М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
leralerochka202
leralerochka202
08.06.2021 13:44 •  Информатика

Ввести целочисленный массив, состоящий из 17 элементов. Найти сумму и кол-во элементов, абсолютное значение которых больше среднеарифметического положительных элементов. Язык: Паскаль .net

👇
Ответ:
longassride
longassride
08.06.2021

PascalABC .Net

Объяснение:

begin

 WriteLn('Введите элементы массива:');

 var a := ReadArrInteger(17);

 a.PrintLn;

 WriteLn('Cуммa элементов, абсолютное значение которых больше среднеарифметического положительных элементов, равна ', a.Where(x -> abs(x) > a.Where(x -> x > 0).Average).Sum);

 WriteLn('Их количество: ', a.Where(x -> abs(x) > a.Where(x -> x > 0).Average).Count);

end.

4,8(15 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
vittoriakostenk
vittoriakostenk
08.06.2021

var i,s,p:integer; a:array [1..100] of integer;

begin 

s:=0; p:=0;

writeln('Vvedite masiv a:'); 

for i:=1 to 10 do begin

write('a[',i,']=');

readln(a[i]);

end;

for i:=1 to 10 do begin

if a[i]>0 then s:=s+a[i]; 

end;

s:=s*2;

writeln('Udvoennaya suma polozhitelnih elementov=',s);

writeln('Indexi elementov kotorie bolshe prediduschego:');

writeln;

for i:=2 to 10 do begin

if a[i]>a[i-1] then write(i,', ');

end;

for i:=2 to 10 do begin

if ((a[i]>=0) and (a[i-1]>=0)) or ((a[i]<0) and (a[i-1]<0)) then p:=p+1;

end;

writeln;

if p>0 then writeln('Masiv imeet pari sosednih elementov s odnakovimi znakami') else  writeln('Masiv ne imeet pari sosednih elementov s odnakovimi znakami'); 

readln(s);

end. 

 

4,6(96 оценок)
Ответ:
Lokator505
Lokator505
08.06.2021

1. Організаційний момент

Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку. Перевірка виконання домашнього завдання.

2. Актуалізація опорних знань

Спрайт — це об'єкт Scratch, що пов'язаний із зображеннямм, набором змінних і скриптів, які визначають його поведінку.

Як усталено використовують спеціального виконавця вказівок — Рудого кота . Він може рухатися, говорити, змінювати зовнішній вигляд, взаємодіяти з іншими виконавцями на сцені. Інших виконавців можна долучати:

з бібліотеки Scratch;

з мережі (локальної чи глобальної);

як об'єкти, створені в інших графічних програмах (наприклад, GIMP)

як об'єкти, створені у графічому редакторі, вбудованому у Scratch.

Скрипт (script, сценарій, метод) — послідовність вказівок, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати певному об'єкту (спрайту).

Скрипти створюють методом сполученням окремих блоків: або послідовно, або розташовуючи блок у визначеному місці іншого блоку (структури, що управляє, функції і т.і.). Один спрайт може мати декілька скриптів, які запускають незалежно дією користувача (натисненням клавіші або кнопки миші), таймером або отриманням повідомлення від іншого спрайту. Скрипт складається зі стеків.

Стек (stack) — набір послідовно сполучених різнокольорових графічних блоків у межах однієї події.

Блок — це мінімальний фрагмент програми у Scratch: змінна, оператор, функція або структура, що керує.

Подія — натискання на задану клавішу (наприклад, пропуск), клацання по виконавцю або по сцені, надходження повідомлення від іншого виконавця і т.і.

Зовнішній вигляд виконавців можна змінювати, використовуючи різні образи (англійською costume). Образи, як і виконавців, можна вибирати з галереї, намалювати або завантажити.

Образи (вигляд спрайту) — сукупність зображень одного й того ж об'єкту (спрайту), кожне з яких дещо відрізняється від попередніх.

Звуки — приєднані звукові ефекти й музика.

Сцена — область, в якій діє об'єкт (спрайт) при виконанні програми.

Объяснение:

4,8(26 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ