Портретний нарис про майбутнього героя:
Цікаво хто стане героєм майбутнього часу? Це може бути інженер, лікар або людина, яка відкриє двері в інший світ. Ілон Маск - герой майбутнього, людина, яка стане ініціатором формування самодостатньої цивілізації на Марсі.
Вперше про цього чоловіка я почув з екранів телевізора, коли відбувалась операція з евакування зниклих у печері дітей-футболістів. Тоді Маск запропонував власну конструкцію, яку винайшов заради порятунку дітей. Їй не скористались, проте мене вразило, що людина не лишилась осторонь чужої біди.
Ілону 47. Це гарний високий чоловік з правильними рисами обличчя. Маск - це інженер, підприємець, винахідник, інвестор, мільярдер. Людина неабиякого розуму, постійного розвитку і високих цілей. Своїми винаходами він розбуркує думки суспільства, спрямовує до постійного навчання та віри в себе.
Свою спадщину — Київ — князь Ярослав Мудрий прикрасив не гірше від найяскравіших міст світу. Дехто натякав князеві на його марнотратство: навіщо то золото? І навіщо церкву поставлено на пагорбі? Але князь Ярослав знав, що робив. Нехай усі — і чужоземці і мандрівники, і друзі, та й вороги — одразу бачать, який багатий, красивий і могутній Київ.
Київський Софійський обор дає нам уявлення про велич і красу архітектури Київської Русі. В усій Європі жодна споруда її т. не могла зрівнятися з київським собором, завдовжки без виступів він 37 метрів, завширшки — 55. Храм має п'ять нефів — поздовжніх коридорів, які на східному фасаді завершуються п'ятьма вівтарними напівкруглими виступами — апсидами, оточений внутрішньою і зовнішньою галереями. Із західного боку височать дві башти зі сходами, що ведуть на другий поверх. Вінчають собор тринадцять куполів, які поступово збільшуються від малих по краях до найбільшого центрального. Купол і дах вкриті листовим свинцем.
Архітектурі органічно відповідає розпис будівлі, який мав на меті звеличити державу. Мозаїки і фрески суцільними килимами огортають стіни, склепіння і стовпи собору, серед яких височіє під куполом велична постать Оранти. Важко переоцінити художню вартість софійських мозаїк. Вони, безумовно, є пам'ятниками мистецтва світового значення, що дійшли до нас у своїй первісній красі.
Фрески Софії збереглись менше, ніж мозаїка. Багаторазові реставрації завдали багатьом картинам непоправної шкоди.
Київська Софія — справжня скарбниця давньоруської культури, невмируще джерело знань про далеке минулого нашого народу. Нині — це всесвітньо відомий музей.