Отсутствие как высшая форма присутствия - звучит как оксюморон, но, тем не менее, утверждение истинно. Очень часто люди из-за больших чувств хотят быть рядом с другим человеком. Им мало того времени, которое они проводят вместе - нужно ещё больше. Но тем самым человек не даёт другому возможность побыть наедине с собой, подумать о чём-то, да и просто перевести дух. Иным словом, человек просто "съедает" всё время другого человека. Поэтому, если дать возможность человеку побыть с собой, то таким образом ты дашь понять, что тебе этот человек небезразличен и ты действительно ценишь его личное пространство. Именно поэтому отсутствие является высшей формой присутствия - ты можешь быть рядом морально, но не забывать о том, что человеку нужна свобода.
Қорқыт атаның нақыл сөздері адам мәселесі, оның өмір сүру қағидалары, мақсат-мұраттары және қоғам мен ұлттық болмыс хақындағы әлеуметтік- тұрмыстық толғаныстарына алып келеді. Онда халқының болашағы, жалпы адамгершілік құндылықтар мен қасиеттерді сақтау, тәлім-тәрбие, ата салтын, дәстүрін құрметтеу мен қастерлеу мәселелері сөз болды. Қорқыт Атаны жалпы түркі халықтарының мәдени-дәстүрінің негізін салушылардың бірі деп қарастыруға болады. Қорқыт ата дана-ақылшы ретінде, біріншіден, даналық толғаныстары мен тұжырымдары, өсиетнамалардан, ғибратнамалар арқылы көрінсе, екіншіден, жырларының идеясы мен ішкі формасынан, үшіншіден, әрбір жыр соңындағы қорытынды сөздерінің ақыл-кеңестері мен батасынан сезімдік сипатты тәлімдік-тәрбиелік ой толғаныстарынан байқатады.