кино – техника мен өнердің қосынды туындысы, әдебиет пен музыканың, бейнелеу өнері мен актерлік ойынның басын қосқан құдірет десек те болады.
қазақ киносын кеңестік, одан әрі әлемдік кино шеңберінде, биігінде алып, талдап-бағалайтын мақалалар бар. олардың авторлары да білімді, ойлы, қазіргі заман лебі мен демін білетін кино зерттеушілердің соңғы ұрпағы екені даусыз. кино - синтетикалы өнер, онда әдебиет те, сахналық-актерлік өнер де, музыка да, сурет те бірігіп бас қосады. солардың бас қосқан жерінен бүгінгі ұлттық мәдениеттің хал-жағдайын, халықтың өткені мен бүгінін көруге болады.
қазақ даласында жиырмасыншы жылдардан бастап ең елеулі оқиғалар, ең белгілі камераның көзіне ілігіп, кинотаспаға түсіп, мәңгілік тарихта қалды. мемлекеттік киномұрағатта жатқан мыңға жуық деректі фильмдер солардың еңбегі, ізі мен жемісі екені ақиқат. қазіргі таңда сол киномұрағат жинаған қазақстанның xx ғасырдағы бүкіл тарихын, өмір жолын көрсететін бай кино материалдар сұрыпталып, құрастырылып бізге жетіп отыр.
Мемлекеттік ту ортасында 32 сәуле тараған күн бейнеленген, күннің астында қалықтаған дала қыраны бар көгілдір түсті тікбұрышты кездеме. ағаш сабына бекiтiлген тұста ұлттық оюлармен кестеленген тiк жолақ өрнектелген. күн, арай, қыран және ою-өрнек — алтын түстi. тудың енi ұзындығының жартысына тең: 1: 2 қазақстан pеспубликасының мемлекеттiк елтаңбасы — қазақстан республикасының негiзгi мемлекеттiк рәмiздерiнiң бiрi.рәмiздiк тұрғыдан қр мемлекеттік гербiнiң негiзi — шаңырақ. ол — елтаңбаның жүрегi.шаңырақ — мемлекеттiң түп-негiзi — отбасының бейнесi. шаңырақ — күн шеңберi. айналған күн шеңберiнiң қозғалыстағы суретi iспеттi, шаңырақ — киiз үйдiң күмбезi көшпелi түркiлер үшiн үйдiң, ошақтың, отбасының бейнесi.тұлпар — дала дүлдiлi, ер-азаматтыңсәйгүлiгi, желдей ескен жүйрiк аты, жеңiске деген жасымас жiгердiң, қажымас қайраттың, мұқалмас қажырдың, тәуелсiздiкке, бостандыққа ұмтылған құлшыныстың бейнесi.
кино – техника мен өнердің қосынды туындысы, әдебиет пен музыканың, бейнелеу өнері мен актерлік ойынның басын қосқан құдірет десек те болады.
қазақ киносын кеңестік, одан әрі әлемдік кино шеңберінде, биігінде алып, талдап-бағалайтын мақалалар бар. олардың авторлары да білімді, ойлы, қазіргі заман лебі мен демін білетін кино зерттеушілердің соңғы ұрпағы екені даусыз. кино - синтетикалы өнер, онда әдебиет те, сахналық-актерлік өнер де, музыка да, сурет те бірігіп бас қосады. солардың бас қосқан жерінен бүгінгі ұлттық мәдениеттің хал-жағдайын, халықтың өткені мен бүгінін көруге болады.
қазақ даласында жиырмасыншы жылдардан бастап ең елеулі оқиғалар, ең белгілі камераның көзіне ілігіп, кинотаспаға түсіп, мәңгілік тарихта қалды. мемлекеттік киномұрағатта жатқан мыңға жуық деректі фильмдер солардың еңбегі, ізі мен жемісі екені ақиқат. қазіргі таңда сол киномұрағат жинаған қазақстанның xx ғасырдағы бүкіл тарихын, өмір жолын көрсететін бай кино материалдар сұрыпталып, құрастырылып бізге жетіп отыр.