Өткен демалыс күндері біз түсірдік, ата-аналармен және сыныппен хайуанаттар бағына. Болды жай ғана тамаша. Онда таңғы сағат 10-да біз жиналды зверинца. Сатып алып, арнайы жем үшін побаловать оның мекендеушілерінің. Тағы әрине алдық, кәмпит, шарлар және фотоаппарат – бірақ бұл, әрине, қазірдің өзінде өздері үшін. Мен өтіп билет сататын бақылау аттанды смотреть құстар. Олардың саны өте көп, әртүрлі окрасами, дауыспен және мінез-құлқы. Олардың кейбіреулері жыртқыштар, ястребы орлы, ал әбден бейбіт және көңілді тамақтанады нан. Маған әсіресе есте қалғаны қызғылт фламинго, словно облили гуашь – мұндай керемет. Содан кейін болды жыртқыштар үшін бірнеше жасушалары. Тірі жолбарыстары, қабыландар, аюлар, сілеусін. Ары қарай, біз қарап, бәлкім, ең общительных мекендеушілерінің хайуанаттар – маймылдар. Олар ғана емес, оңай сөйлеседі бір-бірімен және жатқандай потешаются үстінен сородичами, бірақ батыл тянут өз лапки-қаламдар барлық келушілерге. Маймылдар хвастаются өз ловкостью және смекалкой. Олар мұндай наглые, іріктеп, банан тікелей қолынан менің сыныптасын және сол жерде оның слопали. Күлкілі дерлік дейін көлік. Сақтықта оқу бойынша хайуанаттар бағына, біз куә болып, викториналар, хайуанаттар бағының қызметкерлері өздерін келушілерге сұрақтар про животных. Бізге барлық сыныппен алдық жауап көп мәселелерді – және біз жеңдік ақ пушистого қоян, енді бірі болды обитателем біздің тірі табиғат бұрышын в школе. Қоян біз атаған Филькой, енді кезек әкеледі, оған тәтті тағамдар бірі-асхана. Бірнеше сыныпта теуіп пони, Мишку Кузнецова үлкен ақшыл-сары сиыр лизнула в щеку, мне удалось погладить жұмсақ мордочку ламы. Міне, осылай біздің сенбі күні хайуанаттар бағында.
Абай құнанбаев - жаңа қойма үлкен философ және эстет. оның «қара сөздері» кейбір зерттеушілер бір бөлігі traktat.on философиялық гений жатыр, өмірі мен қызметі мәселелері мазмұнының жаңа мағынасын беруге мүмкіндік алды. абай барлық байлығын ғана еңбек көзі үйретті, бірақ жұмыс көңілді болып табылады. оның афоризмдер қазақ өмірінің жаңа мазмұнын көрсетеді «осы дүниеде кірпіштен сияқты ал сен, оған өз орнын тауып». абай қазақтар ң жұмысқа негізделген, жаңа кезін әкелді білім мен қатты жұмыс емес, байлық және көп мал ерекшеленеді. керісінше, олар оңай сақталмайды. абайдың ой және сот шешімдерінің молынан таң, туған прейри дәстүрлеріне қайшы. сондықтан, ол қоршаған ортаны ғана емес, түсіну мүмкін емес, сонымен қатар туыстары мен достарына. алайда, абай тағдыры ой басқа титанов тағдыры қарағанда, басқа ештеңе жоқ. абай қазақтар, шығыс іргелес де ол жалғыз тұр арабтар, парсылар, орыс, немістер, поляктар, мажарлар мен anglichan.odnako қазақ мәдениеті рухани жетістіктері емес, әкелді шығыс және батыс еуропа мәдениеті арасындағы көпір болды, ой мен білімнің жаңа жүйелерін әкелді де батысқа. дүниежүзілік абай осы екі мәдениеттер бірегей синтез білдіреді. оның поэзиясы шығыста сөздің салмағы мен қадiр-қасиетiне арқылы білінеді, және ақиқат пен бостандық идеясына қатаң ұстану болып табылатын батыста терең құндылықтар. абай жарқын поэтикалық, сонымен қатар терең философиялық ойлау ғана емес, болды. ол hexastich және октавия пайдаланылатын қазақтар, арасында бірінші ақын болды логика, психология және, шығыс батыс еуропа мен ресей filosofov.imenno құнанбаевтың шығармашылығына тартылды. абай, бірнеше өлеңдер, алты жүзден астам өлең жазған 50-ден астам трансферттер орындады. жазушының ең танымал жұмыстардың ішінде - «. қара сөз» поэмасы сондай-ақ, өмірде құнанбаев үлкен музыкалық талантын көрсетті, - деді ол бірнеше танымал әуендер авторы болды. абай жазған да, ол дәйекті сіздің narod.poeziya абай қазақ халқының, оның әдебиет рухани өмірінде маңызды рөл атқарады жылы сүйетін және мүмін, ретінде, ақын, ойшыл, философ, гуманист және ағартушы ретінде өзін көрсетті. таңқаларлық емес ауылдарды ауыздан ауызға өткен абайдың өлеңдері, олардың құрамына әндер, халық арасында ең сүйікті болды. абай атындағы қазақ поэзиясы лирикасын арқылы идеологиялық және көркем ашылулар байытылған, сонымен қатар оны одан әрі және қозғалысы үшін жаңа, шынайы бағыт табылған ғана емес. и на перевод: абай кунанбаев – великий философ и эстет нового склада. его “слова назидания” некоторые исследователи принимают как цельный философский трактат.он гений, сумевший придать новое содержание проблемам смысла жизни и труда. абай поучал, что лишь труд-кладезь всех богатств, только труд приносит удовольствие. его афоризм “и ты словно кирпич в мире этом, найди свое место в нем” показывает новое содержание казахского бытия. абай принес казахам новый идеал, в основе которого лежит труд: человек выделяется знаниями и трудолюбием, а не богатством и множеством скота. вернее, их не скопишь без труда. поражает обилием мыслей и суждений абая, идущих вразрез с исконными степными традициями. поэтому его не смогли понять не только окружающая среда, но и родные и близкие. вместе с тем в судьбе абая нет ничего иного, чем в судьбе других титанов мысли. абай принес казахам новые системы мышления и познания, стал мостом между культурами востока и западной европы, принес в казахскую культуру духовные достижения арабов, персов, , немцев, поляков, венгров и .однако сам он стоит особняком, не примыкая ни к востоку, ни к западу. мир абая олицетворяет собой уникальный сплав этих двух культур. в его поэзии восток проявляется через весомость и достоинство слова, а запад -углублением в ценности бытия, к жесткой истине и идее свободолюбия. абай обладал не только ярким поэтическим, но и глубоким философским мышлением. его влекло к логике, психологии, восточных, западноевропейских и философов.именно кунанбаев стал первым поэтом среди казахов, который использовал шестистишья и восьмистишья. абай написал несколько поэм, больше полутора сотни стихотворений, выполнил более 50 переводов. среди самых известных произведений писателя – поэма «черное слово». также в жизни кунанбаева проявился незаурядный музыкальный талант – он стал автором нескольких популярных мелодий. о чем бы ни писал абай, он неизменно проявлял себя как поэт-мыслитель, философ, как гуманист-просветитель, как человек, любящий и верящий в свой народ.поэзия абая кунанбаева занимает важное место в духовной жизни казахского народа, в его . недаром стихи абая, песни, сочиненные им, передавались из уст в уста, из аула в аул, стали самыми любимыми в народе. лирике абая, казахская поэзия не только обогатилась идейно-художественными открытиями, но и нашла новое, реалистическое русло для своего последующего движения и развития.
Я не понимаю что тут написано