Әрбір адамның өмірі өз қолында. Қазіргі біз өмір сүріп жатқан заманда ешқандай тиым жоқ, тек заңға бағынып, оны бұзбасақ болғаны. Осы бізге берілген өмір, бізге берілген мүмкіндік. Яғни, бұл мүмкіндікті жақсы жағынан пайдаланған абзал. Әрдайым пайдалы іс жасап, өмірімізді жақсарту өз еркімізде.
Әр адам жеке тұлға және әркім өз ойын толық жеткізуге құқылы. Адам өмірге қандай көзқараспен қараса, сондай жетістектерге жетеді. Өмірде әділдікті жақтаса, өмір адамға да әділ қарайды. “Мына адамда анау бар, менде неге жоқ” деп адам өздерін шикідей жеп жатады. Алайда, біреуде кем, біреуде көп болуы, ол заңдылық, тек уақытша. Жоқтығың үшін еңсеңді түсірмей, тек алға қалай қадам басып, өз миың мен жүрегіңді тыңдап, еріншектікке бой алдырмау қажет!
Адам театр актерлері сияқты, сонымен қатар жазушы іспеттес. Өз тағдырларын өздері жазып шығады. Тек әдемі жазба жазғандар, әдемі өмір сүреді. Әдемі жазба жазу дәл өзіңнің қолыңнан келетініне сену керек. Себебі, адам жасаған нәрсесі, екінші бір адам істей алатыны кәміл...
Әр адам жақсы білім алуға, мамандық таңдауға, жақсы жұмыс істеуге, аяулы жар табуға, салиқалы балалардың ата-анасы болуға, бастысы 5 күндік жалғанда жақсы өмір сүруге құқылы. Тек өзімізді дамытудан жалықпау қажет. Жақсы жандармен араласып, сүйікті іспен айналысу маңызды. Уақытты тиімді, әрі пайдалы өткізсек, өмірімізде әдемі жазба болмауына кім келіп?!
Интернеттегі сабақтардың артықшылықтары:
Интернеттегі сабақтар-бұл үйренгісі келетін барлық ересектер үшін тамаша шешім. Жалпы, көптеген басқа маңызды міндеттерден басқа, оқитындардың барлығы үшін . Икемді және ыңғайлы сабақ кестесін құру мүмкіндігі.Сақтауға. Ақылы онлайн сабақтар болса да, олар әлі де арзан. Бұл сонымен қатар әдеттегі жаттығуларға жету үшін жолға кететін уақыт пен күш-жігерді үнемдейді .Оқыту көңілді және мультимедиялық материалды қолдануға мүмкіндік береді , бұл оны жақсы сіңіреді.Кейбір жағдайларда мұғаліммен және басқа студенттермен жеке қарым-қатынасты болдырмау психологиялық ыңғайсыздықтан арылуға көмектеседі .Интернеттегі сабақтардың кемшіліктері:
- Мұғалімнің оқушыға әсерінің болмауы, нәтижесінде бақылау мен сабақтың тиімділігі жиі жоғалады .
-Физикалық өзара әрекеттесудің болмауына байланысты психикалық ыңғайсыздық және оқу материалының нашарлауы . Мұғалімнің бет-әлпеті мен қимылдары , оның дауысы сияқты, материалды есте сақтауды да білдіреді.
- Қажеттілік
Маңғыстау облысы — Қазақстан Республикасының қиыр оңтүстік-батысында орналасқан әкімшілік бірлік|әкімшілік бірлігі.
Маңғыстау облысы Атырау облысымен және Түркіменстан Республикасы мен Өзбекстан Республикасы және Каспий теңізі арқылы Әзірбайжан, Иран елдерімен шектеседі. Облыс 1973 жылы 20 наурызда құрылды. 1988 жылдың 2 маусымында таратылып 1990 жылдың 17 тамызында тарихи "Маңғыстау" деген атпен қайта облыс болып құрылды. Облыс орталығы - Ақтау қаласы.
Қазақстанның теңізбен байланыстыратын жалғыз су бекеті Ақтау халықаралық теңіз сауда порты бар. Маңғыстау жерінің тумасы жазушы Әбіш Кекілбайұлы Маңғыстауды "Ұйқыдағы аруға" теңеген. Сонымен қатар ғарыштан түсірілген сурттерде Маңғыстау түбегінің контуры жас келіншектің профиліне ұқсайды.
Каспий теңізінің ғарыштан түсірілген суреті
Маңғыстау аймағы ежелгі кезеңдерден бері мал ш-мен айналысады. Топырағы сортаң, өсімдігі бұталы, ащылы, қысы ұзақ емес, бірақ желді, қара суық ызғырықты, ылғалы аз, көктемі созылмалы, континентті шөл далаға жатады.Маңғыстау сөзінің шығу тегіне қатысты сан түрлі пікірлер бар. Соның бірі көшпелілердің құтты мекен, мың ауыл немесе мың қыстау дегені халық арасында кең таралған. 1985 жылы жарық көрген Е.Қойшыбаевтың "Қазақстанның жер-су атаулары атты сөздігі" кітабында Маңғыстау атауының шығу тегі туралы төрт болжам келтірілген. Біріншісі, өлке аты "мың" және "қыстау" тіркесінен шыққан. Екіншісі - ноғайдың "менк" деген тайпасының атынан ауысқан. Үшіншісі көне түркі тіліндегі "мен" төрт жастағы қой сөзіне "қышлақ" жалғауы арқылы қалыптасса, төртіншісі Е.Қойшыбаевтың өз болжамы бойынша "Маңғыштағ" "Құбыжықтар тауы" дегенді білдіреді [3].
Маңғыстаудың өлкетанушы ғалым Серікбол Қондыбай "құбыжықтарға" қатысты болжам дұрыс деген ой айтады. Шығыс түркі () және моңғол мифологиясында "маңғыш" (маңғыс, мангус) айдахар, кеоемет құбыжықтар дегенді білдіреді. Моңғолдарда ол тек зұлым, зиянды сипатқа ие болса, түркілерді екіұдай жақсы жаман қасиетке ие ретінде баяндалады. Қондыбайдың айтуы бойынша Маңғыстауда мекен еткен оғыз түркмен тайпалардың арасында "салыр" руы болған, бүгінгі түрікмен ұллытының құрамында "салор" ірі руы тайпасы бар. Сонымен қатар Қытайдағы Цинхай өлкесіндегі түркітілдес салыр мен осы салор арасында тарихи генетикалық байланыс бар деген тұжырым айтады. Маңғыстауға келген оғыздар Қаратауды "Маңғыштағ" деп атаған. Айдахар туралы аңыздар түрікмен халқында да, қазақ халқында да (Айназар батыр туралы) бар.
Оғыз салылар "Маңғыштағ" атауын өздеріне дейінгі аңыздарға негіздеп жасаған, аударма (калька) топоним. Сондықтан "Маңғыстауды" маңғыш тау қорқынышты алып айдаұһардың мекендеген тауы немесе "айдаһартау" дегенді білдіреді деген тоқтам жасауға болады.
Объяснение: