В Германии развитие капитализма началось позже, через других странах Европы. К началу XIX в. это была экономики отсталая страна, 80% ее населения было занято в сельском хозяйстве, в котором сохранялись феодальные отношения в промышленности господствовали ремесло и мануфактура В чем заключались причины этого отставания?
Одной из причин была сохранившаяся феодальная раздробленность. Как говорили немцы, у них было столько государства сколько дней в году, а в действительности еще больше, раздробленность разобщала хозяйство страны, потому что каждое государство имело свои деньги и устанавливало поп на своих границах. Феодальная раздробленность препятствовала развитию торговли, установлению экономических связей между разными частями страны, т. е. образованию единого майского рынка, а тем самым — и экономическому развитию вообще.
Головним напрямом розвитку української скульптури залишалася вироблена від початку XVII ст. система оздоблення комплексів іконостасів, основою іконографічного репертуару якого була виноградна лоза із залученням декоративних орнаментальних форм європейського походження та стилізованих рослинних мотивів. У ранніх пам'ятках середини століття іноді ще застосовують орнаментику пізньоманьєристичного зразка, як, наприклад, в іконостасах церкви Собору архангела Михаїла у Волі Висоцькій поблизу Жовкви (1655) чи святого Юра в Дрогобичі (1659). Царські врата першого з них продовжують іконографію наскрізно різьблених врат іконостаса львівської П'ятницької церкви. Цю традицію порушено введенням теми дерева Єссея, найраніший зразок якої дають врата іконостаса Стрітенського приділу Софійського собору 1689 p., а на західноукраїнських землях — каплиці Трьох святителів львівської Успенської церкви (1697). Останні належать одному з майстрів європейського культурного кола.
В останній чверті XVII ст. за піднесення жовківського мистецького середовища склався місцевий осередок сницарства. Першим його представником був Юрій Михалович, діяльність якого розгорталася в 60—90-х pp., проте достовірні роботи майстра не відомі.