М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
сhevapchichi0
сhevapchichi0
15.05.2021 21:38 •  Қазақ тiлi

Нұр-Сұлтан қаласының көрікті жерлері
Бәйтерек. «Астана-Бәйтерек» монументі – Нұр-Сұлтан қаласының
негізгі көрікті жерлерінің бірі және қаланың басты нышаны болып табылады.
Қазақ тілінен аударғанда «Бәйтерек» теректі білдіреді.
Сулы-Жасыл Желекжол – Хан-Шатырдан «Ақ Орда» Президенттің
резиденциясына дейін созылған бұл желекжол қызықты қалалық
пейзаждарды көру үшін ең әдемі жаяу жүру аймағы болып табылады.
Бұрқақтар, өнер туындылары, мейрамханалар, шағын дәмханалар, дүкендер –
осының бәрін Сіз осы жерден таба аласыз.
Қазақстанның Ұлттық мұражайы – Орталық Азиядағы ең жас және
үлкен мұражай болып табылады. Ұлттық мұраны зерделеу мұражай
құрылымы ғылыми-зерттеу институтымен көрсетілген. Сонымен қатар,
балалар мұражайы, балалар көркем орталығы, екі көрме залы, жаңғырту
шеберханалары, зертханалар, кәсіби қоймалар, оқу залы, конференц-зал,
кәдесый киоскілері бар ғылыми кітапхана орналасқан.
«Астана Опера» театры. Есілдің сол жағалауында орналасқан «Астана
Опера» театры өзінің салтанатымен таңғалдырады. Ғимараттың ауданы 64
мың шаршы метр. Оның 3000 шаршы метрі сахна аумағын алады. «Астана
Опера» өзінің ауқымы үшін ғана емес, сәулет талғампаздығы үшін де әсерлі.
Ол әлемдік сәулеттің үздік классикалық дәстүрлерін ескере отырып
салынған, сонымен бірге, театр сәулетінде қазақтың ұлттық нақыш
бейнеленген. Театрдың Үлкен залы 1250 орындық, ал Камералық зал – 250
орынға арналған

1.Мәтінге тірек болатын сөздерді табыңыз.
А. Мұражай,зертхана,монумент.
В. Отбасы, мемлекет, Отан
С. Дәстүр, салт, тарих
Д. Аңыз, ертегі, әңгіме

3.Мәтіндерді оқыңыз. Мәтіннің стилдік ерекшелігін жазыңыз

👇
Ответ:
кря201
кря201
15.05.2021

М2тінде стильдік ерекшілік мұнда мәдениет туралы айтылып тұр менің ойымша бұл пу стиль

4,8(67 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
ivan70region
ivan70region
15.05.2021
Қыс 
Желтоқсан жұлдызы. Қар көптен жауып, нағыз қыс болды. Күн әбден қысқарған. Күннің көзі көрінсе де жылынбайды. Өзенді, көлді мұз қаптап, жұрт үстімен жүре бастады. Қалың қардан шөптің басы көрінбейді. Қыс күні аяз күшті болып, үскірік борандар да аз емес. 
Орман қарайған, ішінде қүстарды көре алмайсың, қоян күндіз жасырынып, түнде ғана жүгіріп жас ағаштарды кеміріп жүр. Иелері жылы қораға шөп салып бағып-қақса да, қысты күні үй хайуандарына да бапсыз. 
Адамның өзі де суықтан қорғанып үй салып, жылы киім киіп, үйлеріне от жағып, дәйім жұмыстарынан қала алмайды. Қыстыгүні жылқышыларға бек қиын: қандай суық борандарда күні-түні далада жүргені, қасқырдан бір қорқып, бораннан екі қорқып, бейшараларда тіпті рақат жоқ. Жалтаң аяз көбінің беттерін қарыған. Шилі бет байғұстар желге де қарсы қарай алмайды.
4,7(64 оценок)
Ответ:

Бәмсі Байрақ-мінезі қатал,өз жары үшін жау қолынын құтылып шығады,әкесінің үмітін ақтады

Қаршар-билмид екем

Байбөрі-ұлы үшін бәрін істейді,ұлын тәрбиеге,батыр болуға үйретеді.Бүгінгі қорқыттану, сөз жоқ, кемі 200 жылдық тарихы бар, іргелі, әлемдік деңгейдегі ілім. Қазіргі уақыт безбеніне салып қарасақ, әрине, оның жеткен жетістіктерімен бірге, әлі де болса зерттей түсуді қажет ететін кемшін тұстары да жоқ емес. Атақты академик, ғұлама ғалым Әлкей Марғұлан өзінің «Қорқыт Ата – қазақ халқының аңызы» деген еңбегінде қорқыттану ілімінің өзінен бұрынғы, өз кезіндегі жағдайына терең талдау жасайды.

Байқағанымыздай, Ә.Марғұлан бұл еңбегінде қорқыттанудың ең бір өзекті мәселелерінің әлемдік, кеңестік және қазақ ғылымындағы зерттелу жағдайына тоқталады. Ол Қорқыт туралы қазақтар мен түрікмендер айтатын көне аңыз, әңгімелерге, жырларға ерекше мән береді.

Академик Ә.Марғұлан осы аңыз, әңгімелерді, жырларды Еуропа, әлем жұртшылығына таныстырушы, насихаттаушы, зерттеуші ғалымдар ретінде Ш.Ш.Уәлиханов, В.В.Бартольд, В.М.Жирмунский, Фуад Копрюлу, О.Ш.Гокяй, Этторе Росси, А.Н.Самойлов, М.О.Әуезов, В.А.Гардлевский, В.В.Вельяминов-Зернов, П.И.Лерх, Л.Герн, Л.Мейер, Г.Н.Потанин, В.В.Радлов, Ә.А.Диваев, И.В.Аничков, В.А.Каллаур, И.Кастанье, П.Н. Спиридонов, И.И.Крафт, Ю.Новицкий, И.Гейер, Л.Берг, Г.Грум–Гржимайло, Х.Кустенаевтердің, т.б. есімдерін құрметпен атайды, осылардың еңбектерін талдап-таразылау барысында қорқыттану ілімі үшін аса маңызды бірнеше тұжырымдарға келеді. 1. Қазақтар мен түрікмендер арасында күні бүгінге дейін айтылып келе жатқан аңыздар бойынша Қорқыт – Сырдария өзенінің бойындағы Жанкент қаласының маңында қоныстанған оғыздар мен қыпшақтардың ортасында VІІІ-ІХ ғасырларда өмір сүрген тарихи тұлға. Ә.Марғұлан осы еңбегінде қазақтар мен түрікмендер айтатын Қорқыт туралы ескі сарындардың Кіші Азия мен Кавказ халықтарында айтыла бермейтінін бірнеше рет қайталап айтып отырады. Ә.Марғұлан Қорқыт жырларының

Объяснение:

4,4(41 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ