Ертеректе бір қарияның балаларының аты Қамысбай, Қасқырбай, Қойбай, Қубай, Субай, Қайрақбай, Пышақбай, Баубай, Балтабай екен. Балтабайы үйге келін түсіріп, сол жаңа түскен жас келінді сынамақ болған атасы өзеннің ар жағынан сасқалақтап жүгіріп келіп: «Судың ар жағында, қамыстың бер жағында қойды қасқыр жеп жатыр. Жылдам ауылға хабар бер. Балтабай пышақ қайрап әкеліп, адал бауыздап алсын. Мен қасқырды қуып кеттім», - депті. Мұнысы - «қысылтаяң шақта келінім көргенсіздік танытып, өзінің қайын аға, қайын атасының атын атап қояр ма екен?» деген ойы ғой. Сөйтсе, келіншек не істепті десеңші, шапшаң төбеге жүгіріп шығып, күйеуіне: «шапқы-ау, шапқы, шапшаң кел. Сарқыраманың ар жағында, сылдыраманың бер жағында маңыраманы ұлыма жеп жатыр. Атам: «жаныманы білеуітке жанып әкелсін» дейді. Өзі ұлыманы қуып кетті», - депті
Сурет галереясында. Үлкен рөлі адам өмірінде аса маңызды рөл атқарады өнер. Ол көрінісі болып табылады және білдіру, шығармашылық күш-адам. Өнердегі адам беруге тырысады, өзінің көрегендігі, олардың тәжірибе, ойлар мен идеялар арқылы көркем бейнелер. Әр өнер түрінің өз материал. Жазушы — сөз, мүсінші мәрмәр, сәулетші — тас, ал суретші — бояу. Көмегімен осы материалдарды шебері-шебер жасайды өнер туындылары. Ең тамаша жұмыс ұлы суретшілер мұражайларында сақтаулы. Сурет галереясында көруге болады кескіндеме. Бұл төсемнің әр түрлі жанрдағы және әр түрлі тақырыптар бойынша. Мұнда олар бойынша біріктірілген хронологиялық принципі: неғұрлым ерте кезеңдер дамудың қазіргі заманның. Әрбір көрермен таңдайды залы, ол өзіне қызықты көруге болады. Орналастыра отырып картиналар залдарында, мұражай қызметкерлеріне ескеру маңызды сипаты жарықтандыру үй-жайда ретінде құлайтын арналған полотно күн сәулесі, қандай суреттер бір-бірімен. "Туындыларымен кескіндеме әрқашан ұмытылмас әсер қалдырады. Жүре отырып залдары бойынша галереялар мен қарастыра отырып, жайманың, біз жатқандай танысамыз әртүрлі көзқарастармен " әлем суретшілер түрлі замандар мен дәуірлер. С портреттерді біз глядят қатаң государи және полководцы, тамаша ханымдар мен галантные мырзалар, қарапайым және добродушные балалар. Суретшілер тырысты беруге портретах тек қана сыртқы ұқсастықтары бар, бірақ, ең алдымен, сипаты, бай ішкі әлемі өз иелерін тапты. Көмегімен жіңішке жарық және көлеңкеден суретшілер тырысты сохранить в портретах байлығы мен сезім эмоционалдық өз иелерін тапты. Болады шексіз ұзақ всматриваться сайын көлемін азайтады жаңа өзгерістер, олардың рухани күйі.
Ертеректе бір қарияның балаларының аты Қамысбай, Қасқырбай, Қойбай, Қубай, Субай, Қайрақбай, Пышақбай, Баубай, Балтабай екен. Балтабайы үйге келін түсіріп, сол жаңа түскен жас келінді сынамақ болған атасы өзеннің ар жағынан сасқалақтап жүгіріп келіп: «Судың ар жағында, қамыстың бер жағында қойды қасқыр жеп жатыр. Жылдам ауылға хабар бер. Балтабай пышақ қайрап әкеліп, адал бауыздап алсын. Мен қасқырды қуып кеттім», - депті. Мұнысы - «қысылтаяң шақта келінім көргенсіздік танытып, өзінің қайын аға, қайын атасының атын атап қояр ма екен?» деген ойы ғой. Сөйтсе, келіншек не істепті десеңші, шапшаң төбеге жүгіріп шығып, күйеуіне: «шапқы-ау, шапқы, шапшаң кел. Сарқыраманың ар жағында, сылдыраманың бер жағында маңыраманы ұлыма жеп жатыр. Атам: «жаныманы білеуітке жанып әкелсін» дейді. Өзі ұлыманы қуып кетті», - депті