Хеопс пирамидасы — дүние жүзіндегі аса ірі пирамидалардың бірі . Бұл пирамиданы перғауын Хеопс (Хуфу) көзі тірісінде өзіне арнап б.з.б. 3 - мыңжылдықтың 1 - жартысында Гиза қаласы маңындағы Ливия шөлінде салғызған . Кезінде ежелгі мысырлықтар осынау алып кесене-пирамиданы “Хуфу көкжиегі” деп атаған . Хеопс пирамидасының табаны төрт бұрышты болып басталады да , жоғары қарай басқыш тәрізді көтеріліп , көп сатылы құрылыс түрінде тұрғызылған . Ұшар басы сүйірленіп бітетін Хеопс пирамидасының архитектуралық құрылысына сәулетші Хемиун басшылық жасаған.
— Доброе утро! - Доброе утро! Чего желаете? — Мне нужен хлеб Белый или черный? — Белый Еще что-нибудь? — Да, два килограмма помидоров и 3 килограмма яблок. Сколько это будет стоить? - 800 тенге. Как вы хотите расплатиться? - Могу я заплатить картой? — Конечно. Приложите ее сюда. Вот и все До свидания! – — До свидания!
на каз.яз
- Қайырлы таң! - Қайырлы таң! Сізге не қажет? - Маған нан қажет. - Ақ немесе қара? - Ақ, өтінемін. - Тағы бірдеңе? - Иә, екі килограмм қызанақ және 3 кг алма. Бұл қанша тұрады? - 800 теңге. Сіз қалай төлейсіз? - Карточка бойынша төлей аламын ба? - Әрине. Оны осында бекітіңіз. Мұның бәрі. Сау болыңыз! - - Сау болыңыз!
Әдепті болу. Әдеп-қалыптасқан ұлттық мәдениеттің белгісі. Игі әдеттен әдет-ғұрып қалыптасып, одан әдеп пайда болады . «Әдеппен сөйлеп әдеттен» деп, халық сөйлеу мәдениетін талап етеді. «Әдепті бала –арлы бала, әдепсіз бала-сорлы бала» деп, халық әдепсіздікті қатты сынайды. «Көп сөйлеп созбайын, әдептен озбайын » деп , Абай дана көп сөйлеудің өзі әдепсіздік екенін ашық айтады. Мінез әдебі, жүріс-тұрыс әдебі, өнер әдебі, іс-әрекет әдебі, шығармашылық әдеп ұлттық тұлғаның ішкі және сыртқы тұлғаның мәдениетін көрсетеді. Жалпы ұлттық әдеп- ғасырлар бойы қалыптасқан мәдени құндылық болып табылады.