М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Небатан1542
Небатан1542
12.06.2022 00:24 •  История

11.Проаналізуйте джерело історичної інформації і дайте відповіді на запитання. "Трьома речами підкорює собі Рим усе: насиллям, хитрістю і лицемірством. Три речі винайдено, щоб вичавлювати золото з чужих країн: торгівля індульгенціями, вигадана війна з турками і влада папських легатів у варварських землях... Трьох речей бажає кожен у Римі: коротких молитов, доброго золота, життя, повного насолоди..." (3 памфлету німецького гуманіста У. фон Гуттена “Вадиск, або Римська тріада".)

1) Кого й чому критикує автор памфлету? 2) Яким було становище католицької церкви у Німеччині напередодні Реформації?
3) Охарактеризуйте роль німецьких гуманістів у формуванні передумов Реформації в країні.

👇
Открыть все ответы
Ответ:
зима19
зима19
12.06.2022
 1. установіть хронологічну послідовність подій:
   1. утворення романом мстиславовичем Галицько-­Волинської держави.
    2. битва союзного війська русичів
та половців проти монголів на р. калці
    3. облога й розорення києва військами
хана Батия
5. нехтування удільними
князями загальнодержавних інтересів, відсутність єдиної об’єднаної армії
3.ОРда-  войско-стая врагов-кочевников-захватчиков, адинистративно-территориальная единица. 
Баскаки- представители одрдынского хана на Руси.
Ярлык- ханская грамота, дающая право русским князьям править в своих владениях 
Улус ( люди, племя, держава) - название племени, административное образование у степных народов. 
Золотоординское ярмо - власть монголо-татарских феодалов на завоеванных территориях.

 
4,8(44 оценок)
Ответ:
eto1pizdech
eto1pizdech
12.06.2022

Відповідь:

надіюсь до Пояснення:

Римський патронат – інститут, який з’явився за часів Римської республіки (509 р. до н. е.), і продовжував своє існування аж до занепаду Римської імперії. Але хоч би якої з цих думок ми не трималися, у всякому разі ми повинні визнати, що відносини між патронами і клієнтами були побудовані за аналогією з родинними відносинами. Клієнт, обравши собі патрона з числа кровних римських громадян (патриціїв), приписувався до його роду, прилучався до родинного культу і отримував право називатися родинним ім’ям патрона [1, c. 175]. Він вважався як би усиновленим патроном.

Його ставлення до патрона були не тільки подібні спорідненим, але вважалися навіть священними, так як родичі не завжди брали участь у родовому культі, а клієнт приймався в рід тільки за умови участі у обрядах. Ні клієнт, ні патрон не могли позиватися один з одним, ні свідчити один проти іншого. Клієнт зобов’язаний був ставитися до патрона з повагою, надавати йому послуги, обдаровувати його дочок приданим, сплачувати за нього і за його дітей викуп у випадку, якщо вони потрапили в полон до ворога, брати участь своїм майном в платежі боргів патрона або покритті витрат при відправленні громадської служби і т. д. Зв’язок клієнта з патроном вважався постійним і навіть спадковим, і якщо клієнт помирав бездітним, то його майно переходило до патрона. Натомість патрон повинен був всіляко сприяти клієнту і, між іншим, захищати його інтереси перед судом подібно до того, як захищав  би інтереси своїх родичів[3, c. 167-168].

4,4(86 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: История
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ