Отвечу сразу на 6 первых заданий
!Лови!
поставь:
1) "5 звёзд"
2) "Лучший ответ"
3) " "
Объяснение:
№1
Учитывая место проведения и символику фестиваля, укажите название высшего церковного сана, имеющего непосредственное отношение к истории этого города, отразившееся в символике фестиваля.
Папа Римский
№2
Укажите название направления в христианстве, во главе которого находится духовное лицо, носящее этот сан.
Католичество (Не католицизм)
№3
Укажите век, когда главная резиденция духовного лица, носившего указанный вами сан, располагалась в городе, где проводится фестиваль.
14 век (в ответе просто число 14)
№4
Назовите государство, на территории которого располагался город проведения фестиваля в эпоху, когда там находилась главная резиденция духовного лица, о котором речь шла выше.
Государство Франция (в ответе просто Франция)
№5
Выберите из приведённого ниже списка правителя государства, предложившего духовному лицу разместить свою резиденцию в городе проведения фестиваля.
Филипп IV Красивый
№6
Из предложенного ниже списка выберите современников пребывания духовного лица, носившего указанный вами высший церковный сан, в городе проведения фестиваля.
Петрарка и Джотто
!Удачи в олимпиаде!
Поняття Барокова музика або музика бароко описує стиль європейської музики в період приблизно між 1600 та 1750 роками. Барокова музика наслідує музику епохи Відродження і передує класичній музиці, її вершинами зазвичай вважають творчість Й. С. Баха і Г.Ф.Генделя
Українське бароко складалося на протязі XVI – XVIII століть, в той час, коли Україна мала два історичних державних утворення. Перший, коли входила до складу Польсько-Литовської держави і другий, коли була фактично приєднана до складу Росії.
У перший період українські музиканти працювали на території Західної та Східної Європи. Їх інструментальні мініатюри, типовий і дуже розповсюджений тоді жанр, можна зустріти у різних табулятурах – Люблінській, Лейпцігській, Братиславській.
Другий період пов’язаний із діяльністю талановитих українських музикантів – Феофана Прокоповича, Василя Грутовського, Максима Березовського та Дмитра Бортнянського у Петербурзі.
На цьому диску представлені твори українського бароко, які були написані на протязі цього часу.
Українська музика доби бароко — найвище досягнення національного мистецтва. Отже, провідним жанром став багатоголосий партесний спів. Помітну роль у його поширенні відіграли братські школи. Цю течію представляли композитори Є. Завадовський, М. Замаревич, І. Зюска, І. Календа, К. Коньовський та ін. Партесний спів відзначався стриманістю образного ладу, гармонійністю і простотою. Як “київський розспів” він набув поширення в Москві та інших містах Росії.
З розвитком партесного співу почали з’являтися й теоретичні посібники, які давали необхідні знання з теорії написання цієї музики та її співу. М.Дилецький, будучи творцем партесної музики, став її найвизначнішим теоретиком. Він перший у Східній Європі написав теоретичний трактат “Граматика музикальна”, яка стала дуже важливим посібником для композиторів, що творили партесну музику, та для співаків-хористів, які її виконували.
Объяснение: