Алмат наурыз мерекесі құтты болсын.Сен аспазсың ғой,өзге ұлт өкілдері Наурызда қандай ас әзірлейді?
-Иа хабарым бар.Мысалы әзірбайжан елінде Наурыз мерекесіне арнап шекербура деген ас дайындалады.Қамыр мен қанттан дайындап, пішінін ай сияқты қылып пісірілетін ас.Дастарханға бидайды қуырып,боялған жұмыртқалар қойылады.
-Ал көрші өзбек елінде не дайындалады?
-Өзбек елінде Сумаляк-бидайдан жасалған тағам дайындалады.Самса,өзбек палауы,халим-бидай мен еттен жасалған тағам,нишалда-жасыл желек қосып дайындалған бәліш пісіріледі.
-Тәжікстанда ше?
-Тәжікістанда кәуәп және дәндерді қосып жасаған палау дайындалады.
-Ауғаныстанның наурыз мерекесіне дайындайтын асы туралы білесіңбе?
-Ауғаныстанда 7түрлі жемістен кампот әзірлейді.Дастарханға 5түрлі ас қояды.Жұмыртқаларды бояп қояды.
-Көп біледі екенсің.Білімің тасысын,рахмет саған бауырым.
-Өзіңеде рахмет,сау бол.
2.Б.Ж.Бопайұлы."Қазақы наурызнама"
Б.Ж.Бопайұлы жазушы,этнограф.
-Аға,Наурыз мереке ретінде неден бастау алған?
-Нұқ пайғамбарымыздың кемесі тоқтаған кезде,кемедегі қалған адамдар жерге түсіп, балшықты аршып,бұлақтың көзін ашқан.Кемеде қалған 7дәннен көже істеп,өмірдің бастауы,күн мен түннің теңескен күні-Ұлы істің ұлы күні,-деп құшақтасып көріскен.Бұл мереке христиандарда- Рождество,будда діндегілерде-Шаған,ал мұсылмандарда-Наурыз аталып кеткен.
-Ертеде ата-бабаларымыз Наурызды қалай атаған?
-Ата-бабаларымыз Наурызды-Уыз мереке деп атаған.
-Неліктен олай атаған?
-Наурызда мал төлдейді,адамның аузы аққа тиеді,малдың аузы көкке тиеді.
Уыз-сүт сұлтаны,ақ ұлтаны.Уызға жарымаған өмірі ештенеге жарымайды,-деген сөз содан қалған.
-Уыз туралы өлеңде бар еді кітабыңызда ұмытпасам!?
-Уыз айы туғанда,
Көкте ай толғанда,
Қозы-лақтар маңырап,
Қой мен қозы маңырап,
Рахаттанып қаласың,
Уызға қарның тойғанда,-деп жырлаған қазағым.
-Наурыз мерекесі ұлы той ғой,Наурыз мерекесі туралы не айтасыз?
-Наурыз мерекесі-ұлт пен ұлтты,ұлысты жақындататын-алтын арқау,күміс тұтқа.
Мерекелі ел-берекелі ел ,-деген берекелі мерекеміз көп болсын.
-Ақ мол болсын.Ұлыстың ұлы күні құтты болсын.
Объяснение:
Объяснение:
1) Біріншіден, 1861 жылы Ресейде шаруаларды басыбайлы езгіде ұстау жойылды. Шаруалар басыбайлы тәуелділіктен құтылды. Бірақ олар жаппай жерсіз қалды немесе ұлтарақтай шағын жерге ғана ие болды. Мұның өзі шаруалардың толқуын туғызды. Патша үкіметі шаруалар бүліншілігінің өрши түсуін болдырмау үшін оларды Қазақстан мен Сібір аумағына жаппай қоныс аударту шараларын ұйымдастыру жөнінде шешім қабылдады.
Екіншіден, Ресей империясы қоныс аударушы шаруалар есебінен қазақ өлкесінің аумағында өзінің сенімді тірегін қалыптастыруды мақсат етті.
Үшіншіден, патша үкіметі орыс шаруаларын жаппай қоныс аудару арқылы қазақтарды егіншілікпен айналысатын отырықшы өмір салтына көшіруді ойлады. Өйткені ондай жағдайда қыруар көп жер босап қалып, жергілікті халықты қатаң бақылауда ұстаудың тамаша мүмкіндігі туар еді.
Төртіншіден, патша үкіметінің жергілікті халықты христиан дініне енгізу және орыстандыру жөнінде арам пиғылы да болатын.
Бесіншіден, қоныс аударушы шаруалар Қазақстанды орыс империясының сарқылмас мол астығы бар алып қоймасына айналдыруы тиіс деп үміттенді. Өлкені казактар арқылы отарлау экономикалық тұрғыдан ойдағыдай онды нәтиже бермеді. Әскери қызметте жүрген казактар өлкедегі әскери гарнизондар мен шенеуніктер тобының өзін де азық-түлікпен жартымды қамтамасыз ете алған жоқ.
2) Ресей империясы,Түркістан,Жетісу,Орынбор,Петропавл,Орал,Ертіс,омбы,сібір
3)Патша үкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ мемлекетіндегіне аса үлкен апат әкелді.Бұл саясаттың кері салдары байлар билігінің нығаюмен үндесіп,қазақ еңбекші бұқарасына және кедейлеріне өзінің бар салмағын салды.
1.Отбасы ата ана
2.байлық
3.жарық сауле