Рухани өміріміздің тарихында бір дәуірдің болмыс-бітімін, таным- түсінігін айшықтай түсетін айрықша тұлғалар болды. Исламға дейінгі Тәңірлік дүниетанымның шашырап жатқан дерек көздерінің негізінде пайымдап, бас- аяғын жинақтауға әрекеттенер болсақ, оның бел ортасында тұрған дара тұлғаларды айналып өту мүмкін емес. Солардың бірі, бірегейі-түркі халықтарының арасында есімі ежелден танымал-Қорқыт ата. Шығыс Түркістаннан бастап Кіші Азияға дейінгі түркі халықтарының ауызша да, жазбаша да жәдігерлерінен ойып орын алған Қорқыт бейнесі бір ғана көркемдік дүниенің жеміс еместігі, мұның астарында берісі нақтылы тарихи тұлға, арысы тұтас қоғамдық-әлеуметтік, саяси, діни дүниетаным тамыр тартып жатқан дәуірлік құбылыс жатқандығы даусыз. Байыптап қарасақ, исламнан бұрынғы идеология мен таным-түсінікке қатысы бар тұлғалардың қуаттысы да, жұртшылыққа кеңінен мәшһүр болғаны да Қорқыт есімі.
Қиын бірмәнді айт-, қандай музыка маған жақын. ғой, бер бір жақтан, талғам от көңіл-күйден деген тәуелді болады, ал мен сыртпен, музыка кейде өзі көңіл-күйді жасайды, в жанға деген өтіп кете және барлықты ара ол аудара. Тиянақты және мерекелік кездер үшін классика жақсы, айрықша Бахтың туындыларының. Олар мызғымас және сол ғой аумалы-төкпелі, мерекелік және потрясающи. Олар уақыттың жүрісін және кездің өткіншілігінің суреттейді. Фон музыка немесе сыршыл көңіл-күй үшін мен бы осы жанрдың классикасымен ставшие рок- таңдап алған. Олар ақиреттік және аумалы-төкпелі тақырыпқа - көңілге, емесқазбалағыш және адамгершіл арнаулы. Ал қашан көңіл-күй көңілді және жайбарақат, послушать қала- гитара шектің дыңылымен албырт биге әуес латиноамериканские себептерді.