Бейсик Python
DIM N, S AS INTEGER
N = 1
S = 0
WHILE N <= 100
S = S + 30
N = N * 2
WEND
PRINT S
n = 1
s = 0
while n <= 100:
s = s + 30
n = n * 2
print(s)
Паскаль Алгоритмический язык
var n, s: integer;
begin
n := 1;
s := 0;
while n <= 100 do
begin
s := s + 30;
n := n * 2
end;
write(s)
end.
алг
нач
цел n, s
n := 1
s := 0
нц пока n <= 100
s := s + 30
n := n * 2
кц
вывод s
кон
Си++
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
int n, s;
n = 1;
s = 0;
while (n <= 100)
{
s = s + 30;
n = n * 2;
}
cout « s « endl;
}
Объяснение:
Lazarus-та жоба жасау екі кезеңнен тұрады: жобаның сыртқы пішінін жасау және программалық кодын жазудан тұрады. Жобаның интерфейсін жасауға жоба пішінінің терезесі мен программа кодын жазу редакторын өзара тығыз байланыста қолданамыз. Жоба пішінінің терезесіне жаңа компоненттерді енгізсек, программа кодының құрылымыда автоматты түрде өзгереді. Алғашқы жобаны дайындауды бастайық.
Жоба дайындау төмендегі кезеңдерден тұрады:
1. Пуск – Программы – Lazarus командасын орындап, программа ерезесін ашамыз.
Lazarus терезесі ашылғанда терезеде жоғарыда айтылған мәзір, компонент платформасы, объекттер инспекторы, жоба пішіні терезесі мен программа коды редакторының терезесі пайда болады.
2. Тінтуір арқылы мәзірдегі «Файл=>Создать форму» команда-сын таңдасақ, программа терезесінде «Жоба пішіні» және «Бастапқы код редакторының» терезесі пайда болады (5.5, 5.6-суреттер).
3. «Объекттер инспекторы (Инспектор объектов) => Қасиет (Свойства) => Caption (тақырып)» командаларын таңдап, оған «Жоба пішіні» деп жазып, жобаның тақырыбын өзгертеміз (5.8-сурет).
5.8-сурет. Жоба пішінінің тақырыбын өзгерту
4. «Жоба пішініне» батырма қосу үшін компонент платформасынан «Button1» батырмасын таңдаймыз (5.9-сурет).
5.9-сурет. Пішінге «Button1» батырмасын енгізу
ОхлаждениеDEEPCOOL ICE EDGE
Оперативная памятьDDR3 2 Гб Hynix
Материнская платаASUS J1800I-C DDR3 NM70
Жёсткий диск500 Гб 7200 rpm WDC
Видео-картаASUS STRIX GTX 1050 2Гб
Блок питанияБП FSP 400W
КорпусCROWN CMC-SM600Общая сумма:22 510 руб.