18 декабря 1840 года
Объяснение:
вот, 100% правильно
Сулук — тюргешский каган с 715 года. При Сулуке Тюргешский каганат достиг своего наивысшего расцвета. Он противостоял арабам и китайцам. Арабами был прозван «Сузеген».
В то время, когда Суду стал каганом, внутреннее и внешнее политическое положение Тюргешского каганата было очень сложным. Во- первых, на западе каганат противостоял нашествию арабов, во-вторых, с востока нависла опасность вторжения со стороны Китайского государства. А, в-третьих, этим сложным положением в Жетысу стремился воспользоваться Восточнотюркский каганат. Поэтому, чтобы сохранить независимость своего государства, кагану Суду пришлось вести политическую и военную борьбу на трех направлениях. Внутреннее и внешнеполитическое положение каганата. В Тюргешском каганате сохранились административные, военные и культурные традиции Западнотюркского каганата. Политическая власть была сосредоточена в руках кагана. Каганат был разделен на 20 административных владений, каждое из которых в случае войны было обязано выставить по 7 тысяч воинов. С момента провозглашения Ушлика каганом он особое внимание уделял политико-административному укреплению каганата. Сделай лучшим
"Авеста" - ("Авеста "атауы орта парсы сөзінен шыққан" апастак", кейінірек - "αβαѕtвγ" - " негіз "немесе басқа түсіндірулер бойынша," орнату"," рецепт","мадақтау".) зороастриялықтардың діни мәтіндерінің жинағы. Зороастризм-бұл жақсылық пен Жамандықтың мәңгілік күресіне негізделген ең көне дін. Ол әлемге айналмады, бірақ буддизм, иудаизм, христиан және ислам сияқты әлемдік діндерге үлкен әсер етті.Діннің атауы Заратуштра пайғамбардың атынан шыққан. "Авеста" -зороастрлық діннің қасиетті жазбасы ғана емес, сонымен бірге ежелгі тарих, мәдениет, біздің аймақта бір кездері өмір сүрген ежелгі халықтардың әлеуметтік және саяси құрылымы туралы негізгі дереккөздердің бірі.Отырықшы (егіншілік) халықтың, мал шаруашылығымен айналысатын тайпалардың куәліктері, қоғамның жоғарыда аталған құрылымы туралы ескерту "Авеста" хронологиясын анықтауда біздің дәуірімізге дейінгі I мыңжылдықтың басында "Авестаға" қатысты көзқарас неғұрлым қолайлы деп болжайды. қазіргі Өзбекстанның солтүстік шекарасынан оңтүстікке қарай Ауғанстанға дейін, Шығыстағы Ферғана алқабынан қазіргі Түркістанның батыс шекарасына дейін үлкен аумақта Авестада көрсетілген Тұран мен Иранның географиялық тұжырымдамаларына сәйкес келетін қауымдастық пайда болды. Бұл мәдени қауымдастықтың келесі ошақтары: Ферғана, Согди және т .б. сонымен қатар Чачский. Бұл жасанды суаруға негізделген отырықшы-егіншілік негізінде пайда болған күрделі ішкі ұйымы бар ерте қалалық организмдер болды. Қоғам дамуының бұл кезеңі "Авестада"көрініс тапты.
Объяснение:
надеюсь то что
18 декабря 1940 года Адольфом Гитлером была утверждена Директива № 21.
Объяснение: