М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
K1p2r4f4
K1p2r4f4
24.11.2020 19:00 •  История

Где и кем была построена первая церковь на руси

👇
Ответ:
rfvbkz28
rfvbkz28
24.11.2020

Объяснение:

Первая на Руси каменная церковь была освящена в Киеве в честь пресвятой Богородицы 12 мая 996 года, в эпоху княжения Владимира Великого.

4,4(40 оценок)
Ответ:
Vladimir1023456789
Vladimir1023456789
24.11.2020

Десятинная церковь.Она была построена на том месте, где, по приказу князя Владимира, языческому богу Перуну были принесены в жертву двое христиан - младенец Иоанн и отец его Федор. Сооружена церковь была древнерусскими и византийскими мастерами в 989-996 гг.

Объяснение:

4,7(25 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Jekils
Jekils
24.11.2020
Задай вопрос из школьного предмета 5 - 9 10+5 б монастырь святого галла : чем прославился монастырь святого галла? какую роль сыграл в судьбе государства, на территории которого находится? как протекла повседневная жизнь в монастыре и как складавались его отношения с жителями окресных деревень? вывод о роли монастыря в средние века. 6 класс попроси больше объяснений следить отметить нарушение нокея 15.12.2014 реклама ответы и объяснения olyagabel хорошист 1. прославился тем, что был «совершенным образцом большого монастыря». прославился своей библиотекой. некоторым книгам по 1000 и больше лет. 2. в монастыре была организована художественная школа, которая имела большое влияние. ученики из этой школы и их работы были в большом почете. также монастырь играл большую политическую и культурную роль в том регионе. 3. жизнь в монастыре протекала как протекает обычно в таких местах. молитвы, службы, отдых, собрания в монастыре. отношения с жителями складывались по разному. в основном, хорошо, так как монастырь был обителью, где можно было учиться искусству. хотя происходили разные восстания, в ходе которых хотели разрушить монастырь. из-за известности монастыря в него стекались многие пожертвования. 4. он был своеобразным религиозным центром, влияние которого распространялось по всей европе. но к сожалению, после революции забирают все владения монастыря и лишают власти.
4,4(15 оценок)
Ответ:
соня1582
соня1582
24.11.2020

Відповідь:

еред дослідників відсутній єдиний погляд про час і місце виділення з українофільства як феномену політичного українського руху. Також дискусійним є питання про основні рушійні сили його формування.

У своєму досліджені «Українство в Росії: Новійші часи.» Володимир Дорошенко розділяє розвиток українського руху в Росії на три етапи. Перший, Полтавсько-Харківський, тривав з кінця XVIII ст. до 40-х років XIX ст. Саме тоді, у 1791, козацька старшина направила Василя Капніста до Німеччини шукати до проти «російської тиранії», котра брутальною рукою скасувала українські вольності. Другий, Петербурзько-Київський, тривав в 40-х роках. В 70-х роках рух переноситься до Києва. Відтоді, на його думку Київ стає столицею новітнього українського руху.[3] Подібні стадії виділяв і М.С. Грушевський.

Початок

Детальніше: Новгород-Сіверський патріотичний гурток та Малоросійське таємне товариство

Василь Капніст

Відокремлення українців із християнського загалу Речі Посполитої відбувалося на ґрунті української етнічної ідентичності в ході: піднесення ролі міст як інтелектуальних центрів; пошуків релігійного порозуміння між православними і католицькими конфесіями; поширення протестантського руху і реформаційного вільнодумства в умовах утисків як на Заході так і на Сході Європи; розвитку православних церковних братств і відповідної шкільної освіти; загострення боротьби православної церкви з католицькою; боротьби козацтва за своє самоутвердження та виникнення союзу козацтва з православною церквою. Могутній поштовх процесам само-ідентифікації українських вищих в суспільства з українською людністю, з українською територією та з українськими релігійними цінностями був даний національною революцією 1648–76. Однак, після прийняття Гетьманщиною протекції московського царя ці процеси поступово почали згасати. Козацька еліта віддавала перевагу не стільки політичній чи етнорелігійній ідентичності, скільки становій, добиваючись урівнення себе в правах з російським дворянством[4].

Поштовхом до відродження української національної ідентичності стали загальноєвропейські історичні зміни 18 ст. Вони збудили в української еліти потребу знайти свою «українську правду». І хоча цей пошук спочатку підпорядковувався передусім становим інтересам української козацької старшини, однак створення українською елітою власного історичного міфу (найвиразніше представленого в анонімній «Історії Русів») та консолідація навколо ідей республіканізму дали їй можливість вийти за межі корпоративних інтересів і закласти наріжні камені в процес формування модерної української нації[5][6].

У квітні 1791 року Василь Капніст разом зі своїм братом Петром за дорученням українських патріотичних кіл (Новгород-Сіверського патріотичного гуртка) перебував у Берліні. Він вів переговори з представниками пруських урядових кіл, про можливість надання до українському національно-визвольному рухові у випадку відкритого збройного виступу проти російського самодержавства.

1821 року Василь Лукашевич заснував Малоросійське таємне товариство, що ставило собі за мету створення української самостійної держави.. Осередки товариства існували в Києві, Полтаві, Чернігові та інших містах. Малоросійське таємне товариство мало тісні зв'язки з Товариством Об'єднаних Слов'ян і польськими патріотичними організаціями, зокрема товариством Темпляри. В 1826 членів Малоросійського товариства було заарештовано.

Пояснення:

4,6(12 оценок)
Новые ответы от MOGZ: История
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ