М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

Назвіть види родинно-побутових пісень. і ще будь ласка складіть повідомлення на тему : роль фольклору в житті українського народу

👇
Ответ:
KALINACHKA
KALINACHKA
01.02.2023
Родинно-побутові пісні: колискові,весільні,танцювальні,жартівливі,пісні-голосіння. Для України усна народна нематеріальна традиційна культура завжди відігравала вирішальну роль у збереженні мови, духовності, національної ідентичності й перспективи існування. Нині історія, писав академік Іван Дзюба декілька років тому, дає Україні шанс самоздійснення, хоч і «надто складна комбінація сприятливих умов потрібна для його справдження», бо «глобальна ситуація вносила і вноситиме свої істотні, часом геть несподівані, корективи і в перспективи розвитку національних культур, і в їхні «діалоги», а тому необхідне «реальне освоєння всієї повноти культурної спадщини, перетворення її в актуальний чинник самоусвідомлення суспільства…»У сучасних умовах глобалізації ситуація в Україні погіршилась, держава перебуває в стані економічно-соціального шоку, національно-культурного нокауту. Демократичні процеси відбуваються хаотично у зв'язку із слабким законодавчо-правовим полем; ліберальні та консервативні ідеї не спрацьовують у суспільстві, позбавленому єдності, ідеалів і загальної мети. Глобальне все більше й більше превалює над суспільним і національним.Основний конфлікт глобалізації деякі вчені вбачають у нерівномірності розвитку: країни постіндустріальні, індустріальні та доіндустріальні. Зберігаючи засоби транснаціонального впливу, західні країни ще більше збагачуються й розвиваються. Природа постіндустріального суспільства така, що воно схильне не лише до політичної, економічної експансії, але й до соціокультурної. Отже, процес глобалізації впливає на всі сфери життєдіяльності, зокрема на ринок, на державу й суспільство, на особистість. Відповідно всі ці інституції зазнають змін, трансформуються. Найважче ці процеси даються суспільству, нації та людині. Тобто позитивні явища цих процесів перебувають під загрозою. Академік Микола Жулинський, виступаючи на У Міжнародному конгресі україністів у Чернівцях (серпень 2002 р.), наголошував: «Духовне знекровлення світової цивілізації очевидне. Національні культури як системи цінностей видозмінюються відповідно до вимог глобалізації, внаслідок чого розмиваються кореневі системи культурних конфігурацій», а відповідно «запровадження нової ідеології світового розвитку й нової форми соціальної організації - глобального корпоративізму - веде до глобального технотронного закабалення людської особистості і «виведення» її з органічної для її саморозвитку й самоздійснення національної системи цінностей».Для України порятунком від хвороб цивілізації завжди був фольклор - та усна народна творчість, що пройшла органічний шлях еволюції від архетипу до стереотипу й генетично закодувала в образах-символах безсмертні смисли буття. Фольклор твориться безперервно, повсюди й скрізь, «щогодинно й щохвилинно, де розмовляють і думають», - стверджував геніальний Олександр Потебня.В умовах транснаціоналізації культури на фольклор іноді дивляться як на продукт віджилих епох, як на певну декорацію-ілюстрацію, що заважає сильним світу цього фантастично збага¬чуватись, формуючи повальну індустрію шоу-бізнесу і розваг, єдиний тип світової монокультури масового вжитку переважно для підлітків та молоді. Тенденції відлучення дітей, юних, молоді від джерел національної самобутності й культурного розмаїття, від усвідомлення власної причетності до унікальної культури предків створюють загрозливу ситуацію розриву духовно-культурних зв'язків між поколіннями, зниження загального рівня культури, ведуть до втрати морально-етичних норм і формують філософію песимізму, соціальної пасивності, самотності, безпорадності й безвиході (фаталізму). Усе це стає підґрунтям для збагачення представників світової глобалізайційної макроекономіки і злочинного світу через культивування антигуманних виробничих технологій, активізації процесів куріння, наркоманії, алкоголізму, проституції, торгівлі дітьми, поширенні азартних ігор тощо. Зупинити негативні тенденції в житті людства здатний фольклор кожного народу за умови державної турботи про його збереження, охорону, пропаганду й відродження в прийнятних для сучасності формах.В Україні з різних причин гаються тенденції до згасання усної традиційної творчості, забуття й відмирання автентичних явищ народної обрядовості, звичаєвості, пісенності, оповідальності. Загрозу збереженню й поширенню фольклору становить тривала відсутність загальнодержавницької ідеології, що ґрунтувалась би на українській національній ідеї з відповідними ціннісними орієнтаціями на утвердження парадигми власної природовідповідності, а не на глобалізаційні чи локально-глобалізаційні стереотипи підпорядкованості, залежності й духовно-культурної аморфності. Нині експансія чужого в Україні загрожує знищенню власне українського національного духовно-культурного продукту, що вироблявся впродовж багатьох століть
4,7(37 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
sdaugel
sdaugel
01.02.2023

18.04.1937 р. народився в селі Хрестителеве на Черкащині.

1944–1954 рр. навчався у Богодухівській середній школі та у середній школі села Велика Бурімка

1955–1957 рр. навчався в Одеському інституті харчової та холодильної промисловості

1958 р. навчався в Одеському політехнічному інституті

1959 р. перша публікація вірша в обласній газеті «Чорноморська комуна»

1959–1966 рр. працював на Одеському суперфосфатному заводі

1966 р. перша збірка віршів «Краплини сонця»

1968 р. друга збірка віршів «Плоти»

1969 р. прийнятий до Спілки письменників України 1968–1973 рр. працював редактором Одеського облтелерадіокомітету

1973–1975 рр. навчався на Вищих літературних курсах у Москві

1977 р. збірка віршів «Рівновага» 1977 р. вийшла повість для дітей «Аннушка»

1981 р. вийшла повість-казка для дітей «Бухтик из тихой заводи»

1985 р. видана книжка нарисів «Земля мастеров» 1986–1989 рр. працював відповідальним секретарем Одеської філії СПУ

1987 р. вийшла поетична збірка «Знак глибини» 1988 р. надруковано казкову повість «Гості на мітлі»

1989 р. вийшла книжка дитячих повістей «Канікули у Воронівці»

1992–2001 рр. працював завідуючим відділу газети «Одеські вісті»

1993 р. постановка п’єси «Пришельці» в Одеському театрі юного глядача

1994 р. вийшла казкова повість «Слуга баби Яги» 2001 р. вийшла історична повість «Сторожова застава»

2004 р. вийшов роман у трьох книгах «Сині Води» 2005 р. вийшла поетична збірка «День живої води» 2007 р. вийшов історичний роман «Джури козака Швайки»

2008 р. вийшла повість «Потерчата»

2009 р. вийшов історичний роман «Джури-характерники»

2010 р. вийшов історичний роман «Джури і підводний човен»

2012 р. трилогія «Джури» була удостоєна найвищої нагороди України – Національної премії імені Тараса Шевченка).

2015 – «Джури і Кудлатик»

2018 – «Щирик зі Змієвої гори»

4,8(55 оценок)
Ответ:
Comalia
Comalia
01.02.2023

8.04.1937 р. народився в селі Хрестителеве на Черкащині 1944–1954 рр. навчався у Богодухівській середній школі та у середній школі села Велика Бурімка 1955–1957 рр. навчався в Одеському інституті харчової та холодильної промисловості 1958 р. навчався в Одеському політехнічному інституті 1959 р. перша публікація вірша в обласній газеті «Чорноморська комуна» 1959–1966 рр. працював на Одеському суперфосфатному заводі 1966 р. перша збірка віршів «Краплини сонця» 1968 р. друга збірка віршів «Плоти» 1969 р. прийнятий до Спілки письменників України 1968–1973 рр. працював редактором Одеського облтелерадіокомітету 1973–1975 рр. навчався на Вищих літературних курсах у Москві 1977 р. збірка віршів «Рівновага» 1977 р. вийшла повість для дітей «Аннушка» 1981 р. вийшла повість-казка для дітей «Бухтик из тихой заводи» 1985 р. видана книжка нарисів «Земля мастеров» 1986–1989 рр. працював відповідальним секретарем Одеської філії СПУ 1987 р. вийшла поетична збірка «Знак глибини» 1988 р. надруковано казкову повість «Гості на мітлі» 1989 р. вийшла книжка дитячих повістей «Канікули у Воронівці» 1992–2001 рр. працював завідуючим відділу газети «Одеські вісті» 1993 р. постановка п’єси «Пришельці» в Одеському театрі юного глядача 1994 р. вийшла казкова повість «Слуга баби Яги» 2001 р. вийшла історична повість «Сторожова застава» 2004 р. вийшов роман у трьох книгах «Сині Води» 2005 р. вийшла поетична збірка «День живої води» 2007 р. вийшов історичний роман «Джури козака Швайки» 2008 р. вийшла повість «Потерчата» 2009 р. вийшов історичний роман «Джури-характерники» 2010 р. вийшов історичний роман «Джури і підводний човен» 2012 р. трилогія «Джури» була удостоєна найвищої нагороди України – Національної премії імені Тараса Шевченка). 2015 – «Джури і Кудлатик» 2018 – «Щирик зі Змієвої гори»

Джерело: https://dovidka.biz.ua/volodimir-rutkivskiy-hronologichna-tablitsya/

Объяснение:

4,4(49 оценок)
Это интересно:
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ