Tabiat — bu bizni o'rab turgan barcha narsalar, borliq, havyonot va o'simliklar dunyosi. Har qadamda tabiat unsurlaridan bo'lgan narsalarni ishlatamiz. Tug'ilganimizdan beri tabiat qo'ynida ungan ne'matlarni totib kelmoqdamiz. Uni asrab-avaylash zarur. Zarar etkazmay, uning unsurlaridan to'g'ri foydalanaylik. Tabiatda barcha narsa bir-biriga uyg'un. Unga ziyon qilsak — tabiat muvozanatini buzgan bo'lamiz. Qolaversa, tabiatga nima qilsak barchasi o'zimizga qaytadi. Chunki biz tabiatning ajralmas qismimiz. Onamizni asragandek asraylik ona-tabiatni.
Объяснение:
1. Сложный ломаный разрез - 1 А-А
2. Выносной элемент - 2 А
3. Дополнительный вид - 4 А
4. Полный горизонтальный разрез - 4 Б-Б
5. Ступенчатый разрез - 3 А-А
6. Сечение - 3 (выносное без обозначения)
7. Разрез следовало бы соединить с видом по оси симметрии - 2 (над осью симметрии начертить вид, а под осью оставить разрез)
8. Местный разрез - 3 (на виде сверху)
9. Отверстия условно повернуты до положения секущей плоскости - 4 (на главном виде нижние отверстия повернуты - правильное расположение видно на разрезе Б-Б)
10. Местный вид - 1 Б
a : array [1..1000] of longint;
b : array [1..3] of longint;
i,n,k : longint;
procedure Swap(x,y,z:longint);
var
i,j,t : longint;
begin
i:=1;
j:=n;
while (i<=n) and (j>=1) and (i<j) and (i<=z) do
begin
while (i<=n) and (a[i]<>x) do inc(i);
while (j>=1) and (a[j]<>y) do dec(j);
if (i<j) and (i<=z)
then begin
t:=a[i]; a[i]:=a[j]; a[j]:=t;
inc(i); dec(j);
inc(k);
end;
end;
end;
begin
readln(n);
for i:=1 to 3 do b[i]:=0;
for i:=1 to n do
begin
read(a[i]);
inc(b[a[i]]);
end;
Swap(3,1,b[1]);
Swap(2,1,b[1]);
Swap(3,2,b[1]+b[2]);
writeln(k);
end.