М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
WFCPDF
WFCPDF
13.01.2023 00:40 •  Информатика

Сколько бит может быть передано за 2 минуты со скоростью 50кбит/с? ​

👇
Ответ:
maryavko1
maryavko1
13.01.2023

6000000

Объяснение:

Сначала переведем минуты в секунды: 2x60=120(сек)

Теперь найдем сколько килобит мы получим за этот срок 50x120=6000

А теперь переведем 6000кбит в биты: 6000x1000=6000000

4,8(83 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
derek56
derek56
13.01.2023

1) 255₁₀ = 11111111₂

2) 255₁₀ = 377₈

3) 255₁₀ = FF₁₆

4) 397₁₀ = 110001101₂

5) 397₁₀ = 615₈

6) 397₁₀ = 18D₁₆

Объяснение:

1) 255₁₀ = 11111111₂

255 / 2 = 127 + остаток 1

127 / 2 = 63 + остаток 1

63 / 2 = 31 + остаток 1

31 / 2 = 15 + остаток 1

15 / 2 = 7 + остаток 1

7 / 2 = 3 + остаток 1

3 / 2 = 1 + остаток 1

1 / 2 = 0 + остаток 1

записываем остатки снизу вверх

11111111₂ = 1 * 2⁰ + 1 * 2¹ + 1 * 2² + 1 * 2³ + 1 * 2⁴ + 1 * 2⁵ + 1 * 2⁶ + 1 * 2⁷ = 1 + 2 + 4 + 8 + 16 + 32 + 64 + 128 = 255₁₀

2) 255₁₀ = 377₈

255 / 8 = 31 + остаток 7

31 / 8 = 3 + остаток 7

3 / 8 = 0 + остаток 3

записываем остатки снизу вверх

377₈  = 7 * 8⁰ + 7 * 8¹ + 3 * 8² = 7 + 56 + 192 = 255₁₀

3) 255₁₀ = FF₁₆

255 / 16 = 15 + остаток 15

15 / 16 = 0 + остаток 15

записываем остатки снизу вверх

FF₁₆  = F * 16⁰ + F * 16¹ = 15 + 240 = 255₁₀

4) 397₁₀ = 110001101₂

397 / 2 = 198 + остаток 1

198 / 2 = 99 + остаток 0

99 / 2 = 49 + остаток 1

49 / 2 = 24 + остаток 1

24 / 2 = 12 + остаток 0

12 / 2 = 6 + остаток 0

6 / 2 = 3 + остаток 0

3 / 2 = 1 + остаток 1

1 / 2 = 0 + остаток 1

записываем остатки снизу вверх

110001101₂  = 1 * 2⁰ + 0 * 2¹ + 1 * 2² + 1 * 2³ + 0 * 2⁴ + 0 * 2⁵ + 0 * 2⁶ + 1 * 2⁷ + 1 * 2⁸ = 1 + 4 + 8 + 128 + 256 = 397₁₀

5) 397₁₀ = 615₈

397 / 8 = 49 + остаток 5

49 / 8 = 6 + остаток 1

6 / 8 = 0 + остаток 6

записываем остатки снизу вверх

615₈  = 5 * 8⁰ + 1 * 8¹ + 6 * 8² = 5 + 8 + 384 = 397₁₀

6) 397₁₀ = 18D₁₆

397 / 16 = 24 + остаток 13

24 / 16 = 1 + остаток 8

1 / 16 = 0 + остаток 1

записываем остатки снизу вверх

18D₁₆  = D * 16⁰ + 8 * 16¹ + 1 * 16² = 13 + 128 + 256 = 397₁₀

4,7(42 оценок)
Ответ:
arishatopic
arishatopic
13.01.2023

  основні поняття растрової графіки

будь-яке графічне зображення як єдиний графічний об’єкт має певні властивості. розглянемо деякі з них: фізичний розмір, роздільна здатність зображення, глибина кольору, кольорова модель.

важливою властивістю графічного зображення є його фізичний розмір, який визначає розміри малюнка по вертикалі й горизонталі.

значення цієї властивості малюнка задається під час його створення і може бути вказана в одиницях довжини (сантиметрах, дюймах) або точках (пікселях). під час створення зображення для демонстрації на екрані його розміри доцільно задати в пікселях, щоб знати, яку частину екрана воно займає. якщо зображення готують для друку, то його розміри у сантиметрах або дюймах, щоб визначити, яку частину аркуша воно займає.

другою властивістю зображення є його роздільна здатність, яка вимірюється в кількості пікселів на дюйм (dрі). так, для екранного зображення достатньо, щоб воно мало роздільну здатність 72 dрі, а для друку на кольоровому принтері — не менше ніж 300 dрі. значення цього параметра задається під час створення зображення і може бути змінено за умови редагування, що автоматично призведе до зміни розміру файла зображення.

для кодування кольору пікселя зображення може бути відведена різна кількість бітів. залежно від цього може бути відтворена різна кількість кольорів. чим більша довжина двійкового коду кольору пікселя, тим більше кольорів можна використати в малюнку.

число бітів, що використовуються для кодування кольору пікселя, називається глибиною кольору. від глибини кольору залежить розмір файла, в якому подається зображення. у таблиці наведено значення деяких параметрів зображення при різній глибині кольору.

джерела растрових зображень

растрові зображення  можна отримати, скануючи малюнки, фотографії і фотоплівки за сканера, фотографуючи об’єкти цифровим фотоапаратом або цифровою відеокамерою, малюючи рисунки на графічному планшеті. їх також можна створювати за спеціальних програм опрацювання графічних даних — графічних редакторів.

використовується растрова графіка в поліграфічних і електронних виданнях, в інтернеті в тих випадках, коли потрібно якісно передати повну гаму відтінків кольорів зображення.

4,4(19 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ