Я представляю царя Берендея добрым и бесхарактерным человеком, он не стал защищать своего сына, а отправил его на верную смерть. У царя Берендея длинная борода, признак почтенного уважаемого человека, значит унаследовал трон, а не захватил. Поведение царя Берендея говорит о том, что в царстве долгое время не было войны, то ли врагов не было, то ли Берендей был все-таки мудрым человеком, а на старости лет дал слабину. Кощей Бессмертный живет во дворце из карбункула-камня, автор этим подчеркивает жестокость сказочного злодея, когда Иван Царевич впервые попал к нему, Кощей от злости затопал ногами. Но добро победило и сказка о царе Берендее закончилась веселой свадьбой.
Объяснение:
Сыр өңірі – белгілі бір дәстүрдің ғана жеке дамыған жері емес, тоғыз жолдың торабы, сан түрлі тарихи оқиғалар мен көзқарастар бір мүддеге тоғысқан өлке. Сол себепті өңірде өмір сүрген жырау, жыршы, ақын, күйші, әнші, сал – серілер шығармашылығы әлем әдебиетінде сирек кездесетін құбылыс ретінде өзіндік сипаты басым өнер түрі есебінде айрықша назар аударады. Сыр елінде өмір сүріп, аты үш жүзге мәлім болған ақын – жырауларымыз ұрпақ тәрбиесіне, инабаттылық пен ой – өрісінің дамуына, эстетикалық талғам биігінен көрінуін басты назарда ұстаған.Мысалыға, атақты Ешнияз сал, Жиенбай Дүзбенбетов, Сәрсенбай Бөртебаев, Тұрымбет Салқынбаев, Тасберген Құлманов, Шегебай Бектасұлы, Рүстембек Жиенбаев, Дайырдың Оңғары, Молдахмет Дабылов, Жүсіп, Ібаш, Дүйсен, Мұзарап, Үбісұлтан, Әкімгерей, Көшеней тағы басқа да есімі елге кеңінен танылған жыршы-жыраулардың туған, өмір сүрген жері Сыр бойы, Қасиетті Қармақшы жері.