М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

Составьте план к тексту Як відомо, взаємини між людьми можуть обмежуватися посмішкою, кивком голови та іншими жестами, але зазвичай це привітання, а далі йде вже весела розмова чи поважна бесіда. Якщо художники мислять образами, музиканти – звуками, вчені – почуттями, то всі разом (а з ними і людство в цілому) послуговуються мовою слів як основним засобом виявлення думок. Звісно, навчитися думати неможливо, якщо не вміти говорити, і навпаки. Що ж потрібно, щоб оволодіти вмінням говорити? Напевно, замало знати мову, треба ще й свідомо розмовляти. Здавна людство намагається опанувати мистецтво спілкування. На основі багатовікового досвіду виробилися основні правила бесіди, а кожне нове покоління вносить свої особливості. Ще стародавній філософ Епіктет зазначив, що людина має слухати вдвічі більше, ніж говорити. Він також наполягав на тому, що краще слухати, ніж говорити. Чому? Тому що Бог дав людині один язик і пару вух.

Відомим на Русі є «Повчання до дітей князя Володимира Мономаха» (початок XII століття), де дітям князів та дружинників при веденні бесіди рекомендувалося мовчати в присутності старших, слухати мудрих, з рівними собі й молодшими в любові перебувати, якомога більше вдумуватися, не шаленіти словом, не осуджувати мовою і небагато сміятися…

У XVII столітті у Франції видано книгу, що згодом стала відомою по всій Західній Європі під назвою «Мистецтво галантних бесід», «Як стати людиною з добрими манерами». Дотримуючись приписів таких видань, багато поколінь оволоділи вміннями вести світську бесіду на вільні теми: про погоду, лови, перегони тощо.

Простий б стати найцікавішим співрозмовником пропонує Дейл Карнегі: по-перше, для цього треба бути уважним слухачем від початку до кінця розмови, заохочуючи інших розповідати про себе, бо набагато більше їх цікавлять власні проблеми, ніж ваші; по-друге, треба зрозуміти погляди співрозмовника. А якщо людина хоче дізнатись, як змусити людей уникати її, сміятися з неї поза очі або навіть зневажати її, то не треба ніколи нікого довго вислуховувати, а слід безперестанку говорити про себе самого. Коли з’являється певна думка в той момент, коли розмовляє співрозмовник, не варто чекати, поки він закінчить, задля чого витрачати час, вислуховуючи його пусту балаканину! Відразу ж треба перебити його на середині фрази! Підсумовуючи, Карнегі запевняє, що такі люди є нудними і невихованими, самозакоханими та самовпевненими, вони не стануть добрими співрозмовниками, бо не вміють слухати.

👇
Открыть все ответы
Ответ:
kimhakip09577
kimhakip09577
06.01.2021

Ораторське мистецтво або майстерність красномовства цінується з найдавніших часів і до сьогодні. Так само, як давньогрецький, сучасний політик, вчитель чи будь-яка інша публічна особа має володіти цим мистецтвом досконало. Щоб порозумітися одне з одним, людям інколи треба докласти багато зусиль, дібрати потрібні слова. Що вже казати про потребу вплинути на юрбу, на людський натовп.

Важливо розуміти, що вправному оратору недостатньо самих лише красивих слів. Гарна промова обов’язково повинна мати й гарний зміст. Слово є головною зброєю оратора, однак без закладеного мовцем сенсу воно безсиле. Адже красиві епітети та порівняння без внутрішнього змісту – це порожні фрази. У сиву давнину майстерним оратором вважали людину, яка має гарну дикцію, чітко та голосно вимовляє слова, вміє вправно користуватися художніми засобами і найголовніше – вміє переконувати. А кого переконаєш одними лише прикрасами?

Слухач недовго буде насолоджуватися суто словесними оздобами, якщо за ними не стоятиме чітка авторська думка. Не усвідомивши мети чи ідеї промови, людина почуватиметься обманутою. Так само й у житті ми зустрічаємося із порожніми або нещирими словами, обіцянками, які лише на короткий час мають над нами владу. З часом, коли примарна краса беззмістовних фраз розвіється, залишається лише «гола» правда. І лише від промовця залежить, що зостанеться слухачеві на згадку: порожній звук чи слово правди й істини.

Тому вправний оратор повинен дбати не лише про зовнішнє, але й про внутрішнє багатство своєї промови. І не важливо, чи ти промовляєш до гурту зі сцени, чи пошепки розповідаєш історію молодшій сестрі перед сном…

Отже, поєднання краси слова та змістового наповнення– це ключ до успіху у нелегкій справі ораторського мистецтва.

4,4(2 оценок)
Ответ:
thecartel777
thecartel777
06.01.2021
⇒ Cxeмa paзбopa пo cocтaвy: дyм a ⇒ Paзбop пo cocтaвy (мopфeмный paзбop): • Oкoнчaниe в cлoвe (флeкcия, aффикc в кoнцe cлoвa): дyм a –a Имeeт 1 (oднo) oкoнчaниe. • Kopeнь в cлoвe (глaвнaя знaчимaя чacть): дyм a –дyм– Имeeт 1 (oдин) кopeнь, пoэтoмy являeтcя пpocтым. • Coeдинитeльнaя глacнaя (интepфикc мeждy ocнoвaми и кopнями): oтcyтcтвyeт, тaк кaк пpocтoe cлoвo нe имeeт coeдинитeльнoй глacнoй • Пpиcтaвкa (пpeфикc, aффикc пepeд кopнeм): oтcyтcтвyeт, пoэтoмy cлoвo являeтcя бecпpиcтaвoчным • Cyффикc в cлoвe (aффикc пocлe кopня): oтcyтcтвyeт, пoэтoмy cлoвo являeтcя бeccyффикcным • Пocтфикc в cлoвe (aффикc пocлe oкoнчaния): oтcyтcтвyeт, пoэтoмy cлoвo являeтcя бecпocтфикcным • Ocнoвa cлoвa: дyм a Ocнoвoй являeтcя: дyм ○ Mopфeмы, нe вxoдящиe в ocнoвy: ∗ oкoнчaниe –a, тaк кaк этo измeняeмaя чacть cлoвa ○ Xapaктepиcтикa ocнoвы: ∗ нeпpepывнaя, тaк кaк нe пpepывaeтcя cлoвoизмeнитeльными aффикcaми; ∗ пpocтaя, тaк кaк coдepжит 1 кopeнь; ∗ нeпpoизвoднaя, нeчлeнимaя, тaк кaк нe coдepжит cвooбpaзo- вaтeльныe aффикcы.
4,8(48 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Українська мова
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ