Қақтығыстану – қақтығыстың жағымсыз зардабын алдын алу және даму заңдылықтары, оны шешу немесе жою әдістері туралы ғылым. Тарихи және көркем әдебиеттерде адамдар үшін күш салдары, формасы және мазмұны бойынша ерекшеленетін көптеген қақтығыстық жағдайлар келтіріледі. Мамандардың пайымдауларынша, соңғы бес мың жылда адамзат әлеуметтік қарама-қайшылықтарды шешудің ең қорқынышты формасы - он бес мың локальді және ортақ соғыстарға қатысқан.
Гераклиттің (530-470 ж.б.з.д.) ойы бойынша дүниеде бәрі ұрыс арқылы туады, ал соғыс пенен қақтығыс барлық заттың негізі. Соғыс бәрінің әкесі және бәрінің патшасы – деп санады. Ал Эпикур (341-270ж.б.д.) Гераклиттің ойымен бөлісіп, онда ұрыс адамдарды мейірімді және ұрыссыз өмір сүруге жетелейтін ұрыс деп тұжырымдады. [28,27]
Осы дәйектерге қандай қатынаста болмасақ та, өркениеттің бүкіл тарихы, кейде шешілуі күш қолдану әдістері мен тәсілдерін қолданусыз мүмкін болмайтын әлеуметтік қақтығыстардан тұрады, бұл жағдай шартсыз түрде халықтар өмірі мен әрекеттерінің барлық салаларына қалыпқа келтірілмейтін зиян келтіреді.
Тағы бір ерекшелейтін жайт, көбінесе ең күрделі байқалмайтын, анайы болып көрінетін жағдайлар, түрткілерден, себептерден туындайды, сондықтан да қақтығыстың маңыздылығы, оның құрамдас бөліктері, олардың шешу жолдарын қарастыру әлеуметтік психология ғылымының ең маңызды пәні болып табылады.
Барлық қақтығыстар адамның ішкі өмірі ерекшелігіне, сонымен қатар оның әлеуметтік қатынастарына негізделген психологиялық құрылымдардан тұратыны белгілі.
Қоғамда болып жатқан әлеуметтік процесстерді қақтығыстардың маңызды әлеуметтік мәселе болып табылатынын зерттеулерде көрсетті. Бұл бірқатар себептермен шарттасқан: қақтығыс феноменінің күрделілігі, сонымен қатар оның пайда болуын бірнеше мәнде түсіндірген.
Қақтығыс қоғамдық қатынастардың басым көзі болды. Ол айқын және латентті формаларда көрінеді. Ол тұлғааралық қарым-қатынастарға ене отырып, күнделікті өмір және мемлекеттің дамуына негізделген қақтығыстарда көрініс табады. Осындай жағдайдың басты себебі ретінде Аристотельдің (384-322ж..д.) ойы бойынша бастапқыда адамдарды табиғатынан жүйкесі жұқарған деп ойлады. Осыдан келе оның пікірі бойынша қақтығыс қоғамның қалыпты жағдайы болып саналады. Аристотель негізгі қақтығыстың қайнар көзі адамның тұрмыстық жағдайының жоғары немесе төмендігінен туындайды деп санады
ответ:1)Сағат он бестен қырық бес минут кетті
2)сағат жиырма екіден он кетті
3)сағат таңғы төрттен отыз кетті
4)сағат оннан елу кетті
5)сағат таңғы бестен жиырма кетті
6)сағат он алтыдан он бес кетті
7)сағат он екіден бес кетті
8)сағатон сегізден отыз кетті
9)сағат таңғы екіденқырық кетті
10)сағат тура он бес
11)сағат жетіден отыз кетті
12)сағат жиырмадан қырық сегіз кетті
13)сағат жетіден он үш кетті
14)сағат он бірден елу сегіз кетті
15)сағат он үштен бес кетті
&2
Мамырдың жиырма бесі,жиырма бесінші мамыр
Тамыздың он үші,он үшінші тамыз
Желтоқсанның отыз бірі,отыз бірінші желтоқсан
Қаңтардың жетісі,жетінші қаңтар
Сəуірдің жиырма тоғызы,жиырма тоғызыншы сəуір
Қазанның он алтысы,он алтыншы қазан
Наурыздың жиырма сегізі,жиырма сегізінші наурыз
Қарашаның он екісі,он еікінші қараша
Қыркүйектің сегізі,сегізінші қыркүйек
Шілденің жиырма екісі,жиырма екінші шілде
Ақпанның он жетісі,он жетінші ақпан
Маусымның он төрті, он төртінші маусым.
Объяснение: