М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
smolyarrrovav
smolyarrrovav
09.08.2021 17:41 •  Информатика

Запускаю cry engine 3 sdk, пишет, когда захожу, saved failed

👇
Ответ:
ауе60
ауе60
09.08.2021
Туплю. Скинь папку с сдк в корневую папку жёсткого диска и переименуй в CryEngine3 без всяких спец. символов, цифр и т. п.
4,7(57 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Maxi2007
Maxi2007
09.08.2021
1)
const
  N = 5;//Размерность массива

var
  m: array[1..N] of integer;

begin
  var pr := 1;
  for var i := 1 to N do
  begin
    read(m[i]);
    if m[i] <> 0 then pr := pr * m[i];
  end;
  writeln(pr);
end.

Пример:
Входные данные:
1 2 3 0 5
Выходные данные:
30

2)
const
  N = 3;//Размерность матрицы

var
  m: array[1..N, 1..N] of integer;
  i, j: integer;
  rec: record
    mmax: integer = -(maxint);
    ind: record
      i: integer;
      j: integer;
    end;
  end;

begin
  for i := 1 to N do
    for j := 1 to N do
    begin
      read(m[i, j]);
      if abs(m[i, j]) > rec.mmax then begin
        rec.mmax := abs(m[i, j]);
        rec.ind.i := i;
        rec.ind.j := j;
      end;
    end;
  writeln('Максимальный по модулю элемент матрицы ', rec.mmax, '(', rec.ind.i, ';', rec.ind.j, ')');
end.

Пример:
Входные данные:
1 2 3
4 5 -9
7 8 6
Выходные данные:
Максимальный по модулю элемент матрицы 9(2;3)
4,6(43 оценок)
Ответ:
marinad34
marinad34
09.08.2021
1. метод проектів. вимоги до використання методу проектівметод проектів не є принципово новим у світовій педагогіці. він застосовувався як у вітчизняній дидактиці, так і в закордонній. виник у 20-ті роки минулого століття у сша. цей метод пов'язують з ідеями гуманістичного напряму в філософії й освіті, висунутими американським філософом і педагогом дж. дьюї, а також його учнем в. х. килпатріком. останнім часом цьому методу приділяється пильна увага в багатьох країнах світу. метод проектів набув поширення і популярності завдяки раціональному поєднанню теоретичних знань і можливостей їх практичного застосування для розв'язування конкретних проблем дійсності в спільній діяльності студентів. "все, що я пізнаю, я знаю, навіщо це мені потрібно, де і як я можу ці знання застосовувати" - основна теза сучасного розуміння методу проектів. метод проектів  припускає можливість вирішення деякої проблеми. у ньому передбачається, з одного боку, необхідність використання різноманітних методів, засобів навчання, а з іншого - інтегрування знань, умінь з різних галузей науки і мистецтва. методом завбачено певну сукупність навчально-пізнавальних прийомів, що дозволяють вирішити ту чи іншу проблему шляхом самостійних дій студентів з обов'язковою презентацією чи представленням отриманих результатів, що сприяє використанню дослідницьких, пошукових, проблемних методів, творчих за своєю суттю.   метод проектів  - це метод в основі якого лежить розвиток пізнавальних, творчих навичок студентів, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити. мета використання методу  полягає у формуванні навичок ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій при навчанні учнів (студентів) різного віку за інноваційних педагогічних технологій, якими передбачається самостійна (індивідуальна чи групова) дослідницько-пошукова діяльність учнів (студентів). серед основних вимог до використання даного методу доцільно виділити наступні: - наявність значущої в дослідницькому або творчому плані проблеми чи і, для розв'язування якої потрібні інтегровані знання та дослідницький пошук; - практична, теоретична, пізнавальна значущість передбачуваних результатів; - самостійна (індивідуальна, парна, групова) діяльність студентів; - визначення кінцевої мети проектів (спільних чи індивідуальних); - визначення базових знань з різних галузей, необхідних для роботи над проектом; - використання дослідницьких методів: визначення проблеми, дослідницьких , які випливають з проблеми, висунення гіпотез щодо їх розв'язування, обговорення методів дослідження, оформлення кінцевих результатів, аналіз отримання даних, підведення підсумків, корегування, висновки (використання в ході спільного дослідження методів мозкової атаки і "круглого столу", статистичних методів, творчих звітів, перегляду); - результати виконаних проектів мають бути певним чином оформлені (відеофільм, комп'ютерна газета, анімаційний мультфільм, веб-сторінка).   это то?
4,6(95 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ