№1
program fff;
var a, b, c: integer;
begin
writeln('введите первое число');
readln(a);
b:=a+1;
c:=a+2;
writeln(a);
writeln(b);
writeln(c);
end.
№2
program fff;
var r, o, p: integer;
begin
writeln('введите длину ребра');
readln(r);
o:=r*r;
o:=r*o;
p:=r*r;
writeln('объем куба=',o);
writeln('площадь стороны=',p);
end.
№3
program fff;
var ch, a, b, c, su, pr: integer;
begin
writeln('введите трехзначное число');
read(ch);
a:= ch div 100;
b:=ch mod 10;
c:= ch div 10;
c:= c mod 10;
su:=a+b+c;
pr:=a*b*c;
writeln('сумма=',su);
writeln('произведение=',pr);
end.
Датчик сөзінің мәнін, түс датчигінің түс, дыбыс, жарық-сәуле, температура, жылдамдықты өлшейтінін біледі; Датчиктердің қызметіне қарай 4 түрге бөлінетінін анықтайды.
Роботтың тірі организм принциптеріне негізделіп жасалатын автоматты құрылғы екенін біледі. .
Оқушылардың басым бөлігі: Түс датчигіндегі жарық деңгейін анықтайтын 8 түрлі түстің кодын біледі. Негізгі оқу-жаттығу роботының атын біледі;
Кейбір оқушылар: Түс датчигінің екі түрге электронды және механикалық болып бөлінетінін, оның үш режимін: Түс режимін, Шағылысқан жарық жарықтылығы, Сыртқы жарық жарықтылығы режимдерін біледі. LEGO MINDSTORMS EDUCATION EV3 программасын аша алады. Программа мәзірінен Нұсқаулықпен (Инструкция) танысып, роботтың құрастырылуын біледі.