М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

мрії збуваються якщо ти здійснюєш їх сам висунути тезу. навести аргументи з творів і. франко та карпенко-карного зробити висновок.

👇
Открыть все ответы
Ответ:
Усна творчість нашого народу являє собою невичерпне джерело духовного багатства, величезну культурну і літературну скарбницю української мови. На мій погляд – це надзвичайне надбання, без якого неможливо уявити собі становлення і повноцінний розвиток сучасної літератури. І якби у когось з’явилися сумніви щодо самобутності української культури, найкращою відповіддю стала б творчість нашого народу.Не можна собі навіть уявити українця, який би не співав чи хоча б не знав пісень свого рідного народуВ стародавні часи люди не вміли розмовляти і спілкувалися за до вигуків, зрозумілих лише їм. Згодом вони знайшли спільні вигуки, яки допомагали об’єднати зусилля в тій чи іншій справі. Потім з’явилася мова, а вигуки стали більш мелодійними, їх доповнили словами і стали співати. Приблизно так і виглядали перші пісні. В кінці кінців вони відокремились від мови і сформували окремий жанр народної творчості. Згодом з’явився ліричний напрямок, до якого віднесли обрядові, родинні та інші пісні, в яких зачіпається тема кохання і відношення між людьми. До лірики також відносяться побутові пісні, основними героями яких є звичайні люди – батьки та діти, закохані парубки та дівчата, друзі та просто знайомі усім люди. Усі ці пісні є невичерпним джерелом фольклору, народної мудрості та одвічних моральних цінностей.
4,4(18 оценок)
Ответ:
плиз167
плиз167
12.01.2020

Що на сьогоднішній день означає поняття «честь»? Кожний це поняття буде трактувати по-своєму. Для одних — це сукупність вищих моральних принципів, повага, пошана, визнання інших перемог. Для інших — це «земля, скот, вівці, хліб, комерція, бариш — оце життя!» Тому і героїв комедії «Хазяїн» можна поділити на два табори за цими «поняттями» честі. Очевидно, людиною честі можна назвати юнака Зозулю, на якого Ліхтаренко та Феноген звели наклеп, а Пузир звільнив його як злодія. Зозуля говорить наклепникам: «Та скоріше б у мене рука відсохла, ніж протягнулась до чужого скоріше б мозок мій висох в голові… Невже ні в кого з вас не поворухнеться серце жалем на мої правдиві слова?..» Скажіть, чи може щира, справедлива людина накликати на себе такі прокляття? Я думаю, що ні! Прикро, що Зозуля виявився слабкішим за приспішників «хазяйського колеса». Вирок один — доведений до відчаю, він повісився.

Існує поняття честі й для родовитого поміщика Петра Петровича Золотішія. Це він змушує Пузиря дати гроші на пам’ятник Котляревському, називає його «страшною дикою силою».

Поняття честі (хоча в деяких її проявах) притаманні дочці Пузиря Соні та вчителю гімназії Калиновичу. Однак їм не вистачає волі, мужності, дієвих вчинків (замість розмов), щоб протистояти грубій мужицькій силі Пузиря.

На мою думку, поняття честі існує й для шахмейстра Куртца, який не звик обдурювати людей і, купуючи овець, не хоче наживатися на людському горі, даючи таку ціну, яку просять селяни. Це не подобається Пузирю-мільйонеру. Для нього весь світ стає ареною для купівлі і продажу. До якої людської честі йому? Як і його невпинним «помічникам» у гонитві за грошима. Це якась патологічна ненажерливість!

До такої категорії належать Ліхтаренко, Феноген, Маюфес, Зеленський — це люди, для яких не існує поняття честі. Втративши її давно, вони навіть не усвідомлюють потреби в ній. І водночас кожен з них прагне створити ілюзію честі. Наприклад, Маюфес, пропонуючи Пузиреві авантюру з переховуванням овець, банкрута Петра Михайлова говорить: «Все діло треба вести без документів! А кому ж повірить: тілько таким хазяїнам, як ви!.. Ваше слово для всії околиці — закон…»

Всі вони живуть за життєвими принципами свого хазяїна, примножуючи його багатство. Але, «щоб… була користь! Це комерчеський гендель!»

Отже, актуальність п’єси І. Карпенка-Карого «Хазяїн» полягає в тому, що вона показує нам яскраву картину доби становлення капіталізму, яка дуже схожа з нинішньою. На жаль, існують і зараз горе-хазяї, які ратують лише примноження власних коштів. Сьогоднішні «пузирі» та їхні «супутники» феногени, ліхтаренки приносять не менше лиха трудовому народові, ніж за часів І. Карпенка-Карого. Де ж наші меценати? Чи вони так само прагнуть до «стяжання без жодної іншої мети» у такий складний економічний для України час.

4,5(68 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Українська література
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ