виглядає красою дівчина з сильною волею і наполегливою характером, з гідністю долає звалюються на неї неприємності і біди.
Объяснение:
Надеюсь все верно)
І. Франко – автор багатьох чудових, оригінальних поем – передусім глибокого філософського спрямування, але поемою всіх поем є його всесвітньо відомий “Мойсей”.
Образ пророка проходить майже наскрізно через усю Франкову творчість. Поема “Мойсей” у певному розумінні – його лебедина пісня. Ось наскільки цей твір був дорогий йому: “Все найкраще, найвище, що знав, я у тебе вкладаю”, – писав він.
Фабула поеми – це сорокарічний тернистий шлях ізраїльтян з єгипетської неволі для обітованої землі. Пророк не довів свій народ до мети як через підбурювання народу ватажками Датаном та Авіроном, так і через власний сумнів у здійсненні свого задуму та волі Божої. Народ вагається між різними силами, провідник чітко здійснює свій історичний задум. З цього протистояння виникає глибока драма, бо роздертий навпіл народ (одна частина йде за Мойсеєм і Аароном, а друга – за Датаном і Авіроном) гине в “громадянській війні”, тому що тривалою неволею витравлено в цих людях “святий вогонь волелюбності”. Їсти, спати, одружуватися, народжувати – ось головна дотеперішня суть життя народу, який до того ж пройнятий страхом перед ворогом. Звісно, такий народ – не народ, а темна маса, якій голос Божого веління не потрібен.
Як бачимо, поема “Мойсей” актуальна і сьогодні. А наступні покоління напевно черпатимуть з цього твору розв’язання багатьох проблем людини: її взаємин з оточенням, із Богом, та й із самим собою
ответ: Гер Переможений . До мені зрозуміти що війна це саме жахливе що може бути а житі . Коли тебе відривають від твоїх рідних , та друзів . Багато людей страшно вбивають . Але найбільше мені шкода людей які усі свои сили витрачають на відновлення того що було зруйновано війною
Объяснение: