Современное изобразительное искусство Казахстана После провозглашения независимости Республики Казахстан многие художники стали переосмысливать свое творчество, искать новые направления. В современной жизни Казахстана стали развиваться три направления в изобразительном искусстве: символический метод, концептуальный прием и реализм. Искусство современного Казахстана отказ от стереотипов, творческий поиск, большое количество трактовок, стилей, по-разному решающих проблемы новой эпохи. Агымсалы Дузельханов (род. в 1951 г.) изображает образы исторических личностей реалистически. Такие его картины, как "Томирис", "Саки", "Огуз хан", "Абылай хан", "Абулхаир хан", "Толе, Казыбек, Аптеке би", внесли огромный вклад в развитие национальногоискусства. Он руководитель авторского коллектива по оформлению национальной валюты Республики Казахстан. Его отличает яркий творческий стиль, он внес значительный вклад в формирование этнодизайна, т.е. в формирование эстетических и функциональных качеств предметной среды, в оформление учебников нового поколения и казахских сказок. Его работы пользуются успехом в народной среде. При работе над образами ханов и биев он старался запечатлеть духовный мир каждого своего героя. Результатом такой плодотворной работы, мастерства художника являются памятники героям эпохи. Имя А.Дузельханова названо в числе 33 обладателей высокого художников — почетного звания "Мировой художник" в США, куда съехались художники из 150 стран мира. Произведения различного цикла Дулата Алиева производят сильное впечатление на зрителей. Манера исполнения работы "Гибель Отрара" оказала огромное воздействие на одно из направлений
Қазақ халқы асты жоғары бағалап, қадірлей білген. Сондықтан қазақтар адам қажеттіліктерінің ішінде тағамды жоғары қойған. «Астан үлкен емессің», «Ерді қорласаң састырар, асты қорласаң құстырар» деген секілді ескертпе сөздер, мақал- мәтелдер осының дәлелі. Қай заманда, қалай айтылғанына қарамастан, халық асты құрметтеудің жолын, оны әзірлеудің көзін, ретін таба білген.Менің сүйікті асым-бешбармақ! Қазақтың ұлтттық тағамы! Қазақша ет (бесбармақ, бешбармақ) асқанда ең алдымен жіліктеп бұзылған етті адам санына қарай мөлшерлейді. Тойға немесе қонақ асыға көбінесе қой сойылады. Қой еті жіліктенгенде 13 мүшеге бөлінеді. Олар жамбас - 2, ортан жілік – 2, асықты жілік – 2, беломыртқа – 1, сүбе – 2 (сүбемен бірге бүйректен жоғарғы 5 қабырға кетеді), қабырға -2, төс – 1, омыртқа -1, жауырын -2, тоқпан жілік – 2, кәрі жілік – 2, бұғана – 1, мойын Осылай асуға дайындалған етті жуып-шайып тазалап, қазанға салады да, ет батып тұратындай етіп суық су құяды. Содан кейін қазанды қатты жанған отқа қойып, сарқылдатып қайнатады, бетіне шыққан қанды көбігін алып тастап, шамалап тұз, 1 бас пияз салып отын басады да, 1-1,5 сағат ет әбден піскенше шымырлатып қайнатады. Ет әбден піскен соң табаққа сорпасынан бөлек қотарып алып, тартылған табақтың санына қарай мөлшерлеп тұздық әзірлейді. Ол үшін сорпаға қара бұрыш, дөңгелектеп тұралған пияз салып, ыдыстың бетін жауып бұқтырып қояды. Ет туралып болған соң тұздықты еттің үстіне құяды. Әдетте кәделі жіліктермен бірге сыйлы қонақтарға малдың басын, (қой), ірі қараның шекесін, қазы, қарта, жал-жаяны табаққа бірге салып береді.Сонымен бірге қамыр, бітеу пісірілген картоп қосуға да болады.