М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
betextinaanast1
betextinaanast1
13.07.2021 14:01 •  Информатика

Попробуй отгадать, о какой единице измерения информации идёт речь. если в палитре используется 4 цвета, то чтобы закодировать один пиксель, нужно использовать 2 таких единицы. о чём речь?

👇
Ответ:
nikdaniil04
nikdaniil04
13.07.2021

о битах тк как чтоб закадировать N=4 цвета достаточно 2 степени двойки и получаем для одного пикселя нужно использовать две такие единицы то есть биты

4,7(17 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
mlk000100
mlk000100
13.07.2021
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
4,8(45 оценок)
Ответ:
Юліан11
Юліан11
13.07.2021

Привет

Объяснение:

Присвоєння (англ. assignment) — механізм в програмуванні, що дозволяє динамічно змінювати зв'язки об'єктів даних (зазвичай, змінних) з їхніми значеннями. Строго кажучи, зміна значень є побічним ефектом операції присвоєння, і в багатьох сучасних мовах програмування сама операція також повертає певний результат (як правило, копію присвоєного значення). На фізичному рівні результат операції присвоєння полягає в проведенні запису і перезапису фрагментів пам'яті або регістрів процесора.

Присвоєння — одна з центральних конструкцій в імперативних мовах програмування, ефективно реалізується на фон-Нейманівській архітектурі, яка лежить в основі сучасних комп'ютерів.

В логічному програмуванні прийнято інший, алгебраїчний підхід. Звичайного («деструктивного») присвоєння тут немає. Існують тільки невідомі, які ще не обчислені, і відповідні ідентифікатори для позначення цих невідомих. Програма тільки визначає їхні значення, самі вони сталі. Звичайно, в реалізації програма робить запис в пам'ять, але мови програмування цього не відображають, даючи програмісту можливість працювати з ідентифікаторами постійних значень, а не зі змінними.

В чистому функційному програмуванні не використовують змінні, тому явний оператор присвоєння не потрібен.

4,5(56 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ