М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
petrosuanyulian
petrosuanyulian
14.02.2022 22:39 •  Информатика

Компетентнісні задачі - це *
а)задачі з різних галузей людської діяльності, які призначені для формування у людини вміння використовувати набуті знання на практиці
б)задачі людини при виконанні діяльності, яка призначена для використання знань на практиці
в)задачі людської діяльності, які призначені для формування у людини вміння пристосовуватися у навколишньому світі і використовувати набуті знання на практиці
г)задачі з різних галузей людської діяльності, які призначені для формування у людини вміння вибирати потрібний інформаційний матеріал і використовувати на практиці

2)Пошук інформаційних матеріалів для розв'язання компетентнісної задачі виконується за до а)пошукових систем
б)пошукових каталогів
в)добірок посилань
г)експертних систем
д)електронних перекладачів
е)електронних словників
л)бібліотек

3)Подання результатів розв'язання компетентнісної задачі може бути у : *
а)текстовому процесорі
б)графічному планшеті
в)редакторі презентацій
г)табличному процесорі
д)середовищі програмування
е)редактор публікацій
л)програмах опрацювання мультимедійних даних
ф)графічному редакторі

4)Буктрейлер - це *
а)кліп з картинок до улюбленої книжки, який пропонує користувач до перегляду
б)відеоролик по мотивам книжки, який спонукає до створення кліпу після прочитання книжки
в)відеоролик по мотивам книжки, який спонукає до прочитання книжки
г)кліп з відеофрагментів по мотивам книжки
д)кліп з картинок до улюбленої книжки, який рекламує сюжет і спонукає до перегляду

5)Що може бути результатом пошуку матеріалів та відомостей для розв'язання задачі? *
а)тексти
б)відео
в)фото
г)буктрейлери
д)сайти
е)презентації
ж)аудіозаписи

6)Компетентність -це *
а)авторитарність, впененість, інформативність
б)інформативність, обізнаність, авторитарність
в)проінформованість, обізнаність, авторитетність
г)проінформованість, авторство, усвідомлення

7)Розв'язування компетентнісної задачі полягає в ... *
а)вирішенні деякої життєвої проблеми із застосуванням знань і вмінь, отриманих на уроках з різних предметів
б)вирішенні деякої життєвої проблеми із застосуванням знань і вмінь, отриманих в інтернеті
в)вирішенні деякої життєвої проблеми із застосуванням знань і вмінь, отриманих на уроках інформатики з використанням інтернету
г)вирішенні деякої життєвої проблеми із застосуванням знань офісних програм, встановлених на комп'ютері
д)вирішенні деякої життєвої проблеми із застосуванням інформації, поданої в різних програмних середовищах і отриманих на уроках інформатики

👇
Ответ:
ekaterinabajewa
ekaterinabajewa
14.02.2022
Хз нужны балы, сори
4,6(59 оценок)
Ответ:
Dashylka8
Dashylka8
14.02.2022

1-а

2-г

а дальше я ХЗ

4-б

4,4(94 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
kovalcuk
kovalcuk
14.02.2022

Ре­ше­ние.

Ско­пи­ру­ем число из ячей­ки A1 в ячей­ку P1. По­сколь­ку ладья может хо­дить через не­огра­ни­чен­ное ко­ли­че­ство ячеек вниз и впра­во, не­об­хо­ди­мо для каж­дой ячей­ки вы­би­рать, из ка­ко­го числа в стро­ке до этой ячей­ки, и из ка­ко­го числа в столб­це выше этой ячей­ки долж­на схо­дить ладья, чтобы сумма ячеек при этом была мак­си­маль­ной. Для этого в ячей­ке Q1 за­пи­шем фор­му­лу =МАКС($P$1:P1)+B1 и ско­пи­ру­ем её во все ячей­ки диа­па­зо­на R1:AD1. В ячей­ке P2 за­пи­шем фор­му­лу =МАКС($P$1:P1)+A2 и ско­пи­ру­ем её во все ячей­ки диа­па­зо­на P3:P15. В ячей­ке Q2 за­пи­шем фор­му­лу =МАКС(МАКС($P2:P2);МАКС(Q$1:Q1))+B2 и ско­пи­ру­ем её во все ячей­ки диа­па­зо­на Q2:AD15. По­лу­чим ответ — 323.

 

ответ: 323.

4,4(70 оценок)
Ответ:
strees1
strees1
14.02.2022

Шапка

Форма блока шапки

Именно с шапки начинается любой скрипт. Блок шапка — это некое событие (например щелчок по зелёному флагу), которое вызвано взаимодействием пользователя с программой. Они скруглены сверху и имеют выступ снизу для прикрепления других блоков. Существуют 7 блоков шапок, 6 из которых в категории события, 1 в категории управления.

Обычный блок

Форма обычного блока

Обычные блоки – это блоки команд. Они прикрепляются сверху выступом и прикрепляют снизу выступом вовнутрь, то есть остальные блоки могут быть помещены как сверху, так и снизу обычных блоков. Всего насчитывают 71 такой блок – это самая большая категория блоков.

Логический блок

Форма логического блока

Логические блоки – это условия, определяющие правильно или ложно заданное условие. Спроси своего друга «2 умножить на 2 будет 4?» и попроси его ответить только «Да» или «Нет». Твой друг станет этаким логическим блоком. Они имеют форму шестиугольника и всего насчитывается 12 таких блоков.

Репортёр

Форма блоков репортёров

Блоки репортёры дают какие-либо значения. Они могут быть как числами, так и строками. Например, спроси друга: "Сколько будет 2 + 2?". Он ответит "4". Твой друг станет этаким репортёром. Кстати, репортёрами могут быть и переменные. Форма репортёров – закруглённые прямоугольники. Всего насчитывают 30 таких блоков, не считая репортёров переменных и списков.

Обвивающий блок

Форма обвивающего блока

Обвивающие блоки – это блоки повторения или блоки условий. Их насчитывают всего 5 и их можно найти во вкладке "Управление". Имеют выступ вовнутрь сверху и простой выступ внутри и снаружи.

Закрывающий блок

Форма закрывающего блока

Закрывающие блоки заканчивают скрипт или все процессы. Имеют выступ вовнутрь сверху и не могут иметь прикреплённых блоков снизу. Всего существует 2 закрывающих блока, и оба находятся во вкладке "Контроль".

Категории блоков

Объяснение:

4,8(11 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ