В середні віки села були зосереджені навколо замків феодалів, і селяни повністю залежали від цих панів. Це відбувалося тому, що на зорі формування феодалізму королі роздаровували своїм васалам землі разом з людьми, на них проживають. До того ж внутрішні і зовнішні війни, в стані яких постійно перебувало середньовічне суспільство, розоряли селян. Нерідко траплялося, що самі селяни просили феодалів про до коли не могли самостійно захистити себе від набігів і грабежів своїх сусідів або чужинців. У таких випадках вони повинні були віддати свої наділи феодалу-захиснику і виявлялися в повній залежності від нього. Селяни, які були офіційно вільні, але не мали прав на володіння землею, називалися земельно залежними. У Франції, Англії, Італії та Західній Німеччині їх називали вилланами. Селяни особисто залежні були самими безправними. В Іспанії їх називали ременси, у Франції – сервами. А в Англії навіть вілани не мали права залишати свого пана ні за яких обставин.
Крім податків, селяни платили своєму сеньйору за користування його млином, піччю, виноградним пресом і іншими пристосуваннями, яких не було в господарстві селян. Найчастіше селяни віддавали за це частину своєї продукції: зерно, вино, мед і т.д. Щоб отримати свободу (це стало можливим в XII – XIII ст.), Селяни могли заплатити великий викуп, але земля, як і раніше залишалася у володінні феодала.
Скандинавські селяни епохи Середньовіччя перебували в найвигіднішому становищі: вони були вільними власниками землі, але повинні були виплачувати якийсь відсоток своєї продукції феодалу. Життя селян в середньовічні часи, як і тепер, була важчою і суворіше, ніж життя городян. Щоб виростити урожай, треба було багато місяців трудитися не покладаючи рук і молити Бога про сприятливу погоду, про те, щоб не забрали годувальника на чергову війну, щоб по селянському полю НЕ проскакали кілька десятків вершників з почту феодала в гонитві за лісовим звіром під час полювання , щоб овочі не погризли зайці, а зерно не повидзьобували птиці, щоб не спалили, не сплюндрували урожай якісь лихі люди. І навіть якщо все буде благополучно, вирощеного навряд чи вистачить, щоб досхочу прогодувати зазвичай дуже велику родину. Частина врожаю потрібно віддати феодалу, частина – залишити на насіння, а вже інше – сім’ї.
Селяни жили в маленьких будиночках, критих очеретом або соломою. Дим від вогнища клубочився прямо в житловому приміщенні, стіни якого були вічно чорні від сажі. Вікон або зовсім не було, а якщо і були, то дуже маленькі і без стекол, так як скло було занадто дорогим для бідного селянина. У холодну пору ці отвори просто затикали якимись ганчірками. Взимку часто навіть свою нечисленну худобу селяни тримали у себе в оселі. Темно, тісно, димно було в будинках середньовічних селян. Зимовими вечорами при тьмяному світлі скіпки (свічки коштували дорого) селянин що-небудь майстрував або ремонтував, його дружина шила, ткала, пряла. Їжа в будинку була мізерною і одноманітною: коржі, юшки, каші, овочі. Хліба часто не вистачало до нового врожаю. Щоб не користуватися млином феодала (адже за це треба платити), селяни просто товкли зерно в довбання дерев’яної посудині – виходило щось на зразок борошна. А навесні знову орати, сіяти, оберігати поля. І молитися, молитися ревно, щоб не трапилися заморозки на сходи, щоб не було посухи, пожежі або іншої біди. Щоб чума і мор не прийшли в село, щоб і в цьому році не сталося чергового військового походу, для участі в якому могли забрати синів. Бог милостивий, хоча на все воля Його свята.
1.права брахманов: могут учиться, иметь семью, приносить жертвы богам, брать себе в дом учеников, когда выучатся сами2)права знатных воинов:могут охотиться, участвовать в битвах, иметь дома (дворцы)3)права земледельцев:могут иметь дома, поля, скот, слуг, приносить жертвы богам4)права слуг:у них не могло быть имущества, не могли приносить жертвы богам, должны были во всем подчиняться хозяину, носили только черную одежду, не могли жить в деревнях, должны были выполнять самые грязные работы, могли иметь старую лачугу вдали от общества
2.Если мальчик родился в семье брахмана, то он отправлялся на обучение к другому брахману в возрасте 7 лет. Позже, в 16 лет, родители мальчика оплачивали услуги обучающего брахмана коровой. Что касается дальнейшей судьбы мальчика, то он, чаще всего, становился жрецом или был советником при дворе. В целом, его жизнь представляла собой деление на этапы. В самом начале, его ждало обучение, позже – семья, и далее он должен был стать отшельником. Детей из семей брахманов выделяла белая одежда.
Диаметрально противоположная ситуация складывается в касте «неприкасаемых». По сути, это слуги, уборщики мусора в городе. Жили они вне деревни, «за забором», в лачугах. Что касается их одежды, то она полностью отождествляла название их касты «неприкасаемые». Такие отщепенцы общества носили одежду, к которой нельзя прикасаться. Потому все остальные их сторонились, хотя они выполняли общественно полезную функцию.
3.Па́рия, па́рии (от там. парайян) — одна из неприкасаемых каст в Тамилнаде на юге Индии. В европейских языках слово «пария» приобрело значение «отверженный», «бесправный». Согласно немецкому социологу Максимилиану Веберу — бесправная группа населения...
4. СОРРИ ЭТО НЕ ЗНАЮ
5.Если человек рожден у Жрецов, то его будут все почитать. Если он рожден у слуг, он будет верить в переселение душ и считать что в следующей жизни он может выйти из своего << неприкасаемого>> происхождения и стать более высоко-знатным человеком.
Объяснение:
СДЕЛАЙ ОТВЕТ ЛУЧШИМ ИЛИ ДАЙ КОРОНКУ