#include <iostream>
using namespace std;
class Building {
private:
string adress_m;
int storeyCount_m;
bool quarantine_m;
public:
Building(string adress = "", int count = -1) {
adress_m = adress;
storeyCount_m = count;
}
void addStoreys(int count) {
storeyCount_m += count;
}
void quarantineOn() {
cout << "Quarantine: on";
cout << endl;
quarantine_m = 1;
}
void quarantineOff() {
cout << "Quarantine: off";
cout << endl;
quarantine_m = 0;
}
void quarantineCheck() {
cout << "Quarantine: ";
if(quarantine_m) {
cout << "on";
cout << endl;
} else {
cout << "off";
cout << endl;
}
}
string getAdress() {
return adress_m;
}
int getStorey() {
return storeyCount_m;
}
};
int main() {
Building build("dirt house", 1);
cout << build.getAdress() << " " << build.getStorey() << " storeys" << " " << endl;
build.quarantineCheck();
build.quarantineOn();
build.addStoreys(2);
cout << build.getAdress() << " " << build.getStorey() << " storeys" << " " << endl;
}
Эргономика екі грек сөзінен туындайды: эргон , яғни жұмыс және номио , табиғи заңдылықты білдіретін, жұмыс жасау ғылымы мен адамның осы жұмысқа қатыстылығын білдіретін сөз жасау.
Халықаралық Эргономика Ассоциациясы осы техникалық ұғымды қабылдады: «Эргономика ( адам факторлары ) - адам мен басқа да элементтердің өзара әрекеттесуін түсінуге байланысты ғылыми пән, сондай-ақ теориялар, қағидалар, деректер мен әдістерді қолданатын мамандық. адамның әл-ауқатын және жалпы жүйенің өнімділігін оңтайландыру мақсатында жобалау.
программалар тілдері-ол әр түрлі программалау тілдері бар және осылардың ішінен шектелген саны ғана программалық бөлімді құруға жаппай қолданылатын программа.
программалау жүйелері-ол бағдарламалау процесін жүргізуге көмектесетін негізгі бағдарламалық жабдықтаманың бір бөлігі деп түсінемін.